• 178.402 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.649 actors
  • 9.378.100 votes
Profile

Vakantie

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Veel plezier Walkure!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Fijne vakantie, en groeten aan Louis als je hem ziet.

Brix

• 19683 messages
  • 5119 votes

Junge komm bald wieder

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Auf wiederschnitzel!

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik ga vanaf donderdag een week naar New York. Heb er veel zin in.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Ik en mijn vriendin gaan deze week een lang weekend naar...

(afbeelding)

Weet iemand nog leuke bezienswaardigheden?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vond Montmarte erg leuk en gezellig. Dat is een schilderswijkje met allemaal marktkraampjes en schilders en terrasjes. Verder staat daar ook de Sacre Coeur.

En natuurlijk de Eiffeltoren.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Bedankt. Mon Martre gaan we zeker bezoeken, net zoals de Champs-Élysées, Eiffeltoren en de Moulin Rouge.

Zijn er ook plaatsen waar we echt naar toe moeten en die niet 'standaard toeristenvoer' zijn?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Het is heel lang geleden dat ik in Parijs ben geweest. Een gallerij met werk van Salvador Dali en het Centre Pompidou hebben het meeste indruk op mij gemaakt.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Er zou ook een grote begraafplaats zijn waar een hoop bekendheden zoals Jim Morrison en Oscar Wilde liggen. Is dat een beetje bereikbaar vanaf het centrum en is het de moeite van het bezoeken waard?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Skycrawler wrote:

Er zou ook een grote begraafplaats zijn waar een hoop bekendheden zoals Jim Morrison en Oscar Wilde liggen. Is dat een beetje bereikbaar vanaf het centrum en is het de moeite van het bezoeken waard?

Die begraafplaats is zeker de moeite waard. Goed bereikbaar met de metro, zoals alle bezienswaardigheden in Parijs.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

De catacombes zijn best leuk om een keertje te bezoeken. Ook redelijk morbide trouwens. Verder La Défense, als je een beetje van moderne wijken houdt.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Ben weer terug van 3 weken NYC-Boston-NYC. Prachtige steden blijven het! Met name de 3e week weer in NY in het Meatpacking District/Chelsea veel mooie dingen gedaan en gezien. Lekker beetje rondstruinen door de straatjes, High Line park bewandelen en dan via Washington Str. richting de oever van de Hudson. Ondanks dat links van je de snelweg voorbij raast is het echt een mooi stuk om langs op te lopen richting Battery Park. Toch wel een van de fijnere stukjes van New York, in tegenstelling tot alles wat rondom Times Square ligt.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Cool! Zelf zou ik graag een keer naar Boston gaan. Ik vind die connectie met Ierland erg leuk en zou wel eens een kijkje willen nemen bij Harvard, ben je daar nog in de buurt geweest?

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Ja, heel even een blik geworpen, maar was er al een keer geweest. Sliep 2,5 jaar geleden in een hotel in Cambridge. Heb toen de campus uitgebreid bezocht. Nu vooral Boston zelf bewandeld.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik ben jaloers!

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Parijs wacht op ons! En wat een bof dat het prachtig weer is buiten!! Iedereen een prettig weekend en tot dinsdag!

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Veel plezier in Parijs!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Skycrawler wrote:

Parijs wacht op ons! En wat een bof dat het prachtig weer is buiten!! Iedereen een prettig weekend en tot dinsdag!

Tot dinsdag? Dagje eerder naar huis gekomen van Parijs? Van vrijdagnamiddag tot zondagavond is geen lang weekend volgens mij.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Kono shūmatsu, wareware wa Nippon e no shinkon ryokō o yoyaku shite!

Wij hebben dit weekend onze huwelijksreis naar Japan geboekt!

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Wat tof zeg! Hoor je niet vaak, zo'n bestemming als huwelijksreis. Wanneer gaan jullie?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

De dag na ons huwelijk, dus op 1 juli.

kos

• 46696 messages
  • 8853 votes

Te gek!

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Japan, wat gaaf!!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Voor Vlamingen is Wallonië het favoriete stukje buitenland. Tot nader orde ligt het nog steeds in hetzelfde land, dus dat had vroeger wel z'n voordelen. Je moest geen geld gaan wisselen enzo. Wat was dat toch altijd een geklungel vroeger als je ergens heen moest.

Dus voor deze zomer 4 nachtjes geboekt in een hotel in La-Roche-En-Ardenne. Zo'n typisch Waals stadje.

(afbeelding)

129€ = 4 nachten met ontbijt.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

SelmaDuim wrote:
Kono shūmatsu, wareware wa Nippon e no shinkon ryokō o yoyaku shite!

Wij hebben dit weekend onze huwelijksreis naar Japan geboekt!

Japan super tof lijkt me! Wil daar altijd nog zo graag naar toe. Wordt vast een mooie tijd

kos

• 46696 messages
  • 8853 votes

La Roche is wel leuk ja, bij kasteel van Bouillon toch>?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.