• 178.403 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.649 actors
  • 9.378.137 votes
Profile

Vakantie

kos

• 46696 messages
  • 8853 votes

SelmaDuim wrote:

Hier de tips:

MoMa is inderdaad echt een aanrader

*zich aansluit*

Uit eten is erg goed betaalbaar (beter dan in Nederland)

Oneens, tenzij je hamburgers of Chinees gaat eten. Een beetje fatsoenlijk eten is juist erg duur daar.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Valt toch wel mee? Een fatsoenlijk restaurant (Italiaan, Mexicaan of iets met Europeese of Aziatische inslag) is goedkoper dan hier.

Dat je in een echt restaurant niet eet voor 10dollar is natuurlijk logisch.

kos

• 46696 messages
  • 8853 votes

En o ja, in Manhattan gebeurt er dus echt geen reet, meer politie dan waar dan ook (veel te veel zelfs als je het mij vraagt) .

Ben echt midden in de nacht in de meest vage barretjes en steegjes geweest en in Amsterdam heb je 100 procent zeker meer kans dat er iets met je gebeurt.

kos

• 46696 messages
  • 8853 votes

Madecineman wrote:

Valt toch wel mee? Een fatsoenlijk restaurant (Italiaan, Mexicaan of iets met Europeese of Aziatische inslag) is goedkoper dan hier.

Dat je in een echt restaurant niet eet voor 10dollar is natuurlijk logisch.

Ik vond een 'normaal' restaurant daar echt aardig duur. Je hebt er wel veel goedkope tentjes met fastfood-achtig eten. Maar geen tussenvorm, zoals hier in Europa.

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ja is er wel maar dat moet je een beetje weten te vinden (zeg maar de betere Pizzeria of Hamburgertent bv) en anders kom je al snel uit bij zoiets als TGI Fridays.

Zoiets als een eetcafé ofzo kennen ze inderdaad niet echt. Maar dan nog ik heb daar vaak geweldig gegeten voor een fractie van wat ik waarschijnlijk hier kwijt zou zijn (tips included ook).

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Voor goed eten moet je in Williamsburg zijn, sowieso een erg vette wijk om eens uit te gaan.

• 7484 messages
  • 1715 votes

Dikke kans overigens dat ik in het voorjaar of begin van de zomer ook weer ga... Ben geloof ik een beetje verliefd op NYC Dan wil ik Brooklyn zeker ook wel eens beter gaan bekijken.

kos

• 46696 messages
  • 8853 votes

Dat is die Joodse wijk toch? is idd wel grappig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

kos wrote:

En o ja, in Manhattan gebeurt er dus echt geen reet, meer politie dan waar dan ook (veel te veel zelfs als je het mij vraagt) .

In de zin van ; het is veilig, toch? Of bedoel je dat er niks gebeurt, omdat het een saaie buurt is? Kan me niet voorstellen dat Manhatten de Oeteldonk van NYC is.

In de reisgids stond wel dat het 'rustig' gelegen is, maar dat kun je ook op twee manieren interpreteren.

kos

• 46696 messages
  • 8853 votes

Veilig bedoel ik ja .

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Vakantie geboekt met me vader van 1 juni tot 8 naar New York Super veel zin in, gekregen voor zowel mijn 17e als toekomstige 18e verjaardag (duur kado, haha)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Na aper! Maar wel cool! Welk hotel/omgeving gaan jullie?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Ja hé, we hebben nu alleen nog maar het vliegticket geboekt, KLM had een actie ofzo dus die maar gelijk gepakt.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Raad overigens hostels aan ipv. hotel in New York, scheelt enorm in prijs (meer uit te geven in NYC) en bovendien lekker sociaal.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Hotelletje heeft ook wel zo zijn voordelen Ben sowieso geen grote shopper, en mijn vader ook niet. Willen gewoon de standaard dingen bezoeken en het straat sfeertje proeven.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Heb het ook niet over shoppen, maar uiteten en drinken! Maar ieder zijn voorkeur .

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

kos wrote:

(quote)

*zich aansluit*

(quote)

Oneens, tenzij je hamburgers of Chinees gaat eten. Een beetje fatsoenlijk eten is juist erg duur daar.

Nee, hoor. Wij hebben elke dag een drie gangenmenu kunnen eten voor 20/25 pp dollar max. En zoals je weet ben ik vegetariër en heb ik niet veel te zoeken in een McDonalds en de meeste Chinese restaurants. We hebben overigens vaak gegeten rond Washington Square en in Greenwich Village.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Is NYC het van het nu op dit moment...=p Ik ga waarschijnlijk van 1 t/m 8 April naar NYC...Heb een boel info gedaan, waarschijnlijk in een herberg want alles betaal ik uit mijn eigen zak...Heeft iemand soms aanbevelingen ivm met hotels (vlucht is al praktisch in orde)

Ik heb gehoord dat hostels scheelt ivm prijzen...en ook vooral de ligging is belangrijk...

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Via Craigslist kun je ook heel betaalbaar een appartement huren. Dat zijn vaak appartementen van particulieren die tijdelijk de stad uit zijn en in de tussentijd hun appartement verhuren of van mensen die meerdere appartementen hebben die ze verhuren.

Het is een kl*tesite, maar met een beetje zoeken staat er best veel tussen. Je kunt dan mailen met de verhuurder. Er zitten wel wat risico's aan, want het gaat vaak wel op basis van vertrouwen, maar de keren dat wij in NY zijn geweest is het ons goed bevallen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Morgen t/m maandag voor de 8e keer een lang weekend naar de Ardennen met een man of 20. En het worden in elk geval geen lange, rustige wandelingen

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Vannacht vertrek ik naar het Sauerland in Duitsland. Winterberg en/of Willingen, bedoeling is om twee dagjes op de skilatten te staan. Mocht iemand weten wat het verschil is tussen beide skipistes, laat het weten! Hoe dan ook, ik zie jullie donderdag of vrijdag alweer terug.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Veel plezier en geen benen of andere botten breken he!

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Veel skiplezier JDSsmetje

kos

• 46696 messages
  • 8853 votes

Vanaf morgenvroeg een weekje naar Griekenland voor werk plus chillen. .

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Omdat heel MM er (weer) naar toe gaat, kan ik niet achter blijven. Zaterdag voor 3 weken naar NYC en Boston! Koud he?!!

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

Van de zomer wil ik in drie weken een rondje Californië doen, iemand ervaring? Alle info is welkom.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Hoe was het in Griekenland kos?

kos

• 46696 messages
  • 8853 votes

Ik zit er nog . Tot morgen.

20 graden, terrasjes, niks te klagen hier.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Lijkt me inderdaad niet verkeerd.

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Zo, over een twee uurtjes weer richting München, voor een paar dagen vakantie dit keer. Oud collega's bezoeken, genieten etc. Dus wiedersehen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.