- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Brix
-
- 19685 messages
- 5119 votes
Daar was ik al bang voor,
Toen ik de weer- en nieuwsberichten hoorde, moest ik meteen aan jullie reisje denken.
Maar gelukkig zaten er dus ook nog positievere kanten aan de trip. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
@Wim: Wat jij schrijft, dat de grote steden nauwelijks meer Brits zijn, herken ik absoluut. In Londen is het nog vele malen 'erger' dan in Glasgow. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook wel weer leuk, dat multiculturele. In een stad als Londen hoort het er een beetje bij natuurlijk. Ik denk dat je beter naar een iets kleinere plaats kunt gaan als je op zoek bent naar het typisch Britse sfeertje. Geen idee of Liverpool, Manchester en Newcastle het ook hebben, misschien weet jij dat?
Als je er op insteld en je die multiculturele instelling hebt dan vindt je het vast ook leuk in Dublin, alleen ik weet in zo'n grote stad altijd slecht waar je moet zijn. Dan liever een wat kleinere stad waar het duidelijk is dat je absoluut naar ........moet, want daar is het tof!
Ik kan alleen over Liverpool spreken, en daar is het ook een mengelmoes, maar de locals hebben daar toch de overhand.
Overigens zijn onze vluchten naar Edinburgh geboekt! Samantha gaat daar na 25 jaar haar vader weer ontmoeten, nu nog even op zoek naar een leuk hoteletje. 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Daar was ik al bang voor,
Toen ik de weer- en nieuwsberichten hoorde, moest ik meteen aan jullie reisje denken.
Maar gelukkig zaten er dus ook nog positievere kanten aan de trip.
Ja, je moet altijd positief blijven vind ik. 
Het was vooral de teleurstelling dat de heenreis op vrijdag afgeblazen werd (hadden ons er zo op verheugd). Hele vrijdag rondgebeld met touroperator (Arke), British Airways en TUI, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kwamhet verlossende woord dat we zaterdagochtend konden. Maar ja, dan is het ook nog afwachten of die vlucht doorgaat natuurlijk... Het weer heb je niet in de hand.
@Wim: wanneer gaan jullie naar Edinburgh? Hopelijk zit het weer jullie niet dwars!
Wat betreft mijn voorkeur voor multiculti of typisch Brits; het heeft allebei wel wat. Je moet er gewoon rekening mee houden dat het tegenwoordig in een stad als Londen lastig is om échte Britten tegen te komen. Voor mij persoonlijk is de grootste aantrekkingskracht van Londen het enorme cultuurgehalte (West End, musea, veel boekwinkels). Weet niet of je dat ook elders is de UK hebt? Naar een stad als Liverpool zou ik ook wel willen, want ook daar is veel (cultuur) historie, denk alleen al aan de muziek die er vandaan komt. En ik denk dat je daar inderdaad meer interactie kunt hebben met de locals.
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
nou ik hoop dat het weer blijft zo dat mijn moeder veilig aankomt op woensdag! zij heeft altijd problemen met vliegen en het zou echt mijn geluk zijn als het afgezegd zou worden.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik kan alleen over Liverpool spreken, en daar is het ook een mengelmoes, maar de locals hebben daar toch de overhand.
Alleen versta je die nauwelijks 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Harry Enfield is een Londonse komiek, die hier even hulp bied bij bij spreken van Scouse. 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
In De Site > Gebruikers > MovieMeter User Pics:
Afgelopen mei was ik in Curacau. Er was daar voodoo-activiteit. Ik had bij The Blair Witch Project al aangegeven dat ik die foto's nog hier zou plaatsen.
Een klif met vulkanische as ofzo, en hier stonden allerlei torentjes met stenen. De gids zei dat het ongeluk bracht als je hier aan zou komen.

Hier waren we even gestopt. Links in beeld zie je een deel van 'n cirkel wat ook iets spiritueels voorstelde. Dat was echt heel groot, en bestond alleen uit stenen.

En hier nog iets wat met voodoo te maken zou hebben. Met een touw en twee wielbanden is er een gezicht gemaakt.

Er liepen ook koeien in dat gebied:

En we waren naar een struisvogelfarm gegaan 

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Mooie foto's zeg JLH. Lijkt me bijzonder om daar te zijn.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mooie foto's, lijkt me wel creepy om dicht in de buurt te zijn van vage voodoo praktijken 
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
woohoo! vluchten en hotel geboekt. kijk uit edinburgh! 
Brix
-
- 19685 messages
- 5119 votes
Die Voodoo toestanden passen wel aardig bij de avatar van JLH 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Curaçao lijkt enorm op Aruba zeg! Die gestapelde stenen, de dorre gebieden. Ja, zelfs de struisvogels. Heb alleen nog geen koeien gezien op Aruba (ben er twee keer gewerest, mijn schoonvader komt er vandaan).
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Cool! Wanneer gaan jullie?
Er wordt geen sneeuw verwacht hoop ik? 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
14 Januari dacht ik, en die sneeuw vliegen we gewoon overheen. 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Alleen is dit niet het verkeerde topic JLH? Of sta je op de een na laatste foto?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Je ziet duidelijk op de onderste foto dat hij z'n nek ervoor uitsteekt!
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Leuk om de reacties te lezen, bedankt. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ben nog steeds in Australie
Afgelopen 3 weken in prachtig weer van Cairns naar Brisbane gereisd en flink aan sightseeing gedaan
oa de Whitsunday eilanden.
Momenteel helaas regen regen en nog eens regen, we gaan nu in een weekje met een huurauto richting Sydney om daar oud en nieuw te vieren. Over 2 weken helaas weer thuis...
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2935 votes
Hoop dat je een beetje goed weer krijgt nog. Zal ook wel, het is daar bloody zomer. Zit zelf vast in de burt van Vancouver, schnee. Anyhow, enjoy down under!
PS: Bring me a copy of mary and max. Iil pay you well 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Zon en groen.... Was bijna vergeten hoe dat er ook alweer uitzag. Bedankt om me er even aan te herinneren Jordy 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Ziet er prachtig uit! Geniet nog maar even van je verdere vakantie! 
kos
-
- 46699 messages
- 8855 votes
Je moet die andere foto op het strand effe plaatsen jordy.
.
kos
-
- 46699 messages
- 8855 votes
Ik ga een weekje wintersporten. Hou de boel de boel hier en tot volgend jaar!
.