- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Toevallig laatst foto's van reisje van een vriend van me gezien en die zijn bijna exact hetzelfde.
. Echt precies dezelfde locaties aangedaan ook.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Jullie krijgen weer 3 dagen rust! 
Het is niet echt vakantie, maar voor mijn profielwerkstuk ben ik 3 dagen naar Texel.
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Straks tot maandag in Italie. Arrivederci.
.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Zo mijn vakantie is gister middag dan eindelijk ingegaan.
Morgen om 12.30 vertrek ik met het vliegtuig naar Zuid Spanje / Fuengirola.
Ik blijf daar dus 25 dagen even lekker relaxen en bij tanken na de afgelopen hectische maanden.
Beste gebruikers tot over 3,5 week dan maar weer.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Toe maar 606, Veel plezier! Geniet ervan.
Wel een gekke periode voor vakantie, hoe dat zo?
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Toe maar 606, Veel plezier! Geniet ervan.
Wel een gekke periode voor vakantie, hoe dat zo?
Ik ben niet afhankelijk van hoogseizoen en mijn ouders en broer ook niet meer + de 1ste week van oktober is er een Spaanse feestweek.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik ga vandaag op vakantie! Helemaal naar Limburg! Een week in een bungalowpark, lekker iedere dag naar het zwembad. Uitslapen lekker relax ontbijten met mijn gezinnetje. Heerlijk! 
Hoop wel dat ze een wifi aansluiting hebben, anders zul je net zien dat mijn favoriete films onder mijn neus toegevoegd worden. 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Hoop wel dat ze een wifi aansluiting hebben, anders zul je net zien dat mijn favoriete films onder mijn neus toegevoegd worden.
Fijne vakantie, en wat denk je van mij ik kan 3,5 week niks toevoegen 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Geeft niet joh! Jarno1975 neemt het wel waar voor je martijn!
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Geeft niet joh! Jarno1975 neemt het wel waar voor je martijn!
Haha, op zijn naam ja. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik ga vandaag op vakantie! Helemaal naar Limburg! Een week in een bungalowpark, lekker iedere dag naar het zwembad. Uitslapen lekker relax ontbijten met mijn gezinnetje. Heerlijk! 
Leuk, ik zie het al helemaal voor me: Lekker met alleen je t-shirt en onderbroek aan op de bank, laptop op schoot en dan de halve dag lang berichtjes typen op moviemeter.
Prettige vakantie!
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
@wimnoot:
Héél veel plezier gewenst voor jullie allemaal.
Wat ik achteraf graag zou willen horen is dat jullie geno(o)ten hebben. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik ga vannacht op vakantie; ons vliegtuig vertrekt om 6 uur naar Madeira (Portugal). Tot volgende week zondag! 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Klinkt goed, Lord Flashheart!
Doe ze de groeten in Portugal en amuseer je 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Veel plezier in Portugal Lord Flashheart!
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Heerlijk aan het genieten in Fuengirola vandaag vollop zon en 27 graden.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Haaa... Nog een half uurtje en dan ben ik lekker een weekje vrij. Morgen vertrekken we richting Vogezen voor een heerlijke vakantie vol RUST! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Veel plezier BenicioDelToro! Geniet er van. 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Onderhond en ik zijn gisterenavond teruggekomen van 3 dagen Venetie! Het was er erg mooi en nog steeds zo'n 25 graden. Foto's volgen nog 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ben daar enkele weken geleden ook naartoe geweest: superfijne stad. Hebben jullie ook zo'n masker meegebracht?
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Hahah Ja! Wel een echte natuurlijk
Ik vond vooral die kleine steegjes erg gezellig.
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
Wat romantisch, ik wil daar ook naartoe! Heb je ook die gondelvart gedaan? 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Nee, Helaas niet. Er zijn idd heel veel gondels daar, maar het is een puur toeristisch iets en ze proberen er dan ook zoveel mogelijk geld uit te slaan.
Een rondvaart van 40 minuten kan al tegen de 100 euro oplopen. Er zijn andere manieren om goedkoper over het kanaal te varen maar dat is dan wel minder romantisch. Maar ik raad het je zeker aan om er eens heen te gaan! Het is echt de moeite waard 
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
O Sole miooooo
. Gondelvaart, lijkt me geweldig
. (Erg benieuwd naar de foto's).
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12855 votes
Zoals beloofd dan wat fototjes. Voor de die hards nog het volledige album.

Venetië is een prachtige stad, maar erg veel is er eigenlijk niet te doen. De stad zelf is de attractie, gelukkig ben je daar wel een dikke twee dagen zoet mee
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Mooie foto´s, je bent op steden gelukkig niet zo kritisch als op films. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ook net terug; geen foto's helaas, die heeft mijn reisgenoot in z'n camera zitten.
@ Onderhond
Ben er vorige jaar ook geweest; geweldige stad idd. Ik kan je Florence ook aanbevelen. Maar hoe heb je je door al die 'oude meuk' heengeslagen?
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12855 votes
Het is dan ook niet zo dat mijn filmsmaak meteen mijn hele persoon definieert. Al hou ik wel gewoon van dingen die "anders zijn" en als stad is Venetië redelijk uniek lijkt me. Gewoon erg leuk om daar rond te lopen en te kijken naar hoe die mensen daar leven. Bij Venetië zou ik het jammer vinden als ze daar echt met moderne nieuwbouw zouden beginnen, dat hoort gewoon niet bij die stad.
Maar een zonnetje en aangenaam zomerse temperaturen doet ook veel. Lekker eten, lekkere drankjes ...