• 178.522 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.800 actors
  • 9.379.780 votes
Profile

Vakantie

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

movie acteurs wrote:

Ben thuis.

Was in San Pedro, Malaga,Gibraltar, Cordoba, Granada, Aquadulce nabij Almeria geweest. En naar Marokko in Tanger. Leuk om ook die andere cultuur eens te zien. Ben ook op de film western set van Django en the Magnificant seven in de Cinema Studios te Tabernas geweest. Die studio's waren het decor van meerdere Spaghetti Westerns (The Good, The Bad & The Ugly, Once upon A Time In The west etc.). In ieder geval een fijne vakantie gehad.

Kei vet man

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2315 votes

Welkom terug jarno1975, maar had je niet gewoon nog 200 km kunnen doorrijden in plaats van te overnachten net voorbij de Portugese grens?

Ook jij welkom terug movie acteurs.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Welkom terug vakantiegangers

jarno1975 (moderator series)

• 10973 messages
  • 2794 votes

We waren daar rond 10 uur 's avonds bij de grens, dan zou je om 12 uur op de camping aankomen en dan mag je er toch niet meer op. Had dus weinig zin gehad.

Maar heb het record aantal kilometers van vorig jaar niet overschreden. Toen ruim 3 weken door Noorwegen getrokken en totaal 7500km gereden.

Er viel vandaag toevallig ook een brief op de mat dat mijn leaseauto aan zijn kilometers zit en ik een andere uit moet gaan zoeken

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

606 wrote:

(quote)

Welke plaats in Marokko ben je geweest, ik wil ook daar heen als ik in Fuengirola zit.

In Tanger. Het was erg leuk. Ik was met een snelle ferry (35min) vanaf Tarifa geweest. Ligt wel ongeveer 100 km vanaf Fuengirola. Je kon een tour nemen met een Marokaanse gids. Ik was daar voor het eerst en ben best blij dat ik gegaan ben. Zo heb ik op een kameel gezeten en het verbaasde me hoe hoog dat is . Daarna door een armoedige markt, Kasbah genoemd, gelopen. Dan lekker gegeten met als voorgerecht een lekker kop soep (naam weet ik niet), hoofdgerecht lamsvlees met Marokkaanse kruiden en Cous Cous en als laatste mierzoete thee met een mint blaadje erin. Daarna weer op een markt gelopen, waar je wel behoorlijk gek werd van de verkopers die continue tegen je zeggen: good price en verkoopstunts geregeld door de touroperator zelf. Maar gewoon blijven lachen en je hebt dan een hele leuke dag gehad.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

movie acteurs wrote:

In Tanger. Het was erg leuk. Ik was met een snelle ferry (35min) vanaf Tarifa geweest. Ligt wel ongeveer 100 km vanaf Fuengirola. Je kon een tour nemen met een Marokaanse gids. Ik was daar voor het eerst en ben best blij dat ik gegaan ben. Zo heb ik op een kameel gezeten en het verbaasde me hoe hoog dat is . Daarna door een armoedige markt, Kasbah genoemd, gelopen. Dan lekker gegeten met als voorgerecht een lekker kop soep (naam weet ik niet), hoofdgerecht lamsvlees met Marokkaanse kruiden en Cous Cous en als laatste mierzoete thee met een mint blaadje erin. Daarna weer op een markt gelopen, waar je wel behoorlijk gek werd van de verkopers die continue tegen je zeggen: good price en verkoopstunts geregeld door de touroperator zelf. Maar gewoon blijven lachen en je hebt dan een hele leuke dag gehad.

Ik heb je een PM gestuurd.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hallo allen!

Ik ben nu al meer dan anderhalve week in de USA en het bevalt uitstekend!

Voor verslagen zie hier!

Voor foto's zie hier!

Tot over een paar weken!

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Ha de Usa, daar was ik vorig jaar ook. Veel plezier daar trouwens.

Ps. Erg mooie foto van de zogenaamde Norman Bates trouwens.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Weer terug uit Engeland. Was erg leuk om daar na een jaartje of 10 weer terug te zijn en vroeg me meteen af waarom ik daar niet vaker heen ga.

Prachtige country-side, interessante steden, boeiende historie en bovendien aardige en gastvrije mensen waarvan je de taal wel spreekt.

Lake-district was fantastisch, erg veel afwisseling in plaatsjes en landschappen op een relatief kleine oppervlakte. Alhoewel de bergen (Fells) niet bijzonder hoog zijn daar (tot zo'n 1000m) hebben ze wel het karakter van hooggebergte. Nauwelijks enige begroeiing, stijl en rotsig, je bent 'in the middle of nowhere' en het weer kan plotseling omslaan.

De hike was 113km van zuid naar noord en we hebben er 6 dagen over gedaan (liepen zo'n 20-25km/dag met volle bepakking) maar dag 3 was gewoon te lang en te zwaar. Een rustdag gehouden in Keswick omdat mijn knie wat verrot was en pijn deed. Niet erg was een leuk plaatjes met een bioscoop waar al vanaf 1913! films gedraaid werden en bovendien was het de dag erop super weer voor de beklimming van High Pike met een geweldig uitzicht op de top als beloning. Het weer viel trouwens erg mee, 1,5 dag regen gehad en een keer 's avonds een buitje.

Na het Lake-district nog een dag of 3 naar Liverpool geweest om de heilige Beatle grond te kussen Het was toevallig ook nog Beatle week dus overal traden er bandjes op. Leuke stad Liverpool, merkwaardige mix van hypermodern en historie. Uitgaansleven viel me wel een beetje tegen. Is eigenlijk maar een straat (The Albert Docks trouwens is ook wel een leuk stukje overdag/vroeg op de avond) met een handjevol clubs en kroegen waarvan de beroemde Cavern Club het middelpunt is. Ik werd trouwens de laatste avond daar nog ineens geweigerd omdat ik bergschoenen aan had Nou ja, Beatle week maar afgesloten met een Rolling Stones coverband compleet met Mick Jagger look-alike in de pub er tegenover

Brix

• 19685 messages
  • 5120 votes

Mooi verhaal Madecineman

Krijgen we t.z.t. nog wat foto's te zien misschien?

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ja zal binnenkort wel wat plaatsen. Even wachten tot ik de foto's van m'n maatje er ook bij heb.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

FillumGek wrote:

Hallo allen!

Voor verslagen zie hier!

Voor foto's zie hier!

Tot over een paar weken!

Ik ben jaloers op je. Wil echt nog een keer naar USA gaan!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

FillumGek wrote:

Hallo allen!

Voor verslagen zie hier!

Voor foto's zie hier!

Tot over een paar weken!

Hele vette foto's Jordy!!

Ik moet daar echt een keer naar toe. Veel plezier nog daar.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Nog 2 dagen en dan is het klaar

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

Zijn er nog mensen die hun vakantie tegoed hebben net als ik ?

• 10973 messages
  • 2794 votes

Ik heb die van 2011 nog tegoed.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Ik heb nog herst- en kerstvakantie tegoed

• 7484 messages
  • 1715 votes

Herfst wel, kerst sla ik over dit jaar

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

haha ik bedoel de zomer vakantie natuurlijk , maar dat wisten jullie wel.

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Over ongeveer anderhalve week is het zover, 4 maanden Munchen.

Stage tijd, maar ik beschouw het ook als een soort (werk)vakantie.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

München, interessant. Weet werkelijk niks van die stad. Ja het voetbal en de bierfeesten. Houd ons af en toe maar even op de hoogte dan als je wil.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Niet echt spectaculair, maar ik vertrek straks voor een weekendje sunparks met enkele vrienden

Tommeh

• 7317 messages
  • 3297 votes

Morgen vlieg ik met 3 vrienden naar Japan, waar we 3 weken door het land zullen trekken, beginnend in Fukuoka en eindigend in Tokio. En op de terugweg plakken we er nog even 2 dagen Dubai achteraan.

Montorsi

• 9717 messages
  • 2379 votes

Gaaf! Ik wil graag na mijn afstuderen een paar maanden naar Japan, lijkt me echt een geweldig land.

• 10973 messages
  • 2794 votes

Niets zo geweldig als lekker een weekje relaxen op een cruiseschip

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

jarno1975 wrote:

Niets zo geweldig als lekker een weekje relaxen op een cruiseschip

Cruiseships.. Heb daar echt helemaal niks mee.

Je ziet geen reet van de wereld. Zit de hele dag op zee, meert even aan in een haven, iedereen krijgt meestal 1 dagje om het stadje even te bekijken, en dan hup weer op de boot...

Lekker aan de cocktails slurpen.

Nee, doe mij maar mooie landschappen .

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Mij lijkt zo'n cruise me wel wat eigenlijk. Komt ook omdat we niet over een auto beschikken en we alles met het openbaar vervoer moeten doen als we ''gewoon'' op vakantie zouden gaan.

Als dit niet het geval was, prefereerde ik uiteraard ook zeker lekker een huurautootje en lekker genieten van het land en haar omgeving.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Zaterdagnacht vertrek ik voor 11 dagen naar Malaga

Een vriend van mij heeft daar een vakantiehuis... Ik zal blij zijn dat ik het zeikweer hier even vaarwel kan zeggen

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Maak ons maar jaloers. Veel plezier!!

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Veel plezier in Malaga Kr!kke!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.