• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.938 votes
Profile

Vakantie

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

RWL wrote:

Ik heb tevens al een afspraak bij een bedrijf in SF om op gesprek te komen (voor werk dus).

Ben je van plan om in de USA te gaan wonen?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ja, ze gaat er torens slopen enzo...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

FisherKing wrote:

Blijf hier en ga wat verhuizen enzo

http://www.filmfestival.nl

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

Komende maandagmorgen vertrek ik naar Noorwegen waar we met een tentje ga hiken. Heb er erg veel zin in. Vanovond ga ik dus nog even The Blair Witch Project kijken om te zien wat ik allemaal niet moet doen en om de hele vakantie wat spanning mee te geven.

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

EmDee wrote:

Ben je van plan om in de USA te gaan wonen?

Ja. Ik heb hier niets te zoeken.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik zou ook zo naar een land als Amerika willen voor een lange tijd, maar dat zit er niet echt in. Dus harstikke leuk

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

neo wrote:

Ik zou ook zo naar een land als Amerika willen voor een lange tijd, maar dat zit er niet echt in. Dus harstikke leuk

Ik vind t werkelijk t ideale vakantieland maar ik zou er niet graag willen wonen.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

flipsen wrote:

Komende maandagmorgen vertrek ik naar Noorwegen waar we met een tentje ga hiken. Heb er erg veel zin in.

Is daar t weer wel wat beter dan hier?

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

GFM wrote:

Vanaf zaterdag 10 juli t/m 24 juli met 3 vrienden naar Marmaris

ik ga de 17e tot de 31ste naar Marmaris (hoe spreek je dat in godsnaam uit? ik heb twee varianten; Marmaaris en Marmarris. als mensen vragen waar ik heen ga gebruik ik ze beide. als ik er nl. een kies, word ik altijd verbeterd met het andere alternatief).

maarre kan je geen bord/ danwel T-shirt (danwel topje, als je een lekker wijf bent) met GFM dragen?

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

De 17e voor drie-en-een-halve week naar Maine, USA, w00h00!

Twee dagen na terugkomst moet ik dan wel weer meteen m'n inhaalexamens afleggen, dus dat kan nog leuk worden met die jet-lag...

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Veel plezier in the US of A Dionysos.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Oostkust houdt je niet zo'n jetlag aan over.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Ben net terug van anderhalf weekje in Californie, voor een bruiloft, wijn proeven, de Farmers Market, en ook een meeting met de producente van Fear & Loathing in LV.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Dat heb je in de Verenigde Staten. Je gaat naar een andere staat, en toch blijf je in het binnenland...

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

streeter wrote:

Ben net terug van anderhalf weekje in Californie, voor een bruiloft, wijn proeven, de Farmers Market, en ook een meeting met de producente van Fear & Loathing in LV.

Nog Nederlanders tegengekomen? Een vriend van mij doet een wijn-gerelateerde opleiding op Davis en helpt tevens mee op de wijngaarden aldaar.

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

flipsen wrote:

Komende maandagmorgen vertrek ik naar Noorwegen waar we met een tentje ga hiken. Heb er erg veel zin in. Vanovond ga ik dus nog even The Blair Witch Project kijken om te zien wat ik allemaal niet moet doen en om de hele vakantie wat spanning mee te geven.

Oh Yeah! Mag ik mee?

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

Nou vooruit dan maar

Tich

• 130 messages
  • 176 votes

Boehoehoe, al die vakantieplannen hier... ik heb geen rooie cent. Of toch wel, als rood staan meegerekend wordt Ga denk ik paar dagen met vrienden mee op surfvakantie in Frankrijk, en / of daarna backpackend en liftend naar m'n ouwe huisgenoot in Turkije (of Roemenië, waar 'ie ook zit op 't moment.) Rijdt er iemand toevallig richting Griekenland of Turkije met een plekkie over in de auto ?

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

Ik zit momenteel in Budapest, aanstaande dinsdag ga ik weer naar huis.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Yekezzez wrote:

Nog Nederlanders tegengekomen? Een vriend van mij doet een wijn-gerelateerde opleiding op Davis en helpt tevens mee op de wijngaarden aldaar.

Ja - heb NL tegen Portugal in een bar gekeken. Bomvol met Nederlanders.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

EmDee schreef:

(quote)

Ik vind t werkelijk t ideale vakantieland maar ik zou er niet graag willen wonen.

Zo denk ik dus over Nederland.

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

Ideaal vakantieland? Het is hier al anderhalve maand lang shitweer!

Tommeh

• 7317 messages
  • 3295 votes

Morgen vertrek ik naar Spanje, waar ik eerst met 10 man een week in San Sebastian zit en een uitstapje naar de Tour zal maken (16 juli op La mongie). Na die week gaan we naar Blanes waar we 2 weken lang het op een zuipen zetten.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

San Sebastian is echt een toffe stad. Veel plezier

Tommeh

• 7317 messages
  • 3295 votes

Dank je! Zal zeker lukken

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

Beste mensen,

ik ga nu 3 weken met vakantie. Iedereen die nog weggaat of gewoon nog een tijdje vrij is wens ik een prettige vakantie toe!

John Doe

• 916 messages
  • 2122 votes

Ben net terug van een goed weekje Brazilie.

Sheila

• 19 messages
  • 30 votes

Ga volgende week vrijdag naar Hongarije, heb er echt veel zin in.. Lekker goedkoop en rustig daar.. Heerlijk, ff uitwaaien..

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ja! Hongarije is mooi. Waar ga je precies heen?

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Phoenix wrote:

Ja! Hongarije is mooi. Waar ga je precies heen?

Siofok...???

Wat heb ik daar gelachen.... is wel alweer 4 a 5 jaar geleden..

Kan mij de Flort nog herinneren (je spreekt het iig uit als flurt) en Big shots.... toen was het nog redelijk goedkoop allemaal.

Geen Palinka van een boertje drinken (= zelf gemaakte muk van 80% alcohol met LSD of zo). je betaalde toen wel in guldens iets van 0,25 per glas. 4 van die krengen en ja staat al te tollen.

hmm of misschien wel drinken..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.