- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Goeie reis en veel plezier Dustyfan... 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Veel plezier ja. Daar ligt nu tenminste geen sneeuw.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Veel plezier ja. Daar ligt nu tenminste geen sneeuw.
Hier toch ook niet?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hier toch ook niet?
Bij ons hier is het al aan het sneeuwen sinds 10.30 deze ochtend, en dat is toch al snel een paar honderd kilometer zuidelijker dan jullie. Verdomd weer. Ik wou dat ik meekon... 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Heerlijk die sneeuw, nu maar hopen dat t deze winter lekker hard gaat vriezen zodat er weer fijn geschaatst kan worden zonder elke 5 meter in een wak te vallen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Wat Nederlanders met sneeuw, ijs en schaatsen hebben, ik zal het nooit begrijpen. Geef mij maar de zon... 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
IJs en Sneeuw ! Ik ga er zelfs voor op vakantie om dat te zien 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ben even een paar daagjes weg. Verhuizen... en ik verwacht het internet niet direct weer op de rails te hebben straks..
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
.. en ik verwacht het internet niet direct weer op de rails te hebben straks..
Ai. sterkte ja, en vergeet niet van Drifting Clouds te genieten 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Dadelijk stap ik in de bus, dan in de trein en dan op het vliegtuig en zullen jullie 2 weken lang niets meer van mij horen. Ik ga naar Kos, doen wat ik hier ook doe maar dan wel met mooi weer: niets. Zo hoort een vakantie gevierd te worden
. Tabee!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat een moeite allemaal voor kos. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
. Ik ga naar Kos
Dat is niet al te ver zeker... 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Hmmm.....
Eerst Nijmegen onveilig maken periode juli 16 t/m 19
NIJMEEGSE Feestvierdaagse ofzo iets.. Schijnt wel feest te zijn!
Tips zijn welkom!
Om daarna (hoop met mooi weer) lekker op de (Vinkeveense)plassen te luieren.....
Daarna Turkije 2 weken....
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik ben de laatste week van deze maand een week varen. Damn, wat zal dat lastig worden; een week zonder internet, zonder MM. 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
1 tip: VLUCHTEN....
En deze keer voorgoed 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
1 tip: VLUCHTEN....
En deze keer voorgoed 
HA HA!! Pas maar op ik zie dat je uit Wijchen komt, dat is de plek waar wij overnachten. 
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Eerst van 18 juni t/m 10 juli luibakken en dvd's kijken. Vanaf zaterdag 10 juli t/m 24 juli met 3 vrienden naar Marmaris waarna ik nog heerlijk van 26 juli t/m 9 augustus in Macedonie ga genieten met mn vriendin...... 
Ik wens alle mm-users een mooie vakantie toe!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Werken t/m 22 augustus en van 23 t/m 29 augustus een weekje naar de Belgische kust om daarna opnieuw aan de slag te gaan tot half oktober.
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Vrij sinds 28 juni tot 16 augustus. Daarna ga ik pas echt vakantie vieren.
Dan vlieg ik naar San Francisco waar ik een weekje zal blijven. Dan ga ik voor zo'n 10 dagen naar LA, waar ik bij een vriendin op bezoek ga. We gaan in die 10 dagen in ieder geval 1 keer naar Las Vegas (Robin Williams Live) en 1 keer naar San Diego (Dave Matthews Band Live).
Op 6 september zal ik weer terugkeren naar San Francisco waar ik tot waarschijnlijk tot 1 dag na m'n verjaardag zal blijven (ergens rond 11 februari kom ik dan terug waarschijnlijk). Ticket moet ik nog boeken namelijk
.
Ik heb tevens al een afspraak bij een bedrijf in SF om op gesprek te komen (voor werk dus).
Anyway, ik vermaak me wel!
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
das geen vakantie meer Lin, dat is dus gewoon wonen.
Heb je eigenlijk een visum nodig?
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ga met wat vrienden begin augustus een week naar Texel...