• 177.927 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.561 votes
Profile

Vakantie

T.O.

• 2414 messages
  • 2791 votes

starbright boy wrote:

Die vijf sterren, dat moest natuurlijk wel. Hij wil in een absoluut meesterwerk op vakantie!

Nu maar hopen dat ie niet wordt teleurgesteld en zn beoordeling verlaagt als ie terug is

Hmm ik voel me wel n beetje een MM-nerd nu

stinissen (crew films & series)

• 23435 messages
  • 76919 votes

T.O. schreef:

(quote)

Nu maar hopen dat ie niet wordt teleurgesteld en zn beoordeling verlaagt als ie terug is

Ben er verleden jaar al geweest met mijn vrouw , we gaan nu met het hele gezin Henk, Monica , Jeffrey en Priscilla . Het is echt top daar ik wordt om 0.2.15 uur op gehaald om naar schiphol te gaan.

Hmm ik voel me wel n beetje een MM-nerd nu

killercoach

• 48 messages
  • 590 votes

Jordy schreef:

(quote)

swordfish gezien? kijk die foto begint pas bij m'n middel natuurlijk...

(goed zo kan ie wel weer )

Nu moeten we zeker die Larry vragen gaan stellen bij enteren van de site

Henk fijne vakantie,

Vincent

stinissen (crew films & series)

• 23435 messages
  • 76919 votes

killercoach schreef:

(quote)

Nu moeten we zeker die Larry vragen gaan stellen bij enteren van de site

Henk fijne vakantie,

Vincent

Alles top hier, groetjes henk ook aan de andere leden kan nýet wachten om weer lekker toe te voegen.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Dat is wel het laatste waar ik aan zou denken op vakantie

Tonyvdb

• 1408 messages
  • 1168 votes

jongens en meisjes, morgenvroeg bij het krieken van de dag stap ik in de auto en tuf ik met mijn charmante vriendin naar het zuiden van Frankrijk, alwaar ik dan wel een minuutje aan jullie zal denken, terwijl ik nip van mijn Ricard on the rox op een terrasje onder een grote wilg, waar tien meter verder een paar krasse knarren een partijtje jeu de boules spelen ...

Aaah ... wat kan het leven toch hard zijn ...

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Niet dat iemand me mist ofzo....... maar misschien dat iemand een antwoord van mij verwacht of iets dergelijks...... maar ik ga morgen naar Hongarij en ben volgende week donderdag (als het goed gaat ) weer terug!

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Veel plezier

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hongarije, mooi land! Ben er ook geweest afgelopen zomer. Waar ga je precies naartoe?

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Ik was er deze zomer ook. Bespeur ik hier een trend?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Al jaren gaan er busladingen jongeren naar Hongarije. Zo ook ik, een jaar of tien geleden.

Denk dus niet dat je kunt spreken van een trend.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ik kom er NOOIT meer

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Idd, het barst er van de Nederlanders daarzo... Vooral rondom Budapest, ze zitten overal!

• 22396 messages
  • 5068 votes

Nou ja een MM-trend dan.... En na Duitsers en Oostenrijkers zijn Nederlanders daar het meest als toerist aanwezig. We waren niet bepaald de enige.

JayLunar

• 748 messages
  • 2961 votes

Ik was vorig jaar nog in Hongarije. Toen ik er net was ging de boel overstromen daaro. Hele vakantie regen gehad.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb een vriend, die heeft enkele jaren geleden voor een appel en een ei een huisje gekocht in Hongarije. Heeft mij al verschillende malen foto's laten zien van de streek, mensen is dat een mooi land. Het is trouwens ook in die streek dat de buitenopnamen van de Sissi-films gemaakt zijn. En naar het schijnt nog redelijk goedkoop ook. Enkel de taal zou eventueel een probleem kunnen vormen. Ga er ook eens over nadenken. Goeie tip trouwens, bedankt...

JayLunar

• 748 messages
  • 2961 votes

Hongarije is zeker mooi, mits je de stedelijke gebieden, die er niet uitzien, buiten beschouwing laat.

Hongaars (overigens nauw verwant met het Fins en Ests geloof ik) schijnt één van de moeilijkste talen in Europa te zijn.

• 22396 messages
  • 5068 votes

Ik vond Budapest toch anders een fraaie stad.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Phoenix wrote:

Hongarije, mooi land! Ben er ook geweest afgelopen zomer. Waar ga je precies naartoe?

Naar Boedapest en 2 dagen het land zelf in........ met wat vrienden. Misschien een prachtige Hongaarse DVD meenemen als souverniertje Maar bedankt voor jullie reacties

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

starbright boy wrote:

Ik vond Budapest toch anders een fraaie stad.

Overdreven gezegd is het centrum 2 kilometer boulevard met vele toeristische prullaria aan de Pest zijde, en aan de Buda zijde wat leuke oude gebouwtjes met een mooi klooster. Je gaat eens met de boot de rivier op, het liefst 's avonds.

Ga je buiten dit compacte centrum, dan kom je in spuuglelijke wijken terecht met bittere armoede. Vergelijk het met de woonsituatie van Lilja (4-ever).

Vergeleken met Praag is Budapest een saaie stad.

Het is 10 jaar geleden dat ik Budapest bezocht, dus wellicht is e.e.a. ten goede veranderd.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Er is nu iig meer Russische maffia, maar dat bedoel je niet ten goede neem ik aan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Was je op zakenreis John ?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

speedy23 wrote:

Ik heb een vriend, die heeft enkele jaren geleden voor een appel en een ei een huisje gekocht in Hongarije. Heeft mij al verschillende malen foto's laten zien van de streek, mensen is dat een mooi land. Het is trouwens ook in die streek dat de buitenopnamen van de Sissi-films gemaakt zijn. En naar het schijnt nog redelijk goedkoop ook. Enkel de taal zou eventueel een probleem kunnen vormen. Ga er ook eens over nadenken. Goeie tip trouwens, bedankt...

Krijg nou wat, ik heb een oom die dat ook heeft gedaan... Daar hebben we toen een week doorgebracht. Die vriend van jou heet niet toevallig Ferenc Sager en woont in Purmerend ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nee joch, ik weet Purmerend niet eens liggen. Ik ben Belg en tot zover ik weet, mijn vriend ook. Ga dit weekend toch nog even zijn pas vragen...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Het had gekund .

troy31

• 329 messages
  • 130 votes

ben afgelopen 4 dagen naar edinburgh geweest. n heel fijne stad die niet overloopt van toeristen maar er wel op ingespeeld is. er zijn pima mogelijkheden om de highlands in te gaan, ben zelf met zo'n toeristisch (!) busje geweest, en zeker nu in de herfst levert dat prachtige plaatjes op. een aanrader!

kweet nu ook dat ik daar moet zijn met het arts- festival, the fringe. iemand daar wel eens geweest?

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Edinburgh is inderdaad top ! Ik ben er ook een keer geweest en vond het erg mooi. Dat kasteel zo hoog is ook geweldig natuurlijk.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ja idd top. Leuke pubs, rare scots. Mooie kilts.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Edinburgh is idd fantastisch. Ik ben er per toeval geweest op 9 en 10 september 2001. De nacht van 8 op 9 september was een nacht van storm met windkracht 10-11 op zee. En ja hoor, ik zat op de ferry naar Newcastle u/tyne. De boot had 10 uur vertraging bij aankomst en zou over een paar uur weer vertrekken richting Nederland (het was een dagtrip). Omdat we zo ziek waren geweest aan boord, hadden we besloten om langer daar te blijven. We hebben de trein naar Edinburgh gepakt en zijn daar nog een nacht en dag gebleven, om in die avond met het vliegtuig terug naar huis te gaan. Edinburgh was een fantastische ervaring, maar sindsdien heb ik een aversie tegen lange boottochten.

En, hoe weet ik die data zo goed? 10 sept. is mijn verjaardag en 11 sept. 2001 dat weet iedereen wel.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Vanmiddag vertrek ik voor vijf dagen naar......Barcelona!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.