- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Sheila
-
- 19 messages
- 30 votes
Goeie vraag waark precies heen ga.. ff opzoeken.. Niet naar Siofok iig.. Palkove, dat was het ja..
Maar ben vorig jaar ook geweest en toen wast nog steeds super goedkoop.. zal best wat duurder geworden zijn, maar denk niet veel..
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Ik ga Zweden maar weer eens onveilig maken. Tot over 3 weken... of eerder als ik het niet kan laten om een internetcafé binnen te stappen. 
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Tot over 3 weken... of eerder als ik het niet kan laten om een internetcafé binnen te stappen. 
Oooh, tot morgen op de chat dan 
Veel plezier daar in Zweden!
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Veel plezier in Zweden!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Veel plezier. De mensen daar hebben Zweed-voeten... 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik ga morgen voor 16 dagen naar Noorwegen. Waarschijnlijk hebben we daar een ADSL aansluiting dus ik kom nog wel regelmatig langs 
Anne_Girl
-
- 206 messages
- 188 votes
Ik vertrek vannacht naar Spanje dus toededoki! 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ben van morgen tot volgende week maandag naar Texel. Zal wel enkele dagen later zijn voor ik weer 100% aanspreekbaar ben...
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Veel plezier Gotti!! En niet te veel drinken he, we willen je wel levend terug natuurlijk 
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Ik vertrek morgen een paar dagen naar het swingende Londen, dus vergeeft me als ik vanaf vrijdag overdreven hip en groovy doe. 
London, baby!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Neem genoeg geld mee, Londen is kostelijk... 
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Inderdaad, Londen was soms best duur, maar dat maakt voor die paar dagen niet zo heel erg veel uit.
Wat is het trouwens een heerlijke stad. Ik was er al een paar keer geweest, maar deze keer was het gewoon fenomenaal, ondanks het feit dat Londen werd getroffen door een verschrikkelijk noodweer. Dinsdagavond gingen ineens de hemelsluizen open, en viel er op een uur tijd meer dan 44 millimeter regen. Ongeveer het watervolume van een volledige maand! Gevolg: straten blank, natte voeten, openbaar vervoer in de knoop door blikseminslagen, met z'n duizenden vast in de metro, en noodgewongen een hapje eten bij de Mac. Best wel spannend, maar dat kon de pret gelukkig niet drukken. 
Vooral omdat we de rest van de week schitterend weer hebben gehad.
London, baby!
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
London, baby!
Of liep je ook ala Joey met zo'n gigantische hoed met de Engelse vlag erop door de stad ? 
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Londen is idd erg de moeite waard , heb de kans gehad met de school dit te doen en ga er zeker later nog eens heen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
ondanks het feit dat Londen werd getroffen door een verschrikkelijk noodweer. Dinsdagavond gingen ineens de hemelsluizen open, en viel er op een uur tijd meer dan 44 millimeter regen. [/i]
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Of liep je ook ala Joey met zo'n gigantische hoed met de Engelse vlag erop door de stad ? 
Uiteraard, of wat had je gedacht? En ik had natuurlijk ook een t-shirt aan met "Mind the Gap" erop. 
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Toen ik er vorig jaar was, werden alle hitterecords in London gebroken. Daar was het openbaar vervoer ook niet echt op voorbereid. Aardig zweten
Ik was op dat moment net in Versailles. Het was toen zelfs zo heet dat het waterpeil van de fonteinen te laag stond om ze nog te laten spuiten. Over zweten gesproken... 
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 messages
- 76921 votes
Beste mensen vanaf maandag ben ik acht dagen in Turkije http://www.arakea.be/site/hote...
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ben net terug uit het tropische lustoord dat Ouddorp heet. Heb alleen maar aan het strand gelegen en films gekeken die ik me nu al niet meer kan herinneren
.
El Ninjo
-
- 329 messages
- 2317 votes
Ben vanaf a.s. woensdag 3,5 week uit de lucht - Bolivia/Peru - alhoewel "uit de lucht", ik zal de verleiding van even inloggen in een internet cafe toch wel niet kunnen weerstaan