- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Lui (crew films)
-
- 3492 messages
- 11904 votes
hahaha kos, dat zou inderdaad ook nog kunnen. is wel dichterbij 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Nou.. dat is weer een beetje overdreven denk ik?
Ja 30 euro betaalde ik niet eens voor mijn cheap 1 ster hotel
wat overigens prima te doen is zo een goedkoop hotel met ze tweeen. Maar verder is het redelijk goedkoop, als je een beetje erop let dat je niet al te dure restaurants binnen loopt, en niet in elke winkel kleding en electronica wil kopen dat wel redelijk veel goedkoper is dan hier. Heb zelf natuurlijk wel even een Ipod touch gekocht die zijn omgerekend zoveel goedkoper daar en die is zo vet!
En Flashheart als je een beetje vroeg boekt en een slimme sites als Kilroy en Cheaptickets.nl raadpleegt kun je zeer betaalbaar een goede vlucht en degelijk hotel vinden.
Ben niet naar de bios geweest. Wouden Wanted wel zien, maar kwam er niet van. En is op vakantie toch iets dat ik als laatste doe als ik echt even niks anders weet .
Wuh, jij ook al? Haha bizar.
Jij ook? maf 
kos
-
- 46696 messages
- 8853 votes
Da's wel een beetje een risico ja, dat je echt veel goedkope zooi aan electronica en kleding gaat kopen.
.
Maar een maatje van mij woont er dus ik bespaar al hotelkosten.
.
(n.b. ik zie nu pas voor het eerst de optie 'straatweergave' bij Google Maps.
. vette shit.)
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Je moet ook niet in New York zelf gaan shoppen, maar in de Outlet (grootste van de V.S.) die er vlak boven ligt richting het Noorden. Trek daar een halve dag voor uit en dan kan je de rest van de tijd wel nuttige dingen zien/doen 
kos
-
- 46696 messages
- 8853 votes
Nou nee, dat lijkt me doodzonde van de tijd. Bovendien haat ik die outlet-stores.
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Naja wij kwamen terug gereden vanuit the Catskills en dan blijf je toch een Hollander he. En wat valt er nou te haten aan 75% korting en dan ook nog eens de fantastische dollarkoers .. 
Het is als je al in de stad bent idd zonde van je tijd.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Zoals gezegd ga ik binnenkort naar New York. Heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar is er een site(s) waarin duidelijk staat hoe en wat te doen aldaar?
En o ja is het openbaar vervoer vanuit hier al te bekijken (hoe en wanneer waar naar toe) of moet je dat daar uitvinden?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Ik had een Lonely Planet boekje bij me, perfect boekje om bij je te hebben. Verder is de subway redelijk te begrijpen en kun je zoals kos al opmerkte googlemaps heel goed gebruiken om de weg naar je hotel alvast te bekijken.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Downtown Manhattan is best goed te belopen is allemaal vrij compact dus zorg voor een goede plattegrond of gids en voor de rest is de metro ideaal (koop zo'n weekkaart is erg handig) en het systeem is inderdaad vlot te begrijpen.
Ik ben trouwens ook een dagje gaan shoppen in een outlet centre en shopping mall buiten NYC, is toch wel erg leuk zo'n hoogtepunt in de Amerikaanse consumptieve cultuur
Gewoon alleen je tandenborstel meenemen uit Nederland en lekker daar alles volladen zou ik zeggen.
kos
-
- 46696 messages
- 8853 votes
Ik vlieg vanavond een weekje richting de Zuid-Europese zon. Tot over een weekje dan.
.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Voordat ik het vergeet, ik vertrek vannacht naar Indonesië. Tot over een paar weken!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Tof! Waar ga je heen in Indonesië?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Plezierige vakantie toegewenst kos en Quentin 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3230 votes
Vandaag weer terug gekomen van vakantie.. al was het maar belgie.. heb toch erg genoten ! 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik vertrek morgenochtend voor twee weken naar Berlijn, dus tot over twee weken. 
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Ik vertrek morgenochtend voor twee weken naar Berlijn, dus tot over twee weken. 
wow super man veel plezier he 
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Ben zometeen 2 weekjes naar Spanje. 
ik ben jaloers man ik kan november pas