• 178.382 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.956 votes
Profile

Vakantie

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

leuke foto's Mac. .

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

Dank je, komen er nog meer aan, echt teveel gemaakt. Gelukkig ook vaak in me tas gestopt, om niet de extreme tourist uit te hangen die van elk mislukte stoeptegel een foto wil maken. Hoewel er ook wel weer een hoop nutteloze tussen zitten

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Ow, ik zie nu pas dat je foto's hier helemaal niet staan en ik ze ergens anders zag. My bad. .

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

Zet er hier ook een paar neer zo (Die andere stonden op Hyves voor de mensen die het zich afvroegen)

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Tsukamoto zou er een field day hebben zo te zien, lijkt me erg mooi

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

Ook hier wat Foto's!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

was dus kewl.

O ja deze is ook wel cool voor de filmfans natuurlijk

(afbeelding)

Tokyo Gore Police had gewoon net gedraait! Damnit man!

Manschot

• 152 messages
  • 0 votes

Prachtige foto's, ik zou daar echt een keer heen willen gaan.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

Doen! lekker goedkoop daar met die Dollar Vond persoonlijk een week precies goed om de stad te leren kennen en je hoeft je niet extreem te haasten om veel te kunnen zien. Hoewel ik natuurlijk lang niet alles heb gezien in zo een grote stad. Maar heb wel de bekende en ook veel minder bekende plekken gezien.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Zitten prachtige foto's bij.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Mooie foto's Mac

Ik ga 30 juli voor 8 dagen naar New York. Krijg nu nog meer zin.

Geef me tips wat te zien!!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

Buiten the Usual stuff die je vast gaat zien, Time Square, Broadway, Empire State Building. Die allen leuk zijn, zijn vooral buurten als Greenwich Village, heel leuk beetje alternatief hip buurtje. En Brooklyn mooi! Hoewel dat een nogal grote buurt is, dus of het alles mooi is weet ik niet, vooral de water kant is erg cool en als je Spike Lee films kijkt is het helemaal een feest. Als je van Jazz houd moet je zeker een jazzclub bezoeken in Manhatten, in Greenwich heb je er ook veel, erg cool! En Central Park is met mooi weer (wat het op 30 juli vast is) heerlijk chillen! Verder moet je zeker vaak genoeg gewoon lekker zitten en alles even tot je door laten dringen.

Volgende trip ga ik naar Ijsland! hopelijk deze herfst al! Nu al zin in om daar plaatjes te schieten.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Ik ga als het een beetje meezit dit jaar ook nog een weekje.

Vind ook vooral de foto's buiten de ge-eikte (T. Square, Brooklyn Bridge, skyline) het leukste. Die wijken zoals Brooklyn en Greenwich lijken me ook erg leuk.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Macmanus wrote:

En Brooklyn mooi! Hoewel dat een nogal grote buurt is, dus of het alles mooi is weet ik niet, vooral de water kant is erg cool en als je Spike Lee films kijkt is het helemaal een feest.

Toen ik er een maandje geleden was vond ik dat ook een van de mooiste dingen die ik heb gezien, vooral de herkenning uit 25th Hour was mooi. Dat uitzicht over het water enzo, zeer fraai!

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Macmanus wrote:

Volgende trip ga ik naar Ijsland! hopelijk deze herfst al! Nu al zin in om daar plaatjes te schieten.

Wuh, jij ook al? Haha bizar.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

New York staat ook nog steeds op mijn programma; helaas wijkt mijn salaris blijkbaar nogal af van dat van Macmanus, want ik kan me al dat soort uitstapjes niet veroorloven.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Nu is je kans, het is niet zo duur meer dan gebruikelijk.

Lui (crew films)

• 3492 messages
  • 11904 votes

wat een prachtige foto's zeg, ik word helemaal gek gemaakt hier, wil er zo graag nog eens heen

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Kos, je bent nu in de avatar ladder bezig.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5751 votes

Amerika stelt qua prijs geen drol voor nu. Vooral hotels zijn lachwekkend goedkoop. Op 14 juli zit ik ook in het vliegtuig naar Californië, op weg naar Los Angeles, San Francisco, Grand Canyon, Death Valley, Las Vegas, Yosemite en op aandringen van mijn vader ook Salt Lake City. Er is nog meer, maar dat zijn wat onbekendere naampjes.

Ik verheug me erop, behalve dan de vliegtuigreis en het temperatuur (ik ben toch meer van de wintersport). Ik zal ook proberen wat leuke fotootjes te maken, maar het duurt nog eventjes.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

matthijs_013 wrote:

Amerika stelt qua prijs geen drol voor nu. Vooral hotels zijn lachwekkend goedkoop.

Nou.. dat is weer een beetje overdreven denk ik?

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

kos wrote:

(quote)

Nou.. dat is weer een beetje overdreven denk ik?

Matthijs is gewoon een verwend nest.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Lord Flashheart wrote:

The kid is 16...... give him a break

Gaat hoogstwaarschijnlijk op de kosten van zijn ouders op vakantie, in die context ligt de hele wereld aan je voeten natuurlijk

Manschot

• 152 messages
  • 0 votes

matthijs_013 wrote:

Amerika stelt qua prijs geen drol voor nu. Vooral hotels zijn lachwekkend goedkoop. Op 14 juli zit ik ook in het vliegtuig naar Californië, op weg naar Los Angeles, San Francisco, Grand Canyon, Death Valley, Las Vegas, Yosemite en op aandringen van mijn vader ook Salt Lake City. Er is nog meer, maar dat zijn wat onbekendere naampjes.

Ik verheug me erop, behalve dan de vliegtuigreis en het temperatuur (ik ben toch meer van de wintersport). Ik zal ook proberen wat leuke fotootjes te maken, maar het duurt nog eventjes.

Grappig, ik heb vorig jaar precies dezelfde reis gemaakt als jij gaat maken. Behalve Salt Lake city dan.

De vliegtuigreis is echt vermoeiend en je zult erg last krijgen van jetlag, ook als je in Las Vegas aankomt dan lijkt het net alsof je in een oven stapt. Het was toen 50 graden daar. Maar voor de rest is het een superleuke vakantie, vooral San Francisco is mooi. Veel plezier!

Lui (crew films)

• 3492 messages
  • 11904 votes

ik ben ooit eens naar bonaire geweest. dat was 9 en een half uur vliegen. ik heb geen minuut kunnen slapen, dus bij aankomst was ik helemaal gebroken van vermoeidheid

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

dragje wrote:

Gaat hoogstwaarschijnlijk op de kosten van zijn ouders op vakantie, in die context ligt de hele wereld aan je voeten natuurlijk

Prima natuurlijk. Jedem das Seine. Maar sommige reacties klinken wel erg blase en in die context was mijn reactie.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Schitterende foto's Macmanus! New York lijkt mij ook echt cool zeg Ben je daar nog de bios in geweest?

Ik ben vanaf morgen t/m 18 juli in Toscane en Rome, iets dichter bij huis, en hopelijk iets minder regenachtig dan hier. Adieu!

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5751 votes

Lord Flashheart wrote:

(quote)

Het is wat mijn ouders zeggen (eh, mijn opmerking over de prijs)

Maar zelf vind ik 30 euri per nacht (voor 4 mensen) in een 4sterrenhotel ook niet bepaald prijzig.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Dat moet toch wel 30 EUR p/p per nacht zijn lijkt me.

starbright boy (moderator films)

• 22412 messages
  • 5077 votes

Lijkt me wel, anders zit je nog niet in een Hostel. 30 euro pp is nog erg goedkoop trouwens.

Lui (crew films)

• 3492 messages
  • 11904 votes

30 euro maar?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.