- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Zondag 6 Januari tot Donderdag 10 Januari op vakantie in een all in hotel net over de grens van duitsland 
Dit is de 4de winter p rij dat we gaan.. erg gezellig hotel 
jammer niet in der brabander. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3227 votes
Haha nee klopt.. misschien doen we dat ookwel een keertje hoor 
Maar voor 4 nachten gaan we niet tever weg haha..
We gaan nu naar bad bentheim in hotel grossfeld.. Weet niet of iemand het kent?
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
Iedereen trouwens nog een gelukkig nieuwjaar! Ik heb het in Kenia gevierd maar jammergenoeg zonder vuurwerk aangezien er voor de kenianen weinig te vieren viel nadat de presidentsverkiezing voor hen ongunstig was uitgevallen. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ja, Kenia is niet echt gezellig nu. Verkiezingen zijn altijd een hekel punt in bepaalde landen helaas. Vrienden van mij hebben in Indonesië vast gezeten tijdens de verkiezingen van 1999 en hadden een noodplan om zo snel mogelijk naar de luchthaven te kunnen komen moeten maken.
Dat is niet leuk zoiets.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5750 votes
Veel plezier! En sla vooral het skiën zelf niet over, voordat je doorgaat naar de après-ski. 
Alsnog bedankt.
Ben weer terug 
Ik ben niet van de apres-ski, maar heb wel gelezen dat de stad daar wel bekend om staat (overigens niet veel van gemerkt).
Een hele leuke skistad met mooie bergen (op 1 dag na perfect(e) weer(somstandigheden)). Wel jammer dat er zo weinig zwarte pistes zijn
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3227 votes
Zondag 6 Januari tot Donderdag 10 Januari op vakantie in een all in hotel net over de grens van duitsland 
Dit is de 4de winter p rij dat we gaan.. erg gezellig hotel 
Ben sinds vandaag weer aanwezig 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Alsnog bedankt.
Ben weer terug 
Ik ben niet van de apres-ski, maar heb wel gelezen dat de stad daar wel bekend om staat (overigens niet veel van gemerkt).
Een hele leuke skistad met mooie bergen (op 1 dag na perfect(e) weer(somstandigheden)). Wel jammer dat er zo weinig zwarte pistes zijn
Fijn dat het beviel. Ik dacht zelfs nog aan je, toen de krant verhaalde over een 17-jarige Nederlandse jongen die was omgekomen in ongeveer hetzelfde gebied. Gelukkig was daar geen sprake van.. 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Over zo'n acht uur maak ik gebruik van mijn gewonnen weekendje Parijs, inclusief een dag Disneyland. 
Cura, ut valeas! 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Fortunatus glans! Veel plezier dan maar. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Een dagje naar Disneyland gaan tijdens een weekendje Parijs is nogal zonde, dan mis je zoveel van die prachtige stad.
Toch veel plezier hoor
.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Niet echt vakantie maar ik ben een weekje het land uit.
Adios.
.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
ik ga aan het einde van de maand 3 dagen weg met heel team der brabander in de belgiese ardennen
veel drinken en moordspel en BBQ
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Tot ziens beiden. 
bedankt moet nog 1,5 week wachten dan is het zover
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ga over 38 uur de lucht in voor een weekje Hong Kong, dus ook namens mij een 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Hong Kong
(ook niet het dichtste bij huis, hoe lang is dat vliegen? )
Ik ben jaloers 
Veel plezier!
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5750 votes
Er is hier zojuist een (zomer)vakantie in de VS geplant. We gaan met de familie een beetje rondreizen in Californië (Los Angeles, San Francisco en de wat meer natuurverantwoorde Yosemite en Death Valley bijvoorbeeld). Duurt nog een aantal maandjes, maar ik kan m'n enthousiasme niet meer op. Mijn grote droom blijft New York City een keer te bezoeken, maar mij lijkt de oostkust van het land ook geweldig.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Er is hier zojuist een (zomer)vakantie in de VS geplant. We gaan met de familie een beetje rondreizen in Californië (Los Angeles, San Francisco en de wat meer natuurverantwoorde Yosemite en Death Valley bijvoorbeeld). Duurt nog een aantal maandjes, maar ik kan m'n enthousiasme niet meer op. Mijn grote droom blijft New York City een keer te bezoeken, maar mij lijkt de oostkust van het land ook geweldig.
die droom heb ik ook
veel plezier alvast geniet er van
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik ga over 38 uur de lucht in voor een weekje Hong Kong, dus ook namens mij een 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Fuck, ik wou dat ik eens een keer zoiets kon meemaken in me jeugd wat Jordy en Matthijs doen.
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
ik ga over 3 dagen een weekje naar NY
even er tussen uit en tot mezelf komen nadat ik pas geleden me vader heb verloren 
lekker met het meisje even weg en misschien kom ik met een leuke verrasing terug maar dat weet ik al maar verder niemand
en ja tuurlijk ook met wat filmpjes 
maar ik bedoel een compleet andere verrassing 
en ik weet zeker dat die ouwe heer van mij dit geweldig had gevonden