• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.900 votes
Profile

Aantal films op 1 dag gekeken...

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

in 1 dag op tv/video: 6

in 1 dag in de bioscoop: 3. Heb ik een paar keer gedaan, en niet voor alle films betaald (gewoon naar binnen gelopen bij een tweede film na de 1e film). Heb ook ooit Star Wars 3 keer in een dag in de bioscoop gezien.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

streeter schreef:

... niet voor alle films betaald (gewoon naar binnen gelopen bij een tweede film na de 1e film).

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Het is al een paar jaar geleden, Dusty. De enige films waar ik tegenswoordig niet meer voor betaal zijn Dustin Hoffman films

saske

• 271 messages
  • 0 votes

de screamfilms om 20u speelde ze scream 1, om 22u30 scream 2 en om 01u de avant premiere van scream 3.

gozo

• 92 messages
  • 73 votes

Ik kijk nooit meer dan een film per dag, anders beinvloeden de films elkaar, vreselijk zonde vind ik dat.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ooit eens 5 video's gekeken. Toen had ik het ook wel even gehad (wel de beste voor het laatste bewaard (Mulholland Drive) ).

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Dit jaar m'n bioscoopdagrecord verbroken door 5 films op één dag tijdens het iffr te zien

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

Phoenix wrote:

Ooit eens 5 video's gekeken. Toen had ik het ook wel even gehad (wel de beste voor het laatste bewaard (Mulholland Drive) ).

Pfff, petje af hoor. Dat zou ik nooit kunnen.

Mijn record weet ik niet zeker, maar het zal nooit hoger liggen dan drie. Normaliter is dat het aantal films dat ik per week kijk.

gozo

• 92 messages
  • 73 votes

Dionysos schreef:

(quote)

Normaliter is dat het aantal films dat ik per week kijk.

Ik ook maximaal; ik vraag me af hoe fris je nog bent en hoe goed je nog een film kunt opnemen. En vooral zo'n film als Mulholland Drive zou ik echt niet durven mengen met andere films.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

De meeste films waren nou ook niet direct zware kost (misschien hadden we MD dan ook beter als eerste kunnen kijken, alleen kijk ik deze liever rond 12 uur 's nachts dan 3 uur 's middags, voegt weer wat toe aan de sfeer).

De andere films waren: Bandits, Small Time Crooks, What Lies Beneath en nog zoiets.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Mijn recor staat op 3...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ben niet zo van de kijkrecords, maar 3 niet te lange films op een regenachtige zondag gebeurt me toch wel regelmatig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

want als het droog is ga ik natuurlijk altijd buiten op het schoolplein voetballen op zondag

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor mij is drie geen probleem. Vandaag heb ik Sleepy Hollow (1999), Pendulum (2001) en Deadlock: A Passion for Murder (1997) gezien. Straks komt nummer vier nog aan de beurt, namelijk For the Love of the Game (1999). Op dit ogenblik slaap ik goed, maar ik heb al een enkele keren periodes van een week of zes gehad dat ik slecht sliep, een paar uurtjes per nacht, dan keek ik er dagelijks een stuk of zes, zeven...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De kip en het ei....

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Die snap ik niet, sorry...

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Ik neem aan: 1) slechte slaap, dus veel films 2) veel films, dus slechte slaap.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

O zo, dat is goed mogelijk. Dan toch nog beter dan slaappillen nemen...

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

Het is dan wel geen film, maar mij lukt zelfs een "24"-marathon (zo'n 20 uur achterelkaar door kijken), dus in films is dat zo'n 10 stuks...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik kan het heel lang volhouden (lees : 25/30 films) als ik telkens de goede film kies. Als ik eenmaal moe begin te worden dan moet ik natuurlijk geen ontzettende saaie film meer gaan opzetten maar een komedie om weer wakker te worden of een snoeiharde big-budget actiefilm.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

moviefreak#1 wrote:

25/30 films

Op één dag?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Uiteraard niet Maar ja als ik er eenmaal mee bezig ben heb ik geen idee meer welke dag van de week het is dus ...

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

ik vind het veel leuker om gewoon even een avond lekker voor een film te gaan zitten, drinken/versnaperingen erbij en Bring it on! Ik kan me niet herinneren dat ik oort meer dan 2 films op een avond gezien heb (wat een loser ben ik he! niet zo'n die hard als de meesten). Als je op een gegeven moment moe en niet meer scherp bent, dan heb ik er niks aan om films te kijken. Moet er echt even voor gaan zitten.

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

moviefreak#1 wrote:

Ik kan het heel lang volhouden (lees : 25/30 films)

Daar geloof ik niks van

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Als ik ooit eens een hele zooi films achter elkaar zou kijken, dan zou ik alleen films kiezen die ik al gezien heb.. Zoals James Bond-films bijvoorbeeld.. Volgens mij verkleint dat de kans op duf worden, en misschien in slaap vallen..

Misschien goeie tip voor mensen die ooit eens een marathon gaan houden..

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik denk dat het voor mij omgekeert werkt. Onbekende films bekijk ik met veel meer interesse. Dus minder kans om in slaap te vallen. Bij films die ik al gezien heb is de aandacht al een beetje aan het 'verslappen'...

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

flipsen wrote:

ik vind het veel leuker om gewoon even een avond lekker voor een film te gaan zitten, drinken/versnaperingen erbij en Bring it on!

Bring it on is voor jou de perfecte avond-film?!?

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

Is dat een film, "bring it on"

dat wist ik niet!

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Ja, het is een film met dames die op en neer huppelen op de maat van de muziek.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.