- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Aantal films op 1 dag gekeken...
Aantal films op 1 dag gekeken...
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
in 1 dag op tv/video: 6
in 1 dag in de bioscoop: 3. Heb ik een paar keer gedaan, en niet voor alle films betaald (gewoon naar binnen gelopen bij een tweede film na de 1e film). Heb ook ooit Star Wars 3 keer in een dag in de bioscoop gezien.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
... niet voor alle films betaald (gewoon naar binnen gelopen bij een tweede film na de 1e film).

streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Het is al een paar jaar geleden, Dusty. De enige films waar ik tegenswoordig niet meer voor betaal zijn Dustin Hoffman films 
saske
-
- 271 messages
- 0 votes
de screamfilms om 20u speelde ze scream 1, om 22u30 scream 2 en om 01u de avant premiere van scream 3.
gozo
-
- 92 messages
- 73 votes
Ik kijk nooit meer dan een film per dag, anders beinvloeden de films elkaar, vreselijk zonde vind ik dat.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ooit eens 5 video's gekeken. Toen had ik het ook wel even gehad (wel de beste voor het laatste bewaard (Mulholland Drive)
).
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Dit jaar m'n bioscoopdagrecord verbroken door 5 films op één dag tijdens het iffr te zien 
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Ooit eens 5 video's gekeken. Toen had ik het ook wel even gehad (wel de beste voor het laatste bewaard (Mulholland Drive)
).
Pfff, petje af hoor. Dat zou ik nooit kunnen.
Mijn record weet ik niet zeker, maar het zal nooit hoger liggen dan drie. Normaliter is dat het aantal films dat ik per week kijk.
gozo
-
- 92 messages
- 73 votes
Normaliter is dat het aantal films dat ik per week kijk.
Ik ook maximaal; ik vraag me af hoe fris je nog bent en hoe goed je nog een film kunt opnemen. En vooral zo'n film als Mulholland Drive zou ik echt niet durven mengen met andere films.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
De meeste films waren nou ook niet direct zware kost (misschien hadden we MD dan ook beter als eerste kunnen kijken, alleen kijk ik deze liever rond 12 uur 's nachts dan 3 uur 's middags, voegt weer wat toe aan de sfeer).
De andere films waren: Bandits, Small Time Crooks, What Lies Beneath en nog zoiets.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ben niet zo van de kijkrecords, maar 3 niet te lange films op een regenachtige zondag gebeurt me toch wel regelmatig.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
want als het droog is ga ik natuurlijk altijd buiten op het schoolplein voetballen op zondag 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Voor mij is drie geen probleem. Vandaag heb ik Sleepy Hollow (1999), Pendulum (2001) en Deadlock: A Passion for Murder (1997) gezien. Straks komt nummer vier nog aan de beurt, namelijk For the Love of the Game (1999). Op dit ogenblik slaap ik goed, maar ik heb al een enkele keren periodes van een week of zes gehad dat ik slecht sliep, een paar uurtjes per nacht, dan keek ik er dagelijks een stuk of zes, zeven... 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik neem aan: 1) slechte slaap, dus veel films 2) veel films, dus slechte slaap.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
O zo, dat is goed mogelijk. Dan toch nog beter dan slaappillen nemen...
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Het is dan wel geen film, maar mij lukt zelfs een "24"-marathon (zo'n 20 uur achterelkaar door kijken), dus in films is dat zo'n 10 stuks... 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik kan het heel lang volhouden (lees : 25/30 films) als ik telkens de goede film kies. Als ik eenmaal moe begin te worden dan moet ik natuurlijk geen ontzettende saaie film meer gaan opzetten maar een komedie om weer wakker te worden of een snoeiharde big-budget actiefilm.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Uiteraard niet
Maar ja als ik er eenmaal mee bezig ben heb ik geen idee meer welke dag van de week het is dus ... 
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
ik vind het veel leuker om gewoon even een avond lekker voor een film te gaan zitten, drinken/versnaperingen erbij en Bring it on! Ik kan me niet herinneren dat ik oort meer dan 2 films op een avond gezien heb (wat een loser ben ik he! niet zo'n die hard als de meesten). Als je op een gegeven moment moe en niet meer scherp bent, dan heb ik er niks aan om films te kijken. Moet er echt even voor gaan zitten.
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Ik kan het heel lang volhouden (lees : 25/30 films)
Daar geloof ik niks van 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Als ik ooit eens een hele zooi films achter elkaar zou kijken, dan zou ik alleen films kiezen die ik al gezien heb.. Zoals James Bond-films bijvoorbeeld.. Volgens mij verkleint dat de kans op duf worden, en misschien in slaap vallen..
Misschien goeie tip voor mensen die ooit eens een marathon gaan houden..
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik denk dat het voor mij omgekeert werkt. Onbekende films bekijk ik met veel meer interesse. Dus minder kans om in slaap te vallen. Bij films die ik al gezien heb is de aandacht al een beetje aan het 'verslappen'... 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
ik vind het veel leuker om gewoon even een avond lekker voor een film te gaan zitten, drinken/versnaperingen erbij en Bring it on!
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Is dat een film, "bring it on"
dat wist ik niet! 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ja, het is een film met dames die op en neer huppelen op de maat van de muziek.