- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Aantal films op 1 dag gekeken...
Aantal films op 1 dag gekeken...
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Als ik The Green Mile s'avonds laat zie val ik al in slaap.
Zoek dan ook een boeiender film uit. 
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
alle 21 James Bond Films in 3 dagen gekeken.Dat was echt ziek.Daarna heb ik 007 effe in de hoek gegooid
LOL 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
alle 21 James Bond Films in 3 dagen gekeken.Dat was echt ziek.Daarna heb ik 007 effe in de hoek gegooid
Kan ik me voorstellen. 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Dat is echt sick!
Maar wel cool
heb je ze ook in de juiste volgorde gekeken?
The Goss
-
- 502 messages
- 4757 votes
Gisteren 4 films gezien. Heb ik al vaker gedaan en het is ook het maximale wat ik aankan op een dag zonder als een zombie de dag door te komen.
Flawless (2007)
China Blue (docu)
I, Robot (in de herhaling)
Three Burials.
Overigens is dit niets vergeleken bij mijn zoon. Hij was ziek en heeft op één dag de volgende animatiefilms gezien:
Ice Age 1
Ice Age 2
Robots
Madagascar 1
Cars
TMNT
The Wild
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Qua films zit ik denk ik op 5, maar ik heb het nooit echt bijgehouden. Wel een keer een Lord of The Rings marathon gehouden en een Harry Potter marathon (toen waren er 4 uit)
Maar mijn top haal ik eerder met series. Ik heb een keer samen met mijn vriend het eerste seizoen van 24 in 2 dagen gekeken. En het 3de seizoen van Supernatural in 2,5 dag. Plus alle seizoenen van Buffy (7 stuks) heb ik ongeveer in 2,5 maand gekeken.
Steve-a
-
- 328 messages
- 0 votes
Het meeste wat ik ooit op een dag heb gezien waren 5 films, maar ik wil er wel een keer 7 kijken
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
ik heb ooit de 3 LOTR films na elkaar gezien , en dat was al wel lang genoeg voor mij
.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
ik heb ooit de 3 LOTR films na elkaar gezien , en dat was al wel lang genoeg voor mij
.
Dat ben ik ook eens van plan, maar wanneer weet ik niet 
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Verder dan 3 films op een dag kom ik niet, daar heb ik geen tijd voor of ik val in slaap.
raizeredge
-
- 114 messages
- 0 votes
ik heb ooit schindlers list 3x achter elkaar gekeken
en verder ooit toen ik ziek was stuk of 6 films achter elkaar van s ochtends tot s'avonds
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Record staat op zeven films op een dag. Is me een paar keer gelukt.
Thiver
-
- 474 messages
- 5394 votes
Ik geloof dat mijn record nog steeds op vier staat. Niet enorm veel... Maar goed, een compleet seizoen van Prison Break (22 afleveringen) binnen 24 uur (zonder te slapen weliswaar) is wel iets om trots op te zijn.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
Mijn record is geloof ik ook ongeveer 7 films op een dag. De 10 moet ik toch eens een keer halen.
Ik zal eens een poging wagen wanneer er een reeks interessante films op Film1 komen.
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
Elke jaar bij mij thuis is er weer een geweldig, griezelig, spannende
horrorparty!!!En dat doen we als ik jarig ben en op m'n 14e verjaardag was horrorparty deel 1 bezig. En dat was heel succesvol. horrorparty: Exorcist (The Beginning), The Cave, Halloween (78)
horrorparty 2: Halloween: Resurrection, Masters Of Horror, The Amityville Horror (05) Scream
horrorparty 3: Hellraiser 2 (Hellbound), Big Momma's House 2
En dan komt dit jaar in 2009 op m'n 17e
horrorparty 4: ???, Exorcism Of Emily Rose, ??? Michael Jackon Thriller: 4 horrorfilms dus
Het wordt wat!!!!
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5734 votes
horrorparty 3: Big Momma's House 2

niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
MJ's Thriller is een korte videoclip en Big Momma's Hous 2 is bepaald geen horror! Maar veel plezier ermee. 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik denk voor mij 7/8 films, nooit echt bijgehouden.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Pas eind 2007 begonnen met het bijhouden van films en toen ook eens een 24uurs marathon (13 titels) gehouden met een paar vrienden. In ieder geval een eens maar nooit meer ervaring
. Ik denk trouwens ook dat zoiets niet echt het goede invloed heeft op de waardering. In ieder geval bij mij, maar nou waren de meeste films toch al niet echt super
.
25th Hour
88 Minutes
American Pie 2
American Wedding
American Pie Presents Band Camp
American Pie 5: The Naked Mile
American Werewolf In London, An
American Werewolf In Paris, An
Charlotte's Web
Iron Giant, The
Kill Bill: Vol. 1
Kill Bill: Vol. 2
Musa
P.S. mijn keuzes waren de twee American Werewolf films en Musa. Met de rest had ik niets te maken
.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Wat een afwisseling zeg, ik durf te wedden dat iedereen elkaars toevoegingen bagger vond.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Viel best mee. Alleen 4 x American Pie was een beetje teveel van het goede. Maar de meeste ervan hadden we als laatste bewaard; dan lach je altijd wel
.
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
De beste (de eerste dus) ben je anders vergeten. 
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Elke jaar bij mij thuis is er weer een geweldig, griezelig, spannende
horrorparty!!!En dat doen we als ik jarig ben en op m'n 14e verjaardag was horrorparty deel 1 bezig. En dat was heel succesvol. horrorparty: Exorcist (The Beginning), The Cave, Halloween (78)
horrorparty 2: Halloween: Resurrection, Masters Of Horror, The Amityville Horror (05) Scream
horrorparty 3: Hellraiser 2 (Hellbound), Big Momma's House 2
En dan komt dit jaar in 2009 op m'n 17e
horrorparty 4: ???, Exorcism Of Emily Rose, ??? Michael Jackon Thriller: 4 horrorfilms dus
Het wordt wat!!!!
Als je dan toch horrorclips gaat tonen doe dan ook Ghost van Michael Jackson en Jeanny van Falco, als je heel lam bent kun je ook nog het oeuvre van Lordi er doorheen gooien.
Maar voor een echte horroravond zou ik eens films als Suspiria en Zombi 2 proberen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik denk ook een filmpje of 6/7.. dat was toen ik ontzettend beroerd was, en mn bed niet uit kon/wou.
_manga_
-
- 171 messages
- 43 votes
3 ofzo, dat valt best mee maar ik heb wel eens een heel seizoen van rond de 300 minuten gezien in 1 dag!
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
.
Mijn langste zit qua films ligt bij de 4 à 5, ik heb het nooit bijgehouden. Mijn langste zit qua kijken an sich is That 70's Show toen ik een week ziek lag, bijna non-stop alle seizoenen gezien om nog voordat de finale uitgezonden werd die 'live' te kunnen zien. Uiteindelijk zo'n 5 dagen over gedaan, de 7e dag was de finale, dus nog een dag speling overgehouden. Waarschijnlijk bleef ik zo lang ziek omdat ik te veel slaaptekort had opgebouwd. 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
5 denk ik,
Dan heb je zo'n dvd-spelertje voor in de auto, voor als je op reis gaat. Dan kijk je er wel een stuk of 4 (ik dan).
En dan nog in de avond als je aangekomen bent eentje.
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
5 denk ik,
Dan heb je zo'n dvd-spelertje voor in de auto, voor als je op reis gaat. Dan kijk je er wel een stuk of 4 (ik dan).
En dan nog in de avond als je aangekomen bent eentje.
super handig als je niet zelf met de wagen moet rijden
.
Meestal ben ik zelf de chauffeur, dus minder geluk.
Elegy
-
- 72 messages
- 141 votes
Ik heb twee keer een Johnny Depp marathon gehouden.
eerste keer: 9 films:
The Blairwitch project(geen Johnny Depp i know)
From Hell
Charlie & the Chocolate Factory
Edward Scissorhands
Finding Neverland
Secret Window
POTC I
Don Juan
Chocolat
tweede keer kwamen we niet verder dan Edward Scissorhands en Secret Window..