- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Aantal films op 1 dag gekeken...
Aantal films op 1 dag gekeken...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kijk er maximaal 2 per dag en dat komt eigenlijk al bijna nooit voor. Ik kijk er vaak 1 in de avonduren, lekker toch.
Mijn record dvd kijken zal wel vorig jaar zijn geweest toen ik eens 10 afleveringen 24 achter elkaar heb gekeken (wel met pauzes). Was gewoon niet mogelijk te stoppen.
Ook met Lost heb ik eens een zondagmarathon gehouden waar ik er geloof ik 8 achter elkaar keek.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Weet wat het is had het zelfde probleem met Buffy en The X Files.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
5 films is mijn record en dat was ook een bewuste poging om een eigen record neer te zetten. Maar ik heb nooit de noodzaak gezien om zoiets te herhalen. Expres een aantal films kijken op een dag is eigenlijk niet leuk.
Doorgaans zie ik 1 of geen film per dag. Een keer per week of zo wel eens 2. 3 tot 5 keer per jaar misschien 3 films op een dag. 4 films komt nooit voor.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
meest is 12 bij een 24-uur filmmarathon (3 x gedaan). Meer wordt al moeilijk, tenzij ik echt korte (80-90 minuten) films zou moeten uitkiezen en geen enkele pauze om eten en drinken of sanitaire stop te houden. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
meest is 12 bij een 24-uur filmmarathon (3 x gedaan). Meer wordt al moeilijk, tenzij ik echt korte (80-90 minuten) films zou moeten uitkiezen en geen enkele pauze om eten en drinken of sanitaire stop te houden. 
12 is al veel! Go Film Pegasus de volgende keer 13! 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
mijn record is zes, heb wel een periode van een jaar of drie gehad dat ik er elke dag wel 2 keek.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
mijn record is zes, heb wel een periode van een jaar of drie gehad dat ik er elke dag wel 2 keek.
2 per dag ? Ik gemiddeld op het moment 1 per dag, er zitten ook soms dagen tussen dat ik er geen kijk. In het weekend soms 2 op zaterdag.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat je met uitzondering eens meer dan 2 films op een dag kijkt kan best maar bij regelmaat...dan heb je denk ik geen leven, geen sociaal leven.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ja ik heb ook wel eens 3 gekeken en waarvan 2 films gemiddeld meer dan 3 uur duurden
nu kijk ik er 1 per dag en heel soms 2
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Mijn ervaring is dat als je te veel films op een dag kijkt dit jouw beoordeling van de film niet ten goede komt.
Ik heb er gisteren 3 bekeken. En bij de laatste film was het echt van "nou, ik vind het eigenlijk wel genoeg voor vandaag". Ik werd moe. mijn concentratie verminderde en mijn waardering voor die film - "El orfonato" - was in vergelijking met andere reacties misschien juist daardoor wat aan de lage kant.
Mijn advies; niet meer dan 2 films per dag bekijken, waarvan 1 's-morgens en 1 's-avonds.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
5 stuks bij de Oscarmarathon in de bioscoop. Helaas was het niet de beste selectie films, toch heb ik genoten van deze aparte ervaring.
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
Ik kijk maar heel zelden meer dan 1 film per dag. Meestal gemiddeld maar 3 per week.. Vaak kijk ik films nog in 2 keer aangezien ik vaak de neiging heb in slaap te vallen savonds, hoe goed de film ook is. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ookal zit ik zonder werk en thuis.. kijk gemiddeld 5 films per week.. kan wel meer films gaan kijken maar dat laat mijn geld niet toe whaha.. komt natuurlijk ookwel voordat ik een nieuwe film download die net uit is.. maar die als tie goed is ook zeker een keer zou kopen 
Zijn jullie nooit doorje dvds heen als je er meer dan 2 op een dag kijkt..?
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Het is bij mij een onuitputtelijke bron. 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Dat je met uitzondering eens meer dan 2 films op een dag kijkt kan best maar bij regelmaat...dan heb je denk ik geen leven, geen sociaal leven.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Hoe bedoel je dat?
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Zijn jullie nooit doorje dvds heen als je er meer dan 2 op een dag kijkt..?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bij mij ook. Heb er zon 700+ en nog veel serie's en er komen wekelijks nieuwe bij. En een topper herkijken kan zeker ook.
Maar ik kijk overdag nooit een film bijna, meestal 's avonds na 10 uur. Ik vind mensen die er meer dan 2 per dag kijken en dat regelmatig doen nogal vreemd. Films zijn leuk, ontspannend en fijn, maar er is meer in het leven.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
maar er is meer in het leven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Das best triestig dan....
Maar ieder z'n ding.
Ik heb soms al moeite om een film compleet geconcentreerd te volgen die meer dan 2,5 uur duurt 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Maar ik kijk overdag nooit een film bijna, meestal 's avonds na 10 uur. Ik vind mensen die er meer dan 2 per dag kijken en dat regelmatig doen nogal vreemd. Films zijn leuk, ontspannend en fijn, maar er is meer in het leven.
Er is zeker meer in het leven! Ik denk dat ik zelf ongeveer 3 films per week kijk, dat is niet zo heel veel. Aangezien er ook veel films bijkomen, heb ik in iedergeval nog veel te kijken.
Over die onuitputtelijke bron, op een gegeven moment raakt die toch uitgeput.
( zoveel geld heb ik namelijk ook weer niet
)
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De hele dag continue films kijken vind ik niet gezond....of je moet iets hebben natuurlijk waardoor je slecht kan bewegen en veel thuis bent. Maar er zijn meer dingen te doen lijkt me. Maar oke, ieder zn ding, ik zou het nooit doen.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
De hele dag continue films kijken vind ik niet gezond....of je moet iets hebben natuurlijk waardoor je slecht kan bewegen en veel thuis bent. Maar er zijn meer dingen te doen lijkt me. Maar oke, ieder zn ding, ik zou het nooit doen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bedoelde jou niet specifiek, meer in zijn algemeenheid.
Zelfde als je 10 uur per dag gamed, ook niet gezond. Het gaat erom dat er toch wel meer te doen is lijkt me. Maar zoals ik zei, ik bedoel dan meer de mensen die met grote regelmaat 2, 3 films per dag kijken.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Zolang per dag gamen lijkt me inderdaad ook niet gezond, dat is natuurlijk een stuk intenser dan film kijken...
Sja de laatste tijd kijk ik zelf maar ee film op een dag plus een paar aflevering van de desbetrefende serie waar ik op dat moment aan bezig ben, het enigste slechte is dat ik dat in dat meestal op de late avond en in de nacht doe, plus natuurlijk mijn gebruikelijk internet portie dan vliegen de uren gewoon voorbij, ach als ik niet buiten ben moet ik gewoon bezig zijn en dan zijn film kijken, internetten of muziek luisteren gewoon mijn favoriete dingen om te doen...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Das wat anders, 's avonds ben ik ook vooral aan het internetten of film/dvd/gamen. Maar ik bedoelde dan ook meer de extremere gevallen he. Ik zag er hier in dit topic een paar voorbij komen... 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
[quote="niethie"
[/quote]
het enigste slechte is dat ik dat in dat meestal op de late avond en in de nacht doe,
ik ken er nog 1.