• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.827 votes
Profile

Aantal films op 1 dag gekeken...

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

4 films is mijn record.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

4 is ook mijn hoogste aantal. Record wil ik het niet noemen. Ik streef er niet zo naar.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Je kan eigenlijk beter kijken naar het aantal films in 24 uur. Ik heb zelf namelijk eens 5 films dacht ik achter elkaar gekeken. Voor die vriend en ik was dat onze moviemarathonzaterdag... Maar goed, de 1e paar films waren dus voor 12en en de rest erna

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13395 votes

Ik heb een aantal keer 5 films op een dag gezien.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

3 films gekeken van ieder ongeveer 210 minuten en vervolgens uren aan extra's.

Van 8u s'morgens tot 11u s'avonds.

Wel met pauzes ertussen he, anders wordt je knetter.

Maar ik denk dat ik niet meer dan 4 ooit op 'n dag gekeken heb.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik hoop ooit eens een keer samen met een James Bondfan een Bondmarathon te houden. Alle films verspreid over een dag of 4 (in volgorde). Rielekste stoel, kratje pils, lijkt me super.

Achilles

• 1049 messages
  • 218 votes

enkele maanden geleden hebben een vriend en ik 11 films gekeken op 1 dag..vanavond gaan we alle Freddy's kijken..zal weer zwaar worden

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ik heb er volgens mij nog nooit meer dan 3 gekeken op een dag , beetje onzinnig om zo veel te kijken ik trek het toch niet meer na een paar uurtjes.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

5 filsm is mijn record. Dat was nog wel te doen, maar het is niet iets wat ik nou snel nog eens zal doen. Meer hoeft ook zeker niet.

pink_roosje

• 1792 messages
  • 807 votes

Ik heb regelmatig een marathon van 3 of 4 films. Ik heb laatst een star wars marathon gehouden dat was dus 6 films van 2 uur achter elkaar kijken. Een marathon betekend bij mij dat er maar maximaal 5 minuten tussen de volgende film zit.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

U-96 wrote:

Ik hoop ooit eens een keer samen met een James Bondfan een Bondmarathon te houden. Alle films verspreid over een dag of 4 (in volgorde). Rielekste stoel, kratje pils, lijkt me super.

Mwah ik ben geen grote Bondfan maar zoiets lijkt me ook wel interessant. Al is het alleen maar om nu eindelijk eens vast te stellen welke Bondfilm nu eigenlijk mijn favoriet is.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Ik heb een x alle Godfathers op 1 dag gekeken

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

U-96 wrote:

Rielekste stoel, kratje pils, lijkt me super.

Wat voor stoel?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Hij blijkt ineens overgestapt te zijn op breezah taal

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Lord of The Rings extended version op 1 dag!! was geweldig daarna ook nog ff de making off gekeken

Bas17

• 986 messages
  • 1010 votes

Als ik zin heb kijk ik er soms 2 op een avond, maar zodra ik een film van 4* of hoger heb gezien is het einde filmavond ==> nagenieten =)

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Bas17 wrote:

zodra ik een film van 4* of hoger heb gezien is het einde filmavond ==> nagenieten =)

Je weet nooit van tevoren wanneer een film 4* in zich heeft voor jou als filmkijker denk ik...

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Goed lezen is ook een vak...

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

gotti wrote:

Goed lezen is ook een vak...

Dat deed ik volgens mij wel hoor..

Edit:

Bas schreef dit:

zodra ik een film van 4* of hoger heb gezien, is het einde filmavond.

Ik reageerde daarop door te zeggen, dat hij niet kon weten welke films 4* waard waren. Dat kun je nooit van tevoren zeggen, wanneer je een filmavond begint. Daarom ga je ook een film kijken, lijkt me.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Rianneke_Dan wrote:

Lord of The Rings extended version op 1 dag!! was geweldig daarna ook nog ff de making off gekeken

Waar je zin in hebt zeg

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

Nou, ik ben het ook van plan om het is een keertje te proberen. Op zo'n grauwe en saaie dag lijkt mij dit toch zeker wel een aardig tijdverdrijf

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Jep, lijkt mij ook het proberen waard. Zal daarvoor wel eerst een dagje moeten vinden waarop ik alleen thuis ben, want mijn vriendin zal dat niet zo zien zitten, denk ik

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Mijn record staat volgens mij op 4 films.

Dit record ga ik vandaag verbreken, de teller staat namelijk nu al op 4 en ben zeker nog van plan om een film te gaan bekijken.

Gezien tot zover:

Twelve Monkeys (1995) 3.5*

Mortuary (2005) 0.5*

Wolf Creek (2005) 4.5*

Texas Chain Saw Massacre, The (1974) 2.5*

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Doom

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Dank!

Twelve Monkeys (1995) 3.5*

Mortuary (2005) 0.5*

Wolf Creek (2005) 4.5*

Texas Chain Saw Massacre, The (1974) 2.5*

Wedding Crashers (2005) 3.0*

Lord of the Rings marathon (bijna 9 uur lang)

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik heb al 3 keer een filmmarathon gedaan van 24 uur. Dat zijn 12 films van gemiddeld 2 uur. En als organisator heb ik ze alle 12 uitgezien (moest zorgen voor het goeie verloop van de marathon).

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik heb weleens filmnachten gehad met 6 films op een rij hoor. Niet dat het allemaal bijblijft, maar je aanschouwt het toch.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Mijn record staat op 5/6 films

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Mijn record staat op 7.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.