- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Aantal films op 1 dag gekeken...
Aantal films op 1 dag gekeken...
johanm3
-
- 272 messages
- 433 votes
8 films op 1 dag.
( in de bioscoop )
Ik begon om 10:00 uur ´s ochtends. Daarna nog om 13:15, 16:15, 19:15, 22:00
Vervolgens was er een nog een soort horrornacht met nog 3 films.
Het is best te doen met de nodige energy drankjes en als je met leuke mensen gaat.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
zozo, klinkt als een zeer dure avond zeg... pff
Maar klinkt ook weer vet 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
ja ik weet zeker dat ik in slaap was gevallen en dat ik vette koppijn had gekregen
maar zoals je al zei je moet het wel leuk vinden en met de juiste mensen zijn
johanm3
-
- 272 messages
- 433 votes
Viel erg mee.... Ik werk er
Dus dan is het gratis.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Ik lees hier dat iedereen tijdens een marathon allemaal dranken drinkt die je wakker moeten houden.
Je moet gewoon even een korte pauze nemen. Lekker even naar buiten een blokje om en dan weer een film opzetten. Met deze methode hou je het zeker 24 uur lang vol. Probeer je kamer temperatuur ook vrij fris te houden!
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Maar als je langer als 24 uur wil doorgaan kun je denk ik gewoon niet zonder koffie of een energiedrankje.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Maar als je langer als 24 uur wil doorgaan kun je denk ik gewoon niet zonder koffie of een energiedrankje.
Welk mens wil nou 24 uur lang films kijken ?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Welk mens wil nou 24 uur lang films kijken ?
Behoorlijk wat als je kijkt naar de animo voor film marathon's enzo... Ik wil graag is een keer met een paar goede lui vele films achter elkaar zien, maar helaas ken geen filmfreaks ofzo 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Filmmarathon ok.
Maar 24 uur is echt ziek.
En zelfde gelt voor mij Doom
Zamen kijken ? 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Iemand vroeg mij vorige week nog om alle 6 de Star Wars films achter elkaar te gaan kijken. Ik stond er niet echt om te springen. Een marathon van maximaal 3 films lijkt me voor een keertje wel leuk, maar 6 films gaat ver en 24 uur is niet vol te houden.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik vind 1 Star Wars film al veel te lang duren.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik vind 1 Star Wars film al veel te lang duren.
Een film, waarin iemand 'Obi Wan Kenobi' heet, vind ik bij voorbaat al verschrikkelijk. 
Yeah!
-
- 16 messages
- 77 votes
Ik heb een keer alle 3 delen van Lord of the Rings achter elkaar gekeken..
:)
Muja
-
- 56 messages
- 58 votes
De hele Band Of Brother's serie aan een stuk door... Af en toe naar de wc wat eten ect of met korte pauze's...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik denk dat vier of vijf zo'n beetje m'n record is.
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Net weer een "24" marathon erop zitten (seizoen 2, ik loop wat achter): een 19 uur zitten...
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Zo everdreven zoals Menghini is het bij mij niet, maar toen ik de dvd's van the O.C. had (seizoen 1 en 2) had ik die 1e dvd al voor de helft afgekeken (de 1e dag dat ik m had) dus dat is rond de 560 min dus +- 9 uur was ik aan het kijken
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Net weer een "24" marathon erop zitten (seizoen 2, ik loop wat achter): een 19 uur zitten...
Youre Crazy.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Met 24 zou k het ook wel kunnen. Als Star Wars uitkomt ga ik ze ook in de nieuwe volgorde achter elkaar kijken 
ossy bossy
-
- 14 messages
- 2 votes
ik vind dat het meer gaat om hoe lang je een film aan het kijken bent
pikas
-
- 74 messages
- 191 votes
Viel erg mee.... Ik werk er
Dus dan is het gratis.
Hebben ze de overuren ook betaald?

BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik kijk maximaal drie films op een dag... Anders wordt het echt teveel en kan ik me niet volledig in het verhaal storten omdat het verhaal van de vorige film(s) nog in mijn gedachten spoken...
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Youre Crazy.
Het is echt goed te doen: elk deel heeft weer zijn spanningsboog en daar blijf je wel bij met je hoofd. Je bent daarna wel helemaal af... 
Wat was het record filmkijken ook alweer? 72 uur ofzo?
aerogp1
-
- 193 messages
- 548 votes
Heeft niemand van jullie nooit de onbeheersbare neiging om, als het saai is, lekker aan de chips te gaan. En je vervolgens helemaal ziek te eten aan van alles en nog wat?
Dat wil mij nog wel eens overkomen 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Absoluut 
Als ik één van mijn welbekende marathons ga doen moet er genoeg koffie, melkpoeder, suiker, dr.pepper, chips en dubbel zoute drop zijn. En dan doe ik ook nog wel eens stiekem een eigenmaakt dipsausje voor de chips erbij 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
een eigenmaakt dipsausje
Misschien interessant om er in dit meer over te vertellen 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Vandaag heb ik mijn record gebroken.
Ik stond een hele tijd op 4 films, maar nu is mijn record 7 films op één dag. Belachelijk vroeg opstaan doet wonderen voor die poging. 
Ik ga voor de 8!