• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.862 votes
Profile

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Begrijp even niet wat je met bovenstaande precies wil zeggen?

Ik anders wel

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

Begrijp even niet wat je met bovenstaande precies wil zeggen?

Gevolgd worden door jeroentjuhhhh. . Vandaar, dat je maar niet meer achter je moet kijken. Maar goed, back on topic .

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik volg niemand, maar bij de films waar ik ze tegenkom lees ik graag de stukjes van:

-Metalfist(lange, maar geen saaie recensies in goed te begrijpen taal)

-A&L1(korte stukjes, maar komt vaak overeen met hoe ik over die films denk)

-rep_robert(moet vaak wel lachen om de humor die hij in zijn recensies gooit)

-JacoBaco(komt nog wel eens met een apart nieuwsfeitje bij een film)

Pas als ik echt een favoriet genre heb ga ik iemand volgen.

Nu lees ik gewoon even een paar blz. van een film terug. Zitten soms hele leuke stukjes bij, maar die zie ik dan verder nergens anders meer verschijnen.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Ik volg vooral de users die ik nog ken van mijn beginperiode dat ik (nog heel erg) actief was.

- Stinissen

- Onderhond

- Speedy23

- U-96

- Naomi Watts

- De altijd critische Wouter

- Soom

- Kappeuter

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh ja, oeps! U-96 volg ik nu natuurlijk ook.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Ik volg niet echt iemand, maar ik lees wel graag berichten van:

- reinbo

- harmjanstegenga

- ajax&litmanen1

- jeroentjuhhh

- rianneke_dan

- elineloves

- clockwork72

- maxcomtrilla

- 606

- neo

en nog wel wat mensen die ik vergeten ben

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Het valt me op dat men vaak gebruikers volgt op basis van meningen/recensies, terwijl voor mij vaak een stem al genoeg is om een film te gaan kijken.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ken de mensen hier nog niet goed genoeg om door een stem van 1 iemand meteen zo'n film te gaan kijken. Dus ik kijk dan liever even of ze er wat interessants/leuks/nuttigs bij te melden hebben.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nieuw lijstje.

- Rianneke_Dan

- niethie

- misterwhite

- Halcyon

- Chainsaw

- dutchtuga

- jeroentjuhhh

- Onderhond

- soom

- DonOswaldo

- Montorsi

- Karl nog iets

- Reinbo

- maxcomthrilla

- Ramon K

- wibro

- Ajax&Litmanen1 (ik krijg het amper mijn bek uit )

- rep_robert

- HarmjanStegenga

- Bottleneck

- Diehard, Willis

En vast nog velen die ik vergeet te noemen. Blame the brain, not the heart.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tsja, wat is volgen eigenlijk he... De meeste users volg ik niet direct in de zin van gebruikersupdates, maar als ik een recensie of bericht zie van users die mijn interesse wekken lees ik ze zeker.

DonOswaldo en rep_robert horen daar bijvoorbeeld ook bij. En Naomi Watts kom ik ook vaker tegen, vooral wat horrors betreft, en films waar mooie vrouwen met dikke borsten in spelen. Notorious_kim is niet heel erg actief, maar vooral bij ''vrouwenfilms'' kom ik haar vaak tegen en liggen we wel op één lijn.. En zo wordt het lijstje steeds langer..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Same here, het is idd de mensen die je gewoon dikkels tegenkomt. Ik maak eigenlijk nooit gebruik van gebruikers-updates. Jou kom ik ook regelmatig tegen. Also noted dus.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

en films waar mooie vrouwen met dikke borsten in spelen.

Je moet maar ergens een expert in zijn .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dankzij jou ben ik wel Bitch Slap gaan kijken!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Donny en Robert volg ik alleen bij THE exorcist

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En mikey ook (jammer dat ie me wel vaak dwars zit maar goed ) Onzin zo'n lijstje, hij is nog altijd incomplete.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

Dankzij jou ben ik wel Bitch Slap gaan kijken!

.

Nu nog aan de Russ Meyer. Kan ik mijn imago weer een boost geven.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wat me wel opvalt is dat het filmgedeelte te serieus is en het forum-gedeelte juist het tegenovergestelde is. Ik lees bijvoorbeeld best graag wat grappige dingen in een recensie. Een rare scene of een leuke quote of hoe mislukt een bepaald monster liep of wat voor blunders dan ook. Het is allemaal behoorlijk stijfjes. Vind ik wel eens jammer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb er wel over zitten denken, beetje ''ingelezen'' ook.. maar ik durf 't niet goed, weet niet waar te beginnen.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Zoals moviemafketel aangeeft moet je dan waarschijnlijk de gebruikers al wat beter kennen, inderdaad. Zal een verschillende manier zijn van het zoeken naar films: zoek je een film en kijk je vervolgens naar de gebruikers, of zie je een gebruiker(supdate) en kijk je vervolgens naar de film. Ik maak toch zeer veel gebruik van de gebruikersupdates.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Hey sweet, ik klik ook altijd even op jou naam!

Fukcing lastig zon ipad!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

Heb er wel over zitten denken, beetje ''ingelezen'' ook.. maar ik durf 't niet goed, weet niet waar te beginnen.

Op momenten zijn het ook veredelde soft-seks films. Van wat ik nu gezien heb (11 films, en na vannacht 13) zal ik beginnen met een Faster Pussycat (Bitch Slap is bijna een remake), Beyond the Valley of the Dolls of Lorna. In ieder geval Ultra Vixens, Up!, Supervixens maar mijden in het begin. Al zijn dit wel films die je moeten liggen, maar die eerst genoemde drie lijken mij het meest toegankelijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

moviemafketel wrote:

Wat me wel opvalt is dat het filmgedeelte te serieus is en het forum-gedeelte juist het tegenovergestelde is. Ik lees bijvoorbeeld best graag wat grappige dingen in een recensie. Een rare scene of een leuke quote of hoe mislukt een bepaald monster liep of wat voor blunders dan ook. Het is allemaal behoorlijk stijfjes. Vind ik wel eens jammer.

Daar heb je wel een punt. Als ik een review schrijf neem ik me zelf ook iets te serieus denk ik. Ik maak zelden een grapje in mijn review volgens mij. Maar je hebt ook users als rep_robert, lineloves en jeroentjuh die in mijn geheugen toch vaak wel humoristische referenties hebben.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Recensies are serious business!

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Observator wrote:

Het valt me op dat men vaak gebruikers volgt op basis van meningen/recensies, terwijl voor mij vaak een stem al genoeg is om een film te gaan kijken.

Eensch. Gebruikers die ik volg kijk ik ook hoofdzakelijk naar hun stemmen. Soms dan ook de toelichting.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ik volg

- Onderhond

- Rianneke_dan

Onderhond omdat het mijn vriend is. Rianneke omdat ik haar tof vind en altijd erg benieuwd ben naar wat zij van films vind omdat ik redelijk vaak wel dezelfde films ook leuk vind! Verder lees ik van anderen ook wel eens recensies.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Naomi Watts wrote:

Daar heb je wel een punt. Als ik een review schrijf neem ik me zelf ook iets te serieus denk ik. Ik maak zelden een grapje in mijn review volgens mij. Maar je hebt ook users als rep_robert, lineloves en jeroentjuh die in mijn geheugen toch vaak wel humoristische referenties hebben.

Té serieus zou ik niet durven zeggen, maar je hebt wel een hele kritische kijk en als je ergens achter staat verdedig je dat ook, soms wat te fel. En je hebt vaak ook wel een sarcastisch ondertoontje bij bepaalde stukjes.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Mijn huidig lijstje, vooral gebaseerd op gebruikers die een voorliefde hebben voor horror en verder bestaat uit familie/vrienden:

Betty Blue

brucecampbell

Die Hard,Willis

doninha

FatMike

Figo

Halcyon

jeroentjuhhhhh

mayhemblik

Naomi Watts

Onderhond

Prudh

Reinbo

Woolf

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Xgogax en goongumpa lees ik vaak. Naomi ook natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

soms wat te fel.

Dat hoor ik wel vaker, en dat is ook wel zo. Zolang het slachtoffer maar weet dat het nothing personal is .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Onzin zo'n lijstje, hij is nog altijd incomplete.

Dat mag ik toch wel hopen, ja!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.