• 178.093 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.591 votes
Profile

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Ja dat doe ik ook altijd, al zal ik eens wat meer gebruikers gaan volgen

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Minotaures wrote:

Ik klik gewoon altijd op 'Updates' en mocht ik een berichtje zien waarop ik mogelijk kan reageren bij een boeiende of een titel die ik ken, doe ik dat. Ik let niet op wie ik zozeer reageer.

Doe ik ook, behalve dat ik wel kijk wie er iets gepost heeft. Userupdates heb ik niet. Nooit gehad trouwens, want dat lijkt me vermoeiend.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

stijf

• 342 messages
  • 232 votes

Onderhond, Montorsi en Halcyon volg ik graag, ze zitten ook vaak in de genres waar ik het liefste ben. Bovendien hebben ze vaak uitgebreide reviews, scherpe meningen en ze zijn niet te beroerd een discussie te voeren, dat is erg prettig om te lezen.

Ben sowieso meer een lezer dan een schrijver, en mijn stemgedrag is zo chaotisch dat ik er zelf af en toe gek van wordt

Freckles

• 488 messages
  • 544 votes

Ik volg niet echt iemand,

maar ik vind dat Soom wel op een hele leuke, positieve manier eenvoudige maar toch goede en krachtige recensies kan schrijven.

kobe bryant fan

• 445 messages
  • 355 votes

Ik volg een beetje Q JONES.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Ik volg Q Jones en Chevy93, ze hebben een nogal leuke filmsmaak, maar de sterkste recensies komen toch van Zinema.

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Wat leuk dat jullie mij volgen. Ik voel me vereerd. nu probeer ik mijn reacties nog beter te maken

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Eeven een nieuw lijstje maken omwille van het uitschrijven van Remi en Kevin13:

- Niethie

Een zeer intressante user waarmee ik zeer goed overweg kan. Hij geeft mij veel tips en leert mij veel bij. Ook op msn hebben we vaak zeer intressante gesprekken over onze intresses die soms wel eens erg lang duren.

- Naomi Watts

Ook een zeer intressante user die ik wel eens beter wil leren kennen. Ik denk ook dat hij mij nog zeer veel kan leren over film en hij heeft ook een zeer goede smaak.

-Soom

Leren kennen op de mm meeting. Ook al eens leuke gesprekken mee gehad op msn en heeft ook best wel een intressante voorkeur van films. Niet altijd mijn type films maar ze schrijft overal toch een mooie recensie bij.

-Jacobaco

Ook een user die ik heb leren kennen op de meeting. Is zeer leuk om te volgen en schrijft ook wel vaak intressante recensies.

-606

Leuke kerel die veel altijd simpel kan zeggen of de film goed is of niet. Heeft vooral een leuke voorkeur naar misdaadfilms.

- Reinbo

Zeer goede filmsmaak, lees vaak zijn commentaren bij films die mij wel wat lijken.

Er zijn vast nog vele users waar ik vaak de resencies van lees o.a. Onderhond, Maxcomthrilla & nog vele anderen.

ghostman

• 5740 messages
  • 5 votes

Er is echt niemand die ik volg , maar mag ik ook een lijst plaatsen van de users die ik probeer te negeren ... ?

Ik volg echter wel bepaalde cineasten ...

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik kijk zo nu en dan bij films die ik leuk vind om te checken wie deze films nog meer hoog heeft beoordeeld. Via zijn/haar stem- en filmlijst kom ik dan nog wel eens bij leuke vergelijkbare films terecht. En via die films kom ik dan ook weer bij andere gebruikers met een soortgelijke filmsmaak terecht. En dan weer. Enzovoorts. Dat is -voor mij- ook de kracht van deze site. Ik volg verder niemand echt speciaal. Daar heb ik Twitter wel voor

mister blonde

• 12694 messages
  • 5827 votes

ghostman wrote:

Er is echt niemand die ik volg , maar mag ik ook een lijst plaatsen van de users die ik probeer te negeren ... ?

Ik volg echter wel bepaalde cineasten ...

Als jij eens in staat was niet zo zuurpruimerig over te komen, niet altijd zo grandioos wist te overdrijven, niet doorslaat in vergezochte verbanden en in staat was een beschaafde discussie te voeren, zou ik jou ook meer volgen. En dat meen ik trouwens echt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Offtopic berichten verwijderd.

Klachten over bepaalde users graag per PM aan een van de mods.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Zo zien m'n user updates er nu uit, allemaal natuurlijk om hun geweldige smaak

ASman

DonOswaldo

dutchtuga

Elineloves (vermakelijke stukjes)

Halcyon

Justinw (alleen de anime eigenlijk)

Naomi Watts

Onderhond

Reinbo

Showey (maatje van me)

Vascago, delen vrijwel uitsluitend dezelfde mening, behalve bij Aziatische films

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik volg jou ook, met name de heerlijke parodieën films en de horrors natuurlijk.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Niet echt iemand. Ik volg de films die ik al gezien heb. Tips vergaar ik vanzelf wel bij die films, maar met name op het forum. Ik ben bij lange na nog niet in een stadium dat ik tips tekort kom.

Verder zijn er ook weinig actieve gebruikers die dezelfde smaak delen als ik. De meeste overeenkomende zijn denk ik Spetie en simonvinkie. Of zij dezelfde mening delen weet ik echter niet

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Ik volg vooral mezelf.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Volg ook niemand, alleen de laatste films die ik heb gezien zet ik in mijn updates om daar nog wat mogelijk interessante berichten te lezen. Maar qua horrorsmaak kom ik aardig overeen met jeroentjuhhhhh denk ik

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Dat is wederzijds . Kan 't kloppen dat je een tijdje niet meer op MM was(?), had je eerst in de updates! *stopt terug*

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Tonypulp wrote:

Dat is wederzijds . Kan 't kloppen dat je een tijdje niet meer op MM was(?), had je eerst in de updates! *stopt terug*

Hehe, ja klopt. Heb af en toe van die tijden dat ik even helemaal geen zin meer heb om film te kijken of een stukje te typen. Maar ik ben er weer, ga alleen maandag 6 weken weg, dus dan komt er ook niet zoveel terecht van film kijken

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

In ieder geval 6 baggerfilms in de vliegtuigen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

moviemafketel wrote:

In ieder geval 6 baggerfilms in de vliegtuigen.

Kijk er al naar uit Hoewel, in totaal vlieg ik ongeveer 30 uur, dus hoop op minimaal 20 baggerfilms

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Momenteel:

- Chainsaw

- Niethie

- Linn

- Brix

- Halcyon

En natuurlijk Naomi Watts, die hou ik zelfs altijd extra in de gaten

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

Zo zien m'n user updates er nu uit

Elineloves (vermakelijke stukjes)

Hm. Opvallend dat Elineloves als enige vrouwelijke gebruikster daar tussen staat. Heel erg opvallend. .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat is daar nou weer opvallend aan? We delen dezelfde voorliefde voor horror en flauwe parodieën, en we geven elkaar regelmatig tips. Niks bijzonders aan verder.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Why's that ? Er zijn niet zoveel vrouwelijke users hier, dus laat staan die met een smaak die in mijn richting zit (horror en parodie o.a).

Moet toegeven dat ik jouw stukjes ook lees hoor, Soom . Van Rianneke_Dan ook vaak.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Straks gaan er nog speculaties rond dat we een koppeltje zijn Jeroen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

Wat is daar nou weer opvallend aan?

Het feit dat er een lijstje aan mannen is, en dat jij als enige vrouw in dat lijstje staat... . Lijkt me nogal opvallend, maar ja. Kijk maar niet achter je, in elk geval, haha.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dat wou ze even horen Jeroen. Kunnen we allemaal weer rustig doorgaan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

soom wrote:

Kijk maar niet achter je, in elk geval, haha.

Begrijp even niet wat je met bovenstaande precies wil zeggen?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.