• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76920 votes

Moviemeter heb ik meerdere malen genoemd maar wat ze plaatsen heb ik (nog) geen invloed op

• 23436 messages
  • 76920 votes

kos wrote:

Meen je niet! haha. screenshot!

Kijk maar op mijn facebook kerel

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Haha! alleen die quote over Messi al!

• 23436 messages
  • 76920 votes

kos wrote:

Haha! alleen die quote over Messi al!

Is onderbouwd hoor lees maar

Prinz

• 1085 messages
  • 4221 votes

starbright boy

kom ik wel 90% mee overeen

• 23436 messages
  • 76920 votes

Prinz wrote:

starbright boy

kom ik wel 90% mee overeen

• 23436 messages
  • 76920 votes

Dank u

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Wat ga je doen als Benjamin helemaal niet van voetbal (en fllm) zou houden, maar juist meer van barbies en roze meisjes dingen?

• 23436 messages
  • 76920 votes

soom wrote:

Wat ga je doen als Benjamin helemaal niet van voetbal (en fllm) zou houden, maar juist meer van barbies en roze meisjes dingen?

Dan steun ik hem in die zaken

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

soom wrote:

Hoeveel jongens spelen met Barbies dan?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Hoeveel jongens spelen met Barbies dan?

Komt niet veel voor, echt uitzonderingen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Komt niet veel voor, echt uitzonderingen.

Dat lijkt mij ook ja. De meeste jongens doen gewoon jongens-dingen. En dat hoeft niet altijd voetbal of film te zijn, maar Barbies is weer het andere uiterste.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

The Oceanic Six wrote:

De meeste jongens doen gewoon jongens-dingen. En dat hoeft niet altijd voetbal of film te zijn, maar Barbies is weer het andere uiterste.

Maar dat vind ik wel een beetje raar. In Child's Play krijgt een jongen een pop kado van z'n moeder, en je zou kunnen zeggen dat dat toch ook een beetje meer iets voor meisjes is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

soom wrote:

(quote)
Maar dat vind ik wel een beetje raar. In Child's Play krijgt een jongen een pop kado van z'n moeder, en je zou kunnen zeggen dat dat toch ook een beetje meer iets voor meisjes is.

Tsja. Een Action Man figure is ook een pop. Maar daar spelen jongens wel weer mee. Een grens bepalen is lastig, al denk ik niet dat jongens met Barbie spelen en meisjes met Action Man.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

The Oceanic Six wrote:

Tsja. Een Action Man figure is ook een pop. Maar daar spelen jongens wel weer mee. Een grens bepalen is lastig, al denk ik niet dat jongens met Barbie spelen en meisjes met Action Man.

. Het zijn alleen maar bepaalde normen, denk ik. Als je een jongen vanaf een jaar of 2 een barbie geeft om mee te spelen, dan weet 'ie waarschijnlijk niet beter of het is normaal dat hij met barbies speelt, wat de omgeving waarin hij opgroeit, er ook van zal zeggen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

(afbeelding)

Mooi dat die prutser van een Ricardo van Rhijn nog maar eens een veeg uit de pan krijgt

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

De complimenten over mij bij 'Tv-presentator' doen me zeer goed, dank!

• 23436 messages
  • 76920 votes

Wilfred Genee wrote:

De complimenten over mij bij 'Tv-presentator' doen me zeer goed, dank!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

soom wrote:

D. Het zijn alleen maar bepaalde normen, denk ik. Als je een jongen vanaf een jaar of 2 een barbie geeft om mee te spelen, dan weet 'ie waarschijnlijk niet beter of het is normaal dat hij met barbies speelt, wat de omgeving waarin hij opgroeit, er ook van zal zeggen.

Ik heb mijn zoon in eerste instantie neutraal speelgoed gegeven, maar hij trok vooral naar alles waar wielen aan zaten. Daarom hebben we hem wat (Duplo)auto's gegeven Nu kruipt hij de hele dag door met zijn auto's door de kamer. Het valt dus echt niet af te dwingen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

SelmaDuim wrote:

Het valt dus echt niet af te dwingen.

Ik weet het niet zeker, misschien heb je wel gelijk. Maar als je hem geen auto's gegeven zou hebben op een gegeven moment, maar juist een paar poppen, wie weet had hij dan wel met barbies gespeeld.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als kinderen iets niet leuk vinden spelen ze er niet mee, ook al zou je veertig dezelfde poppen of auto's daar neer leggen en verder niets. Dan halen ze nog liever de wasmand overhoop of de kasten leeg dan dat ze daar mee spelen. Kinderen voelen dat feilloos aan.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

otherfool wrote:

(quote)

Mooi dat die prutser van een Ricardo van Rhijn nog maar eens een veeg uit de pan krijgt

En Robin van Persie bij Oranje ook!

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Ooit heb ik hier weleens iets genoemd, maar veel films en jaar later toch maar weer eens iets hier schrijven aangezien lijstjes veranderen (ik heb nadrukkelijk niet mijn eerste lijst opgezocht). Er zijn er meerdere, maar een top 5 onderscheidt zich wel.

Onderhond: Zoals zovelen noem ik hem, maar niet zonder reden. Hij heeft zonder twijfel de grootste invloed op mijn filmkijken gehad. Niet dat ik zijn smaak heb overgenomen, maar hij was (onbewust) wel degene die de ogen opende dat naast inhoud en vermaak ook zoiets bestaat als vorm en esthetiek.

Naomi Watts: Niet dat ik altijd het eens ben met hem, maar soms heeft hij echt mooie pareltjes waar ik anders niet op was gekomen.

Ste*: Heeft een heel behoorlijke smaak maar weet vaak in kleine stukjes veel duidelijk te maken en schrijft gewoon heel erg lekker, echt een genot die stukjes te lezen.

BBarbie: Ooit eens een discussie gehad bij Intouchables, dat hij 5* gaf. Lang niet altijd met hem eens, maar zijn smaak is goed, en allicht door zijn geboortejaar dat ik ook zijn keuzes weleens wil volgen.

The One Ring: Vooral door zijn soms kraakheldere argumentatie en analyses. Soms te lang van stof, maar soms ook heb ik zelden mijn mening beter verwoord zien woorden. Zijn stuk bij

Sucker Punch is daar nog het beste voorbeeld van.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Dick2008: Altijd leuk om mee te discussiëren over film in het algemeen. Aangenaam persoon ook.

Gwen80: Het is mij opgevallen dat er zo weinig dames zijn die hier op de algemene fora praten, het lijk soms wel op een mannenclubje hier. Het is heel aangenaam om daar af en toe eens een dame te hebben die meepraat, waarvoor dank aan voornoemde.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Onderhond

Naomi Watts

The One Ring

Reinbo (in het verleden)

Animosh

Vast nog wel een aantal die ik vergeten ben. Volgen is echter een groot woord, maar het zijn wel meningen waaraan ik meer waarde hecht.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

robertus65 heeft zich gisteren uitgeschreven. Jammer kwam hem vaak tegen bij Nederlandse films. Ik zeg al, ik kom steeds meer mensen tegen, die al een tijdje niet meer actief zijn op de site. (Dit heeft natuurlijk verschillende redenen).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

laundromat in februari uitgeschreven .gaat lekker.

(van o.a. hier Film >> Toplijsten en favorieten >> De allerlekkerste acteur )

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zonde van laundromat. Toffe gast.

Serpicos

• 1139 messages
  • 4167 votes

beavis : omdat ik een paar van zijn favorieten geweldig vind maar er toch weinig heb gezien, denk ik dat ik daar nog veel meesterwerken die ik niet ken tussen ga vinden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.