- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Jups, en zo hoort het! Vind dat hij daar wel in uit blinkt.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Met een Top10 notatie zowel voor Eden Log als Southland Tales is het een must om hem te volgen. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Met een Top10 notatie zowel voor Eden Log als Southland Tales is het een must om hem te volgen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Nog één gezamenlijke film in de top 10 er bij om melding van te kunnen maken in het door mij geopende topic. 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Heb Eden Log naar aanleiding van zijn top 10 aangeschaft
Ben benieuwd.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Echt een film die je voor de sfeer moet kijken, belachelijk sterke belichting en design 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
verwacht hem over 20 minuutjes binnen te hebben 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Downloaden is niet hetzelfde als aanschaffen. 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ja maar dat kan ik hier niet roepen
vandaar met een omweg 
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Op het gebied van reviews volg ik al zolang ik hier ben heel graag volgende gebruikers : Jeroentjuhhhh, Dutchtuga, Halcyon en Onderhond.
Jeroentjuhhh weet altijd precies te verwoorden waarom een film entertainend is en gaat niet hoofdzakelijk op zoek naar de kwalitatief meesterlijke, 'betere' film. Popcornvermaak kan ook al lekker zijn.
Dutchtuga en Halcyon zijn grote kenners van vooral de sterke horrorfilm ( een genre dat ik al jaren erg graag zie ) en hun reviews zijn altijd krachtig.
Onderhond weet je ,zelfs met een review waarin hij de film tot op de bodem afkraakt, punten te geven waarom die film wel iets voor jou zou zijn.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik vind de reacties van U-96 altijd wel grappig in het frustratie-topic. Maar ik houd mij niet expliciet bezig met het volgen van users. Ik kijk vaak bij Updates en selecteer daar topics die mijn interesse kunnen wekken. Het is niet user gebonden.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik volg ook de topics die ik interessant vind. Met het volgen van users houd ik me niet bezig.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Exact hetzelfde.
Ik klik gewoon altijd op 'Updates' en mocht ik een berichtje zien waarop ik mogelijk kan reageren bij een boeiende of een titel die ik ken, doe ik dat. Ik let niet op wie ik zozeer reageer.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Ik volg ook de topics die ik interessant vind. Met het volgen van users houd ik me niet bezig.
. Zo kom je nog wel eens wat leuks tegen.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
De opvallende users kom je vaak genoeg tegen, die hoef ik niet per sé bij te houden in een volglijstje. Ik wil me ook niet teveel aan slechts een paar meningen van gebruikers vastpinnen. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik volg eigenlijk een hele lijst van users met een 'ongeveer' soortgelijke smaak, maar de laatste tijd vind ik vooral de stukjes van Boogeyman erg boeiend. Ben het eigenlijk uitsluitend met 'm eens en hij schrijft het ook zo mooi neer, vrijwel zonder die standaard termen en echt op gevoel en belevenis 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ja viel me ook al op dat Boogeyman leuke stukjes schrijft
soms ook in de stijl van de film, zoals bij The rabbits.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Even die stemmenlijst van hem doorgenomen en toegevoegd aan mijn user-updates 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik volg trouwens (serieus) mezelf. Kan misschien makkelijker, maar ik doe dat altijd via mijn updates, gebruikers en dan mezelf selecterend, zodat ik kan kijken of en wat er op mijn posts gereageerd is.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Spetie schrijft erg fijne recensies. Kort, maar krachtig. Duidelijke, leesbare taal. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik vraag me soms ook echt af hoe het komt dat sommige gebruikers zoveel berichten hebben in een bepaalde tijd, en dat het soms wel lijkt alsof ze niet bepaald actief zijn op forums. Waaronder ook Spetie.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Gewoon een filmdip, heb ik ook wel eens last van. Ben er toevallig een paar dagen geleden uitgekropen 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ik vraag me soms ook echt af hoe het komt dat sommige gebruikers zoveel berichten hebben in een bepaalde tijd
Een paar kunnen inderdaad in een week tijd wel 200 berichten plaatsen ofzo. Best netjes eigenlijk, maar ook weer een beetje té actief. Niet dat ik er wat tegen heb.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Iedereen heeft toch wel eens last van een filmdip. Ik ook. Gaat vanzelf wel weer over.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
Ik vraag me soms ook echt af hoe het komt dat sommige gebruikers zoveel berichten hebben in een bepaalde tijd, en dat het soms wel lijkt alsof ze niet bepaald actief zijn op forums. Waaronder ook Spetie.