• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.621 votes
Profile

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Jups, en zo hoort het! Vind dat hij daar wel in uit blinkt.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Met een Top10 notatie zowel voor Eden Log als Southland Tales is het een must om hem te volgen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Stu-Pot wrote:

Met een Top10 notatie zowel voor Eden Log als Southland Tales is het een must om hem te volgen.

Dat is uiteraard wederzijds

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Nog één gezamenlijke film in de top 10 er bij om melding van te kunnen maken in het door mij geopende topic.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Stu-Pot wrote:

Heb Eden Log naar aanleiding van zijn top 10 aangeschaft Ben benieuwd.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Echt een film die je voor de sfeer moet kijken, belachelijk sterke belichting en design

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

verwacht hem over 20 minuutjes binnen te hebben

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Downloaden is niet hetzelfde als aanschaffen.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ja maar dat kan ik hier niet roepen vandaar met een omweg

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Zeg dan "opgezocht".

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Oke wat jullie willen

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Op het gebied van reviews volg ik al zolang ik hier ben heel graag volgende gebruikers : Jeroentjuhhhh, Dutchtuga, Halcyon en Onderhond.

Jeroentjuhhh weet altijd precies te verwoorden waarom een film entertainend is en gaat niet hoofdzakelijk op zoek naar de kwalitatief meesterlijke, 'betere' film. Popcornvermaak kan ook al lekker zijn.

Dutchtuga en Halcyon zijn grote kenners van vooral de sterke horrorfilm ( een genre dat ik al jaren erg graag zie ) en hun reviews zijn altijd krachtig.

Onderhond weet je ,zelfs met een review waarin hij de film tot op de bodem afkraakt, punten te geven waarom die film wel iets voor jou zou zijn.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Ik vind de reacties van U-96 altijd wel grappig in het frustratie-topic. Maar ik houd mij niet expliciet bezig met het volgen van users. Ik kijk vaak bij Updates en selecteer daar topics die mijn interesse kunnen wekken. Het is niet user gebonden.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik volg ook de topics die ik interessant vind. Met het volgen van users houd ik me niet bezig.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Exact hetzelfde.

Minotaures wrote:

Ik klik gewoon altijd op 'Updates' en mocht ik een berichtje zien waarop ik mogelijk kan reageren bij een boeiende of een titel die ik ken, doe ik dat. Ik let niet op wie ik zozeer reageer.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

speranza wrote:

Ik volg ook de topics die ik interessant vind. Met het volgen van users houd ik me niet bezig.

Hetzelfde hiero. Echt users volgen doe ik niet. Alleen jeroentjuhhhh misschien, vanwege zijn bijzondere smaak voor horrorfilms . Zo kom je nog wel eens wat leuks tegen.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

De opvallende users kom je vaak genoeg tegen, die hoef ik niet per sé bij te houden in een volglijstje. Ik wil me ook niet teveel aan slechts een paar meningen van gebruikers vastpinnen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik volg eigenlijk een hele lijst van users met een 'ongeveer' soortgelijke smaak, maar de laatste tijd vind ik vooral de stukjes van Boogeyman erg boeiend. Ben het eigenlijk uitsluitend met 'm eens en hij schrijft het ook zo mooi neer, vrijwel zonder die standaard termen en echt op gevoel en belevenis

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Volg je mij niet meer Jeroen

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Ja viel me ook al op dat Boogeyman leuke stukjes schrijft soms ook in de stijl van de film, zoals bij The rabbits.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Boogeyman is tof!

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Even die stemmenlijst van hem doorgenomen en toegevoegd aan mijn user-updates

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik volg trouwens (serieus) mezelf. Kan misschien makkelijker, maar ik doe dat altijd via mijn updates, gebruikers en dan mezelf selecterend, zodat ik kan kijken of en wat er op mijn posts gereageerd is.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Spetie schrijft erg fijne recensies. Kort, maar krachtig. Duidelijke, leesbare taal.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik vraag me soms ook echt af hoe het komt dat sommige gebruikers zoveel berichten hebben in een bepaalde tijd, en dat het soms wel lijkt alsof ze niet bepaald actief zijn op forums. Waaronder ook Spetie.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Gewoon een filmdip, heb ik ook wel eens last van. Ben er toevallig een paar dagen geleden uitgekropen

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

sinterklaas wrote:

Ik vraag me soms ook echt af hoe het komt dat sommige gebruikers zoveel berichten hebben in een bepaalde tijd

Een paar kunnen inderdaad in een week tijd wel 200 berichten plaatsen ofzo. Best netjes eigenlijk, maar ook weer een beetje té actief. Niet dat ik er wat tegen heb.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Iedereen heeft toch wel eens last van een filmdip. Ik ook. Gaat vanzelf wel weer over.

Black Math

• 5430 messages
  • 1753 votes

sinterklaas wrote:

Ik vraag me soms ook echt af hoe het komt dat sommige gebruikers zoveel berichten hebben in een bepaalde tijd, en dat het soms wel lijkt alsof ze niet bepaald actief zijn op forums. Waaronder ook Spetie.

Komt denk ik door de laddercompetities.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Of ze hebben heel wat te vertellen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.