• 178.033 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.613 votes
Profile

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Trollbericht + reacties over uitgeschreven gebruiker verwijderd.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Elineloves wrote:

Wie is die andere dan?

Ikke, plaatsgenoten moet je altijd in de gaten houden, je weet immers maar nooit...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

Ik heb in mijn updates staan:

Elineloves

Naomi Watts

Jeroentjuhhhh

Elineloves komt het dichtst bij me in de buurt qua smaak volgens mij. Altijd leuk ook om de recensies te lezen. Ga ook vaak bij die 3 users door dr meningen heen om koop/pindakaas tips op te doen.

Haha, het viel mij ook al op dat ik je plots veel tegenkwam bij films! En je hebt inderdaad een goede smaak die wel bij de mijne past. Lees jouw stukjes ook altijd graag, al is het maar om tips op te doen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ben ook pas sinds kort echt actief. Sinds november ofzo. Daarvoor had ik wel enkele stemmen uitgebracht, maar nooit een berichtje of recensie geplaatst. Kan meestal ook erg goede tips opdoen bij jou. Zo heb ik bijvoorbeeld de Franse horror ontdekt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik las gisteren een bericht van jou over een film van Michelle Williams (die jij 5.0* gaf), ook direct toegevoegd aan mijn 'nog zien' lijstje. Zo zie je maar weer, handige tips.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Franse horror is cool!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Ik las gisteren een bericht van jou over een film van Michelle Williams (die jij 5.0* gaf), ook direct toegevoegd aan mijn 'nog zien' lijstje. Zo zie je maar weer, handige tips.

Niet iedereen waardeert die even hoog als ik. Veel mensen vinden vooral de tweede helft van de film minder interessant volgens mij. Terwijl ik het tweede deel minstens zo interessant vond als het eerste deel. Er gebeurd alleen niet erg veel qua actie, wel qua emoties.

@Ajax&Litmanen1: Franse horror is zeker cool!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zie dat je A L'Interieur op plek 2 in je top 10 hebt. Top!

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ik volg:

-Onderhond

-Rianneke

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

http://www.moviemeter.nl/user/114443 .

Heerlijke user, jammer dat hij niet stemt.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Ik volg nog niemand want ik zit hier net maar toen ik nog lurkte vielen de meningen van Onderhond mij wel altijd op. Hij lijkt Amerikaanse films niet goed te kunnen waarderen en dat is interessant op een filmsite die voor het grootste gedeelte bestaat uit Amerikaanse cinema.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Waarom stemt hij niet?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Omdat dat niet verplicht is...(maar hij heeft er vast ook wel andere redenen voor). Vaak wel interessante bijdragen, alleen verliest hij zichzelf in puberale uitlatingen over het vrouwelijk schoon en weet hij niet de spacebar op het toetsenbord te vinden, waardoor ik vaak al afhaak.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ach ja, maar dat zijn wel de dingen waardoor ik hem kan onderscheiden van de eerste de beste intellectuele filmconnaisseur.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Interessante user inderdaad. Over gebrekkige interpunctie valt dan wel heen te kijken

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Hij/Zij stemde overigens wel altijd, maar heeft al zijn/haar stemmen teruggetrokken? De gebrekkige interpunctie is wel wat vreemd gezien de inhoud van zijn/haar recensies. Wellicht een ouder iemand?

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Nog nooit gezien.

Iemand een link naar een bericht van hem?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Baggerman wrote:

Hij/Zij stemde overigens wel altijd, maar heeft al zijn/haar stemmen teruggetrokken? De gebrekkige interpunctie is wel wat vreemd gezien de inhoud van zijn/haar recensies. Wellicht een ouder iemand?

Nu je het zegt, inderdaad: schande . Gebrekkige interpunctie zal wel een combo van leeftijd en nonchalance zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

@ AGE:

Klik.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Enkele berichten over gebande user verwijderd daar is dit topic niet voor bedoelt.

Awake78

• 1022 messages
  • 496 votes

Niet te lezen zonder die spaties nee is ook weer overdreven, maar ik haak wel wat sneller af dan andere berichten.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

kos wrote:

Helemaal mee eens, zijn berichten zijn zowat de antithese van voorspelbaar en getuigen van een grote algemene culturele kennis. Hij houdt er hier en daar wel curieuze meningen op na (zijn stemmen zijn weg, maar hij gaf destijds 2/5 aan O Thiasos, dat hij een communistische propagandafilm noemde ), maar ik heb zijn vijfsterrenfilms die ik nog niet zag al op mijn schijf staan. Waarom hij zijn duizenden stemmen heeft weggehaald weet ik ook niet. Beetje zonde van de moeite als je er wekenlang honderden per dag plaatst.

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

en weet hij niet de spacebar op het toetsenbord te vinden, waardoor ik vaak al afhaak.

Dat is echt een zwaktebod van hem ja, zijn recensies bijna allemaal een soort brei. Jammer, want hij heeft duidelijk kennis van zaken.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Zinema, overzichtelijke stemmen en korte recensies, heerlijk om door die user zijn filmlog te scrollen. Een film die bij hem 3,5* krijgt moet ik onmiddelijk zien.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik begin de stem stijl van Jeroentjuhhhh wel te waarderen. Lekker eigenwijs.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Niet perse eigenwijs, maar hij heeft gewoon een eigen smaak. Eentje waar ik me soms wel, maar soms ook helemaal niet in kan vinden. Sowieso is het erg leuk dat hij ook veel onbekendere werkjes en veel horror kijkt. Iets waar ik me wel in kan vinden.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik kan me er ook heel vaak totaal niet in vinden Maar wel leuk om te zien hoe hij dan tegen de stroom in zijn eigen stem onderbouwd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lijkt me niet meer dan logisch dat je gewoon uit komt voor je eigen mening en je niet laat leiden door de algemene tendens. Onderbouwing bij een mening is ook wel wenselijk .

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Dat klopt, maar hij is in tegenstelling tot veel anderen nog wel is iemand die een vijf geeft terwijl de film een gemiddelde van een 2,68 krijgt ofzo. Zie je nou niet zo heel vaak.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Er zijn hier gelukkig ook heel veel gebruikers die zich terecht niets aantrekken van het gemiddelde cijfer van een film alvorens zelf te stemmen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.