- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Trollbericht + reacties over uitgeschreven gebruiker verwijderd.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Wie is die andere dan?
Ikke, plaatsgenoten moet je altijd in de gaten houden, je weet immers maar nooit... 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb in mijn updates staan:
Elineloves
Naomi Watts
Jeroentjuhhhh
Elineloves komt het dichtst bij me in de buurt qua smaak volgens mij. Altijd leuk ook om de recensies te lezen. Ga ook vaak bij die 3 users door dr meningen heen om koop/pindakaas tips op te doen.
Haha, het viel mij ook al op dat ik je plots veel tegenkwam bij films! En je hebt inderdaad een goede smaak die wel bij de mijne past. Lees jouw stukjes ook altijd graag, al is het maar om tips op te doen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben ook pas sinds kort echt actief. Sinds november ofzo. Daarvoor had ik wel enkele stemmen uitgebracht, maar nooit een berichtje of recensie geplaatst. Kan meestal ook erg goede tips opdoen bij jou. Zo heb ik bijvoorbeeld de Franse horror ontdekt. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik las gisteren een bericht van jou over een film van Michelle Williams (die jij 5.0* gaf), ook direct toegevoegd aan mijn 'nog zien' lijstje. Zo zie je maar weer, handige tips. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik las gisteren een bericht van jou over een film van Michelle Williams (die jij 5.0* gaf), ook direct toegevoegd aan mijn 'nog zien' lijstje. Zo zie je maar weer, handige tips.
Niet iedereen waardeert die even hoog als ik. Veel mensen vinden vooral de tweede helft van de film minder interessant volgens mij. Terwijl ik het tweede deel minstens zo interessant vond als het eerste deel. Er gebeurd alleen niet erg veel qua actie, wel qua emoties. 
@Ajax&Litmanen1: Franse horror is zeker cool! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zie dat je A L'Interieur op plek 2 in je top 10 hebt. Top!
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
http://www.moviemeter.nl/user/114443
.
Heerlijke user, jammer dat hij niet stemt.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik volg nog niemand want ik zit hier net maar toen ik nog lurkte vielen de meningen van Onderhond mij wel altijd op. Hij lijkt Amerikaanse films niet goed te kunnen waarderen en dat is interessant op een filmsite die voor het grootste gedeelte bestaat uit Amerikaanse cinema. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Omdat dat niet verplicht is...(maar hij heeft er vast ook wel andere redenen voor). Vaak wel interessante bijdragen, alleen verliest hij zichzelf in puberale uitlatingen over het vrouwelijk schoon en weet hij niet de spacebar op het toetsenbord te vinden, waardoor ik vaak al afhaak.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ach ja, maar dat zijn wel de dingen waardoor ik hem kan onderscheiden van de eerste de beste intellectuele filmconnaisseur.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Interessante user inderdaad. Over gebrekkige interpunctie valt dan wel heen te kijken 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Hij/Zij stemde overigens wel altijd, maar heeft al zijn/haar stemmen teruggetrokken? De gebrekkige interpunctie is wel wat vreemd gezien de inhoud van zijn/haar recensies. Wellicht een ouder iemand?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Nog nooit gezien.
Iemand een link naar een bericht van hem?
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Hij/Zij stemde overigens wel altijd, maar heeft al zijn/haar stemmen teruggetrokken? De gebrekkige interpunctie is wel wat vreemd gezien de inhoud van zijn/haar recensies. Wellicht een ouder iemand?
Nu je het zegt, inderdaad: schande
. Gebrekkige interpunctie zal wel een combo van leeftijd en nonchalance zijn.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Enkele berichten over gebande user verwijderd daar is dit topic niet voor bedoelt.
Awake78
-
- 1022 messages
- 496 votes
Niet te lezen zonder die spaties
nee is ook weer overdreven, maar ik haak wel wat sneller af dan andere berichten.
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Helemaal mee eens, zijn berichten zijn zowat de antithese van voorspelbaar en getuigen van een grote algemene culturele kennis. Hij houdt er hier en daar wel curieuze meningen op na (zijn stemmen zijn weg, maar hij gaf destijds 2/5 aan O Thiasos, dat hij een communistische propagandafilm noemde
), maar ik heb zijn vijfsterrenfilms die ik nog niet zag al op mijn schijf staan. Waarom hij zijn duizenden stemmen heeft weggehaald weet ik ook niet. Beetje zonde van de moeite als je er wekenlang honderden per dag plaatst. 
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
en weet hij niet de spacebar op het toetsenbord te vinden, waardoor ik vaak al afhaak.
Dat is echt een zwaktebod van hem ja, zijn recensies bijna allemaal een soort brei. Jammer, want hij heeft duidelijk kennis van zaken.
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Zinema, overzichtelijke stemmen en korte recensies, heerlijk om door die user zijn filmlog te scrollen. Een film die bij hem 3,5* krijgt moet ik onmiddelijk zien.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik begin de stem stijl van Jeroentjuhhhh wel te waarderen. Lekker eigenwijs.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Niet perse eigenwijs, maar hij heeft gewoon een eigen smaak. Eentje waar ik me soms wel, maar soms ook helemaal niet in kan vinden. Sowieso is het erg leuk dat hij ook veel onbekendere werkjes en veel horror kijkt. Iets waar ik me wel in kan vinden.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik kan me er ook heel vaak totaal niet in vinden
Maar wel leuk om te zien hoe hij dan tegen de stroom in zijn eigen stem onderbouwd.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lijkt me niet meer dan logisch dat je gewoon uit komt voor je eigen mening en je niet laat leiden door de algemene tendens. Onderbouwing bij een mening is ook wel wenselijk
.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Dat klopt, maar hij is in tegenstelling tot veel anderen nog wel is iemand die een vijf geeft terwijl de film een gemiddelde van een 2,68 krijgt ofzo. Zie je nou niet zo heel vaak.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Er zijn hier gelukkig ook heel veel gebruikers die zich terecht niets aantrekken van het gemiddelde cijfer van een film alvorens zelf te stemmen.