- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke kranten lees jij?
Welke kranten lees jij?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Zijn er hier eigenlijk mensen die De Correspondent lezen? En zo ja, hoe bevalt dat? Hoeveel artikelen produceren ze, en van welke kwaliteit? Beter dan tijdschriften als Vrij Nederland en De Groene?
Ben nu ongeveer een jaar lid. Gemiddeld 2-3 artikelen per dag verschijnen er denk ik. Met ook nog aardige weekendoverzichten vanuit buitenlandse media.
Het is lang niet altijd bijzonder, maar enkele keren per maand is er toch wel een echt goed, verdiepend of inzichtgevend artikel te vinden, waardoor ik het zeker de moeite vind. Plus dat je je niet schuldig voelt als je een tijdje niks leest.
Ook fijn aan De Correspondent is dat de lezersreacties serieus worden genomen door de schrijvers, en er regelmatig op gereageerd wordt. Soms wordt er ook expliciet om input gevraagd.
Wat mij betreft dus een aanrader.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Dank voor de informatie.
Ik zal het een tijdje gaan volgen via Twitter, en als het bevalt kan ik me er altijd nog op abonneren. De prijs van een jaarabonnement (60 euro) is in ieder geval niet onredelijk.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ik vind De Correspondent ook wel een Aanrader. Vooral vergeleken met vergelijkbare dingen als Jalta enzo 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Vooral vergeleken met vergelijkbare dingen als Jalta enzo
Maar dan noem je ook iets....