- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Ik heb een back-up gemaakt voor dit soort gevallen 
Mocht ie niet meer boven water komen dan hoor ik 't wel ('t gaat toch over double indemnity of niet?)
Ja maar, dan nóg blijft het zuur voor de eigenaar van Double Indemnity dat deze kwijt is, toch?
Of ben jij dat?
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik heb het even niet meer gevolgd, maar is Kapp Double Indemnity kwijt? Duuude dat sucks echt ass!
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Ik heb het even niet meer gevolgd, maar is Kapp Double Indemnity kwijt? Duuude dat sucks echt ass!
Nee, Kapp is het niet kwijt. Hij bracht de absentie van de film slechts ter sprake.
Wat een woordkeuze...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee het is allemaal niet zo erg. Het was een kopie die ik van Jordy had gekregen.
Zou overigens wel erg fijn zijn als met hulp van onze almachtige postbode de estafette kan continueren!

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
We hebben nog geen reactie van Aegron gekregen, maar ik vermoed dat het pakket wel verstuurd (richting Dionysos) en niet aangekomen is en dus wel kwijt geraakt is.
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
nee.... hij is niet kwijt
[enorme schaammodus] ik ben hem vergeten op te sturen! ik was het vast van plan, maar het was er niet van gekomen, en toen had ik heel druk met werkstukken en toen en toen en toen...... [/enorme schaammodus]
is er inmiddels al een tweede versie in de omloop gebracht, of zal ik die van mij asap opsturen?
nogmaals sorry allemaal!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Voor straf een werkstuk over MovieMeter maken! 
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
een essay over apocalypse now redux ook goed? of toch maar over de verslavende werking van films gecombineerd met internetcompetitie?
(een nieuw soort wie heeft de langste ofzo)

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Liever een werkstuk over het waarom je sommige films een halve ster gegeven hebt. Het moet een straf blijven hé...

lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Heb vandaag Suzy Q op de bus gedaan. Zavo zou hem morgen moeten hebben.
DaveV
-
- 327 messages
- 5179 votes
Wie is er nu in het bezit van Idi i smotri van lijst 2?
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
lijst 2? ik denk dat ik dat ben, ik ga hem morgen of vrijdag kijken...
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Wie heeft nu Ballade??
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Ikke, nog geen tijd voor gehad, komt 1 dezer dagen.
Fabrice
-
- 104 messages
- 2569 votes
Wie kan de film 'Double Indemnity' op DVD (kopie) verkopen ??
Hoeveel moet ie kosten ...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er worden hier geen illegale kopiën verkocht, filmliefhebbers lenen hier onderling dvd's uit.
Fabrice
-
- 104 messages
- 2569 votes
Het is wel frustrerend - die film is nergens te koop !
Wanneer komt die film eindelijk eens uit op DVD ...
De meeste meesterwerken van onze top 250 heb ik op DVD .. behalve deze .. jammer.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Voor Double Indemnity zal je nog wel even geduld moeten hebben. Universal heeft de DVD voorlopig gecancelled.
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Ik heb vandaag Double Indemnity ontvangen. Hij wordt dit weekend gekeken, maandag stuur ik hem weer door naar Ghola.
Xenophon
-
- 73 messages
- 616 votes
Vandaag lagen bij Idi I Smotri en Mediterraneo in de bus.
Dat wordt alvast een goed weekend, filmwise gezien 
zijn er nog meer mensen die belangstelling hebben voor deze 2 (of 1 van de 2), dan kan ik ze weer doorsturen als ik ze gezien heb.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Giulietta ontvangen. Waarschijnlijk maandag op de post naar Dionysos (mag ik je adres?).
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
zijn er nog meer mensen die belangstelling hebben voor deze 2 (of 1 van de 2), dan kan ik ze weer doorsturen als ik ze gezien heb.
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
lijst 2? ik denk dat ik dat ben, ik ga hem morgen of vrijdag kijken...
doe hem woensdag op de bus... sorry dat het zo lang duurt...
Ghola
-
- 427 messages
- 936 votes
Kan ik dan weer daarachter aansluiten?
Xenophon
-
- 73 messages
- 616 votes
Als er niemand na jou is, zou ik Idi i Smotri graag tegemoet zien.
Geen probleem. Ik ga 'em als alles goed gaat deze week zien. PM je adres, dan stuur ik 'em daarna naar je op.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Iemand nog interesse in Suzy Q? Eenmaal andermaal... anders gaat hij terug naar de rechtmatige eigenaar, al weet ik niet wie dat eigenlijk is.