- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dag mi.ka. Blij je erbij te hebben... 
suus2608
-
- 3 messages
- 2 votes
hey allemaal.. ben nieuw hier dus ik denk laat ik maar ff een berichtje achterlaten
groetjes Suzanne
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Iemand die Satantango in zijn top tien heeft staan wordt meteen opgenomen in mijn lijstje van 'bekenden', dan speelt het aantal berichten geen enkele rol 
Hehe, ja, als je die gezien hebt, kan je bijna niet anders dan hem in je top 10 noteren, tenminste, ik niet...
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Even voorstellen...
Hoewel ik inmiddels al 7 maanden lid ben ben ik deze week,(vraag me niet waarom), het forum pas gaan lezen. Erg genoten van het topic over Neo's matrix verslaving en "MM memorabele quotes". Maar nu even over mezelf. Ik ben 15 jaar, woon in Amsterdam en hoop na de havo de filmacedemie te gaan doen te amsterdam, ben dan ook druk bezig filmpjes te maken en films te kijken.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hallo feanaro surion, blij dat je erbij bent. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
...filmpjes te maken...
Gaaf! Al ergens te bekijken? 
Pendek
-
- 32 messages
- 1 votes
He mensen, ik ben Jens, net ingeschreven hier op Moviemeter.
Ik ben 18 jaar en studeer in Leuven (belgie). Ik ben wel gewoon Nederlander haha.
Ik hou van films, mijn favoriet is The Godfather.
Anyway, nice to meet you people hoop ik.
See ya
Ciao
Pendek
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Oef, eindelijk versterking van het thuisfront. 
Welkom, Pendek!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ben 18 jaar en studeer in Leuven (belgie). Ik ben wel gewoon Nederlander haha.
Weer iemand die de beschaving komt opzoeken... 
Welkom Pendek.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
He mensen, ik ben Jens, net ingeschreven hier op Moviemeter.
Belastingtechnisch allemaal wat aantrekkelijke zeker 
Pendek
-
- 32 messages
- 1 votes
Haha! nou ja, komt vooral door m'n pa. Zijn werk enzo. Plus, studeren kost hier +/- 500euro... Vind dat maar eens in NL...
Maar goed, thx for the welcomes iedereen.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
En ik vind het al schandalig dat ze 550 euro inschrijvingsgeld vragen in Leuven 
Hagenees
-
- 6 messages
- 0 votes
Hallo mensen ik ben PJ, ben 25 jaar en kom uit Den Haag.
Ik hoop hier mensen te vinden die, net zoals ik, ook opgevoed zijn enkel en alleen door films 
amco
-
- 197 messages
- 2473 votes
Yoew, ik ben amco, ben 18 jaar, ik studeer ook informatica, en ik snowboard, surf en skateboard ook wel eens, en voor de rest films kijken natuurlijk.
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Nou, ik ben dus Flip, ben 18 jaar, volg de opleiding Fotonica (Cameraman: wel erg basis, niet dat ik na de opleiding klakkeloos ingezet kan worden bij al jullie op stapel staande filmprojecten!). Ik ben dol op Batman, films met een goed verhaal, waar een goeie pakkende sfeer inzit en er mag om de tien minuten best een dooie vallen! Nou ja, ik hou wel van horrorfilms, zombiefilms genieten tegenwoordig mijn voorkeur!
Qua muziek luister ik graag naar The Jesus And Mary Chain, een contrversiele punkband uit de jaren tachtig. En Filter, Hole, The Cure, Linda Perry, Electric Six hoor ik ook graag.
Quentin Kubrick
-
- 6 messages
- 0 votes
Hi, I'm Quentin, an American who lives in London
I go to a movie academy
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Vind het wel leuk om hier eens een andere taal tegen te komen, hoe onhandig het ook is in discussies 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Voor die enkeling die zich afvroeg waar ik was gebleven; ik leef nog 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En Sinterklaas is ook al twee dagen geleden. Usernaam Kubrick en echte naam Spielberg! Komaan zeg...
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Gelukkig maar we begonnen ons al zorgen te maken. 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Thank U all. Ik hoop vanaf nu weer wat vaker op Moviemeter te zijn. Bedank voor die bloeme 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Hoe lang is je updates-lijst nu? Paar kilometer?