- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Nee hoor. Gewoon een paar keer F5. Heb geen zin om drie maanden updates te lezen... 
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
Hmm.. iemand die alleen maar Engels spreekt stelt zich voor in het precies daarvoor bedoelde Nederlandstalige topic. Opmerkelijk.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Druk druk druk. Met werk o.a. maar ook eventjes minder behoefte gehad om online te gaan, weinig films gezien enz. Maar vooral druk met vanalles. Zo heb onlangs de presidentsverkiezingen in Oekraïne meegemaakt, Ruslana een hand mogen geven, gepoogd om in Hongarijë mee te stemmen in het referendum om de Hongaarse nationaliteit te verstrekken aan miljoenen Hongaren buiten de landsgrenzen, waarna ik werd gezocht door de Hongaarse autoriteiten.
Daarna een tijdje ondergedoken gezeten bij Geert Wilders, enz. enz. 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes

Who is that guy with that funny hair next to The Narf?
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Druk druk druk. Met werk o.a. maar ook eventjes minder behoefte gehad om online te gaan, weinig films gezien enz. Maar vooral druk met vanalles. Zo heb onlangs de presidentsverkiezingen in Oekraïne meegemaakt, Ruslana een hand mogen geven, gepoogd om in Hongarijë mee te stemmen in het referendum om de Hongaarse nationaliteit te verstrekken aan miljoenen Hongaren buiten de landsgrenzen, waarna ik werd gezocht door de Hongaarse autoriteiten.
Daarna een tijdje ondergedoken gezeten bij Geert Wilders, enz. enz. 
episch..
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Da's niet niks Narva, heb je de filmrechten van je bloedstollende belevenissen al verkocht? 
Flipman
-
- 7110 messages
- 1141 votes
Eh, snap ik goed dat dit topic bedoeld is voor mensen die langere tijd afwezig zijn geweest op deze site? Nou, maken jullie je dan maar geen zorgen! Gisteren zat ik thuis vanwege de stakingen in het Openbaar Vervoer, maar vandaag ben ik er weer!
HOERA!!
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Da's niet niks Narva, heb je de filmrechten van je bloedstollende belevenissen al verkocht? 
Lol 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8552 votes
Hi, I'm Quentin Kubrick
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
username quentin kubrick
echte naam quentin spielberg
Wel leuk 'verzonnen' hoor
stanley kubrick
quentin tarantino 2x
steven spielberg
Blokland
-
- 545 messages
- 1472 votes
Quentin Kubrick is een performance artist. Laat ons hem koesteren...
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Hi, I'm Quentin Kubrick
Hello Quentin. I'm Narva from the town of Narva in Estonia. Do you by any chance happen to speak Estonian?
Sellega kinnitan teie kaubasaadetise kättesaamist. Kuidas sinna kõige paremini pääseb? Muster on lisatud. Pole tänu väärt! 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Lopen hier een pak prettig gestoorden rond zeg... 
n00t
-
- 53 messages
- 29 votes
dagg...
Ik ben Jeroen, 19 jaar, 1e jaars psychologiestudent
verder werk ik in een supermarkt, ik korfbal
en ik hou van pannenkoeken!!
en films natuurlyk
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Weer een Jeroen
Welkom, kom eens lang op de chat, daar zijn regelmatig 4 andere Jeroenen aanwezig.
U-96
-
- 11875 messages
- 2069 votes
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Les één in 'hoe maak ik me snel populair' : zeg dat je van pannenkoeken houdt 
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Les één in 'hoe maak ik me snel onpopulair' : zeg dat je niet van pannenkoeken houdt.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik vind dat Phoenix zo snel mogelijk geband moet worden eigenlijk. Mensen zoals hij, daar zijn we hier niet van gediend!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Gheghe... Een extra optie bij het inschrijfformulier: "lust je pannenkoeken"? Zodra het vakje "nee" wordt aangevinkt wordt meteen uit de browser flikkeren
.