- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Juneau_
-
- 55 messages
- 0 votes
Hallo allemaal!
Sinds een jaar ben ik (Angela, 20 jaar) me wat meer in film gaan verdiepen. Meer kijken, meer erover lezen en dus ook meer op internet zoeken. Daarbij kwam ik al snel op MovieMeter terecht (ik lees dus al een tijdje mee
). Cijfers en waarderingen bijhouden deed ik tot nu toe op IMDB maar vandaag heb ik mijn lijst ook naar hier geimporteerd.
En nu maar hopen dat ik via deze site nog veel meer goeie films mag gaan ontdekken (waar ik overigens alle vertrouwen in heb).
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Welkom Angela en veel plezier hier!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Welkom Angela, veel plezier hier!
Je zult vast een paar pareltjes op deze site ontdekken.
Wat is je smaak zoal?
Vrij gevarieerd aan je top 10 te zien!
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Welkom Angela en veel plezier op MovieMeter! 
Juneau_
-
- 55 messages
- 0 votes
Bedankt allemaal!
Mijn smaak is inderdaad vrij gevarieerd, ik zit nog volop in de 'ontdekkingsfase' dus ik kom nog geregeld nieuwe films, regisseurs en zelfs genres tegen waarvan ik nog veel meer wil zien/weten.
Wel heb ik al lange tijd een zwak voor films uit het stomme-filmtijdperk. Geweldig hoe zonder woorden toch een heel verhaal verteld kan worden.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Welkom Angela en veel plezier op MovieMeter
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Welkom 
Wel heb ik al lange tijd een zwak voor films uit het stomme-filmtijdperk. Geweldig hoe zonder woorden toch een heel verhaal verteld kan worden.
We delen de zelfde passie.
lantana
-
- 119 messages
- 0 votes
Hallo allemaal,
ben Lantana en heb een passie voor (hoe kan het ook anders)... films: filmhuisfilms, buitenlandse films, controversiele films, een beetje die richting.
Behalve dat ik mijn eigen filmlijst een beetje wil bijhouden hier, vind ik het ook altijd leuk (en soms ook enorm interessant qua nieuwe informatie) om jullie opmerkingen te lezen.
Vandaar mijn aanmelding op deze site.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Welkom Lantana en veel plezier op deze site! 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2327 votes
Joepie, weer een alternatieveling bij !
Welkom !
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Waaaaaaaaaaaaazuuuuuuuuuuuuuuuup!
eglagrodion
-
- 6 messages
- 0 votes
Hallo,
Ik ben David en ben 22 jaar.
heb altijd een intresse voor films gehad. vooral over hoe deze nou werden gemaakt.
door studiekeuzes te maken is deze intresse nog groter geworden en wil ik me ook gaan concentreren op films maken.
heb me voor dit dan ook hier aangemeld, om dus tips te krijgen voor aanmelding van het NFTA.
verder natuurlijk ook beetje bij te lezen over wat er allemaal gaande is in de film wereld