- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
MNV2
-
- 6932 messages
- 1902 votes
Welkom David! En hopelijk vind je hier de nodige tips. 
Steut
-
- 6 messages
- 152 votes
Hallo iedereen
Ik ben Kas, ik ben 13 jaar oud. Ik ben zeer spontaan, heb blauwe ogen en blonde haren en ben op zoek naar een vrouw tussen de leeftijd van 35-40. Maar dat is hier op moviemeter niet belangrijk. Ik het altijd al leuk gevonden om films te kijken. Het begon vooral met Winnie de Poeh en de reddertjes en dat soort films. Die keek ik dan ook heel vaak achter elkaar. Ik kom bij deze site omdat mijn vriend hier ook op zit. Ik vind het ook heel leuk om bij te houden welke films ik allemaal kijk en in bezit heb enz. en reacties te geven. Ik hoop dat jullie blij zijn dat ik mezelf hier heb verwelkomt.
Met vriendelijke groeten Kas
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3925 votes
Haha Kas! Weer een grappenmaker er bij zie ik! Welkom!
Ps mijn vrouw is gelukkig pas 30, anders zou ik een beetje zenuwachtig worden! 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2327 votes
Eindelijk nog eens een leeftijdsgenoot!
Ben benieuwd welke films je graag ziet!
Welkom op MM !
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2327 votes
Wist ook dat jij dezelfde leeftijd had hoor, en ken er ook wel nog een paar. Maar geef toe, we zijn met weinigen. 
Brix
-
- 19701 messages
- 5136 votes
Jullie zijn niet meer de jongste MM gebruikers merkte ik onlangs..er is er een van 10 jaar.
Vorige week een bericht van hem gezien, helaas de naam niet onthouden.
lantana
-
- 119 messages
- 0 votes
Hè, ik val net uit je leeftijdscategorie, haha, hoi Kas, en val ik zelf op Japanse, Chineze en Koreaanse mannen...Wij zullen dus geen romance beleven...
Hoe dan ook..Welkom.
And natuurlijk ook David.
Ajax&Filmfreak
-
- 3384 messages
- 3748 votes
Welkom grappigie Kas! Nog 7 jaar wachten mag je die van mij wel 
Ajax&Filmfreak
-
- 3384 messages
- 3748 votes
Hè, ik val net uit je leeftijdscategorie, haha, hoi Kas, en val ik zelf op Japanse, Chineze en Koreaanse mannen...Wij zullen dus geen romance beleven...
Hoe dan ook..Welkom.
And natuurlijk ook David.
waarom geen vietnamezen en en mongolen en of eskimo,s?
Doctor Doom
-
- 14 messages
- 3 votes
Allo allo film fans 
Mijn naam is Henry, 19 jaar oud, en ik heb moviemeter "gejoined" vanwege het brede aanbod van films en filmfans die hier te vinden zijn
Films hebben altijd een grote rol in mijn leven gespeeld, en wie wat berichten van mij zal zien zal opmerken dat ik me vooral vaak interesseer in de badguys die films te bieden hebben
Daarnaast houdt ik van horrors, westerns, misdaad films, oorlog films, spektakel films.... eigenlijk alles wel, mits ze uiteraard een beetje te pruimen zijn.
m.v.g,
Dr. Doom