- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
willen jullie je de komende 3 weken een beetje inhouden.
Ik ga donderdag op vakantie en wil geen dag bezig zijn met het lezen van alle posts die ik gemist heb.
Post het nu al omdat ik de komende 2 dagen waarschijnlijk weinig tijd heb om prive te internetten.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Veel plezier Peter namens de fam FK. Als je nog een leuke dvd ziet, hou ik me aanbevolen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En een beetje opgepast Petey, je bent ook al niet meer van de jongste... 
Jack Sparrow
-
- 472 messages
- 3267 votes
Hallo,
Ik zit al een aardig tijdje bij deze site alleen heb ik me nog nooit voorgesteld. Mijn naam is Henk en ik ben 19 jaar oud. Ik woon in de buurt van Groningen en studeer aan de MER(management/economie/recht) in Groningen. Ik heb deze site een hele tijd geleden ontdekt en bezoek de site sindsdien regelmatig. Het is echt een goeie site, door deze site is mijn filmkennis echt vergroot. Ik ben een echte filmhebber en kijk gemiddeld zo'n 5 films per week. Veelal kijk ik films op dvd en regelmatig in de bios.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hallo Jack Sparrow. Welkom. Ook een welkom aan PatrickL... 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Welkom op MovieMeter... Dé Nederlandsche filmstek...
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Ik loop hier alweer een paar maandjes rond, dus het wordt tijd me voor te stellen.
Ik ben Stefan, 25 jaar, woon in Assen en studeer Journalistiek in Zwolle (althans, ik probeer het).
Ik ben een filmgek, al val ik hier waarschijnlijk in het niet bij jullie, en ben 1 van de weinige mensen die een uur lang in de videotheek kan rondstruinen naar een goede film (en dan nog een slechte meenemen). Via de zoekmachine kwam ik toevallig hier terecht en ben blijven hangen. Mijn voorkeuren gaan uit naar oorlogsfilms. Vooral realistische, dus niet leunend op special effects. Verder vind ik overmatig grove (en daardoor vaak grappige) films á la Tarrantino stijl ook erg goed. Waar ik in ieder geval niet van hou zijn Woensdagavondfilms, van die tranentrekkers en Dolph Lundgren/Michael Dudikov/Jean-Claude van Damme-achtige films.
En dat wilde ik even kwijt.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
en ben 1 van de weinige mensen die een uur lang in de videotheek kan rondstruinen naar een goede film (en dan nog een slechte meenemen).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik kan een half uur in de videotheek rondstruinen en vervolgens niets meenemen. 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik kan iedere dag in verschillende videotheken een kwartiertje rondhangen zonder ooit maar iets te huren, maar wel posters mee te krijgen en dat soort zaken 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
en ben 1 van de weinige mensen die een uur lang in de videotheek kan rondstruinen naar een goede film (en dan nog een slechte meenemen).
Wij ook hoor. En zo ben je dus aan Snatch. gekomen 
Welkom btw.
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Haha. Nee, Snatch is echt een favoriet. In ieder geval de laatste twee in mijn top 10 zijn jeugdsentiment.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zwijg mij van Snatch. Ik ben er op die manier aan twee geraakt. Ik had de ene nog niet gezien en hem een beetje uit het oog verloren. Dus nog maar eentje gekocht... 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Na een paar maanden heb ik eindelijk het forum ontdekt
gelijk maar even voorstellen.
Mijn naam is Giedo, ben 21 jaar woon in Velsen-Noord. Ik studeer Small Business aan de hogeschool InHolland in Haarlem.
Ik ben hier gekomen via mijn broer Tommeh. Gelijk in mijn favorieten gezet en sinds een paar maanden neem ik dagelijks een kijkje op de site. Intussen is mijn vriendin ook aan het stemmen geslagen hier op MM.
Qua films hou ik denk ik bijna overal van zolang het maar geen romantische films zijn 
T.O.
-
- 2415 messages
- 2793 votes
Ik kan een half uur in de videotheek rondstruinen en vervolgens niets meenemen. 
herkenbaar, maar die tijd heb ik gelukkig achter mij gelaten
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De cultvideotheken hier kennen inmiddels ook weinig verrassingen meer voor me.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
En wie is je vriendin dan?
Stepjuh 
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Aj Kappeuter, dat wordt woensdagavondfilms op RTL 4 kijken, hahaha.
Weet iemand trouwens nog cultvideo-theken/winkels tussen Groningen en Zwolle?
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Grote kans dat ik de komende weken niet op MM kan zijn.. Oorzaak is dat onze hoofdcomputer thuis helemaal naar de tyfus is(vandaag leek het wel het einde van zijn bestaan) en dat ons internet het ook niet meer doet..
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik zeg: doe eens lekker nostalgisch, modempje weer aansluiten en inbellen maarrrr!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Grote kans dat ik de komende weken niet op MM kan zijn.. Oorzaak is dat onze hoofdcomputer thuis helemaal naar de tyfus is(vandaag leek het wel het einde van zijn bestaan) en dat ons internet het ook niet meer doet..
Ik heb het je vroeger al gezegd: die PC was aan vernieuwing toe. En niet te lang wegblijven... 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
het zou je toch maar gebeuren dat je PC naar de klote gaat en je gewoon een paar dagen niet op MovieMeter kan ...
Nou ja, veel sterkte U-96 ... dat wordt afkicken geblazen ! 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Jammer U-96,hoop voor je dat het gauw gefixt is.
Hou je taai jongen!!(Het hoeft trouwens niet persé een paar weken te duren hoor,even naar de winkel en het is gefixt
)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nu een paar weken de lotgevallen van Das Boot niet kunnen volgen. Een regelrechte ramp... 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes

Tot nu toe blijkt alles nog goed te gaan.. Maar binnenkort zal dat ding het echt begeven.. Vandaag leek het al zo fataal.. Misschien dat ik hierdoor wel geen MM-junkie meer word.. 
FeZ
-
- 460 messages
- 3170 votes
Wat is er trouwens met lindastuurman gebeurd? Ongetwijfeld heb ik iets gemist, maargoed ik zie geen stemmen meer bij haar staan en het laatste bezoek was op 4 april.