- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Linda was niet meer tevreden met haar username, dus heeft ze een nieuwe aangemaakt: RWL..
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vond het wel leuk: Linda die haar man 'stuurt'. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Gelukkig heb ik (zoals nu) wel even de mogelijkheid om stiekem op school nog even te tokkelen..
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Hoi,
Ik ben al enige tijd een vaste bezoeker, maar heb me nog niet zo lang geleden ingeschreven.
Mijn naam is Stephan en ik woon in Huizen (tussen Amsterdam en Utrecht).
Favoriete stijlen van films zijn; art-house, (franse) new wave, cult-films, etc.
Ik denk dat ik me hier wel ga vermaken!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Van harte welkom Stephan! Ben benieuwd naar je favorieten.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
nou stephan, ik zie al aan de twee films die 5 sterren hebt gegeven dat je smaak hebt
dus dat gaat wel goed komen ...
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Op dit moment zijn dat:
Fear And Loathing In Las Vegas
A Bande Apart
The Station Agent
Danger: Diabolik
Barbarella
Fight Club
Chungking Express
Week-End
Paris, Texas
Down By Law
Dit geeft ongeveer wel een beeld van wat voor films ik kijk!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
nou stephan, ik zie al aan de twee films die 5 sterren hebt gegeven dat je smaak hebt
dus dat gaat wel goed komen ...
Bedankt.. 
ManicM
-
- 61 messages
- 28 votes
Hoi hoi,
Sinds vandaag ben ik hier ook maar lid geworden. Tijdens mijn nachtdiensten speurde ik al vaak www.imdb.com af, en nu hoorde ik gister van 't bestaan van deze site af.
Ik heb een vrij brede filmsmaak, maar ik hou voornamelijk van karakterfilms, films met een wat diepere inhoud en thema's als vriendschap of sociale kritiek. (klinkt vrij vaag maar echt m'n smaak onder woorden brengen kan ik dan ook niet). Films met doordachte personages als Leaving Las Vegas, Magnolia of Dead Poets Society dus. Daarnaast heb ik, voornamelijk door The Sopranos, een voorkeur voor misdaadfilms. Van oorlogsfilms hou ik alleen als er niet van dat patriottische hoorngeschal inzit...
Ik hoop dat ik hier 'n beetje wegwijs word tussen alle mede-moviebuffs...
Groeten,
Mark
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Welkom op onze site! Ik denk dat er wel iets van je gading te vinden is. 
nice guy eddy
-
- 210 messages
- 0 votes
yuw ik ben jan een jongen van 13 jaar woon in beerse (das in belgie) film is men grootste passie kocht vroeger alleen video's en gign er veel hure en nam er veel op en zker elke week naar de bois nu koop ik geregeld een dvd (geen video's meer) en ga ik nog meer naar de bioscoop 
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Welkom ManicM en nice guy eddy 
Claus
-
- 117 messages
- 968 votes
Ik ben Martin, ben 34 en heb me nooit voor films geinteresserd. Ben een enorme sportgek (m.n. voetbal) en had domweg niet het geduld om naar films te kijken. Tot voor kort ...
Waar het vandaan komt weet ik niet maar als bij toverslag ben ik min of meer verslaafd geraakt aan het kijken naar films. Ik kijk dagelijks op Moviemeter en vind het ideaal dat ik op deze manier wat ingevoerd kan worden in de filmwereld. (In de sport- endanvooralvoetbal wereld maakt niemand mij wat wijs, in de filmwereld ben ik echter een totale leek). Neemt niet weg dat ik natuurlijk wel weet wat ik mooi vind, of niet. Rear Window van Hitchcock vond ik indrukwekkend; erg knap om een film die eigenlijk continu in 1 vertrek plaatsheeft, zo boeiend te houden.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
(In de sport- endanvooralvoetbal wereld maakt niemand mij wat wijs, in de filmwereld ben ik echter een totale leek).
Aha, nóg iemand die we kunnen manipuleren.
Welkom.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
(In de sport- endanvooralvoetbal wereld maakt niemand mij wat wijs, in de filmwereld ben ik echter een totale leek).
Haha, het tegenovergestelde van mij. 
Welkom, Martin.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Welkom op het domein MovieMeter.. Dé Nederlandsche filmstek.. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ben Martin, ben 34 en heb me nooit voor films geinteresserd. Ben een enorme sportgek (m.n. voetbal)
Mag ik je één kleine goede raad geven? Tracht je sport toch nog een beetje te onderhouden, je gezondheid zal er wel bij varen.
Anders, welkom nog op MovieMeter. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Welkom op de Site.
Xenophon
-
- 73 messages
- 616 votes
Ik ben Dirk (21). Ik studeer Algemene Taalwetenschappen aan de RUG en ik kom uit Groningen.
Sinds een aantal maanden ben ik druk bezig mijn kennis van de betere film (ook buiten hollywood) uit te breiden...
amalfi
-
- 14 messages
- 4392 votes
hallo allemaal, ben erg tevreden over moviemeter en het is erg leuk om alles te bekijken en info over films te lezen.
Ik moet na tuurlijk wel een beetje bij blijven wil ik met mijn grote broer (henk Stinissen) kunnen overleggen.
Groetjes (amalfi)