- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
replicator
-
- 53 messages
- 351 votes
Hoi, echt nieuw ben ik niet, maar me voorgesteld heb ik nog niet 
Ik kom uit het zuidwesten van Nederland, ben 20 jaar en studeer Informatica 
Bad_Religion
-
- 624 messages
- 628 votes
Hoi Replicator, welkom hoef ik denk ik niet te zeggen
. Zoals je boven ziet proberen we te klaverjassen, maar niemand brengt de kaarten 
Monica
-
- 23 messages
- 34 votes
Hoi allen,
Ik ben dus Monica 18 jaar geboren en getogen in Rdam, filmfan, beste films: Matrix films, Weaving films en een beetje depalma liefhebster 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Welkom dan maar, Rotterdammers kunnen we hier goed gebruiken 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Niet alleen hier, overal kan je Rotterdammers goed gebruiken 
Bad_Religion
-
- 624 messages
- 628 votes
En daar ben ik het dus helemaal mee eens 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Welkom dan maar, Rotterdammers kunnen we hier goed gebruiken 
Hallo Monica, welkom.
Van mijn stad zit er hier niemand. Eer ik aan vier man zal geraken om te kaarten... 
Bad_Religion
-
- 624 messages
- 628 votes
Je mag wel met ons Rotterdammers meedoen hoor 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ha! Wij Bennekommers kunnen lekker wel klaverjassen. Sjoerd, Ik, Plintkabouter en Kyra als vierde man/vrouw
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ha! Wij Bennekommers kunnen lekker wel klaverjassen. Sjoerd, Ik, Plintkabouter en Kyra als vierde man/vrouw
.
Plintkabouter kan die wel aan de tafel??? 
Bad_Religion
-
- 624 messages
- 628 votes
Heb nog wel een aangepast stoeltje voor hem 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Je hebt geen ongelezen privé-berichten.
Wow, dat is wel erg lang geleden. Ik heb nog nauwelijks tijd om op MM te kijken. Vooral mijn werk, voetbal en vriendin vervullen de periodes die ik niet slaap.
En aangezien MM ondertussen enorm groot is geworden, is het dan heel moeilijk om na een paar dagen de updates weer door te spitten.
Maar ik ben dus nog niet dood. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Gelukkig, ik ook niet EmDee. Doe rustig aan 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Die updates doorspitten is als je een dag of 2 niet geweest bent een hels karwei.
Daarom "verplicht" ik me zelf minimaal eens in de 2 dagen in te loggen,maar meestal ben ik hier elke dag wel even 
kartoffel
-
- 2 messages
- 1 votes
Dag,
Ben 18 jaar oud, woon in het oosten des lands, studeer Kunst & Techniek in Enschede en werk daarnaast (jazeker) in een videotheek.
Kyra
-
- 285 messages
- 93 votes
.
Doe maar vrouw. Neh... man, neeh, vrouw.

Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Dag,
Ben 18 jaar oud, woon in het oosten des lands, studeer Kunst & Techniek in Enschede en werk daarnaast (jazeker) in een videotheek.
Ah! De nieuwe Tarantino!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Doe maar vrouw. Neh... man, neeh, vrouw.

Noem het IT... 
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Ik heb deze site zo'n 3 weken geleden ontdekt, en ik moet zeggen dat ik het een zeer fijne site vind. Ik ben druk bezig met het uitbrengen van mijn stemmen en ik plaats zo nu en dan een berichtje. Ik bezoek deze site inmiddels dagelijks, en ik mag graag de vermakelijke discussies volgen en de redeneer/argumenteer kunsten van mijn mede MovieMeter-bezoekers bekijken.
Mijn naam is Patrick zoals mijn nick al doet vermoeden, ik ben 24 en ik studeer Technische Bestuurskunde aan de TU Delft, ik kom uit en woon in R'dam ( en dat schijnt nogal schaars te zijn op deze site heb ik uit voorgaande berichten vernomen). Ik bekijk ongeveer 8 films per week, voornamelijk op t.v. en DVD en moeilijk verkrijgbare films pluk ik van internet. Voor mijn favoriete films zie mijn top 10. Mijn muzikale voorkeur is als volgt: The Doors, Jimi Hendrix, Metalica, Nirvana, White Stripes, Queens of the Stone Age, Sinatra en zo nu en dan wat klassieke muziek.
Dankzij deze site heb ik fantastische films ontdekt ( met name de wat oudere ), hiervoor mijn dank.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Van Harte Welkom natuurlijk Patrick , hoop dat je nieuwe films kunt ontdekken die wij gemist hebben, natuurlijk.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
ik kom uit en woon in R'dam
Meer hoef ik niet te weten 
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
Mijn muzikale voorkeur is als volgt: The Doors, Jimi Hendrix, Metalica, Nirvana, White Stripes
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
meer hoef ik niet te weten. 
Nou ik ben blij dat ik jullie blijkbaar van voldoende informatie heb kunnen voorzien
. ( of ik heb volgens jullie juist teveel informatie erbij gezet en had mij kunnen beperken tot de volgende twee zinnen: Ik kom uit en woon in R'dam. Mijn muzikale voorkeur is als volgt: The Doors, Jimi Hendrix, Metalica, Nirvana, White Stripes.
).
Bad_Religion
-
- 624 messages
- 628 votes
idd, kunnen we nu gaan klaverjassen dan? 
Bad_Religion
-
- 624 messages
- 628 votes
We zitten al vanaf 6 maart op de kaarten te wachten.