- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12061 votes
Ook namens mij van harte welkom!
Kraay
-
- 6190 messages
- 1475 votes
welkom Georgina. Martijn, jou hoop ik in de ladder terug te zien, de Trainspottingcrew heeft het er zwaar mee 
kos
-
- 46733 messages
- 8888 votes
Damn, ik ben echt nooit ziek maar ik voel me toch een partij beroerd de afgelopen dagen.
.
kos
-
- 46733 messages
- 8888 votes
Tja, zo erg is het ook weer allemaal niet, maar ik moet even mijn *snotter* frustratie uiten.
.
Ik ben een vreselijk slechte zieke vrees ik. Sommige mensen kunnen 'lekker uitzieken' maar dat trek ik helemaal niet.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Het is ook weer echt snotterweer aan het worden. Kwam vanmiddag in het donker, zeiknat en koud van de regen thuis van m'n werk....
Waarom, o waarom zit ik niet op een tropisch strand met een drankje in de schaduw van een palmboom. Winters, van mij hoeft het allemaal niet zonodig 
Maar beterschap verder natuurlijk...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Tja, zo erg is het ook weer allemaal niet, maar ik moet even mijn *snotter* frustratie uiten.
.
Ik ben een vreselijk slechte zieke vrees ik. Sommige mensen kunnen 'lekker uitzieken' maar dat trek ik helemaal niet.
Je kunt ook van de nood een deugd maken. Nu heb je lekker de gelegenheid om films te kijken in plaats van te werken. Ik kan me daar af en toe best aan over geven hoor. 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Damn, ik ben echt nooit ziek maar ik voel me toch een partij beroerd de afgelopen dagen.
.
Vandaag toevallig naar huis gegaan met knallende hoofdpijn en stevige verkoudheid/griep. Alles zit vast. Ben nog maar niet in de ziektewet gegaan omdat ze thuis bezig zijn met wc en badkamer. Geweldige keus voor morgen: ziek naar mijn werk gaan, of thuis uitzieken terwijl ze met de drilboor aan de slag gaan.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Ik zou een logeeradres zoeken Ramon.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik zou een logeeradres zoeken Ramon.
Daar had ik ook al aan gedacht, maar dan wel als uiterste maatregel: weinig zin om mensen op te zadelen met mij. Gelukkig heb ik late dienst morgen (12.15 uur beginnen pas) zodat ik het nog even aan kan zien.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Vandaag toevallig naar huis gegaan met knallende hoofdpijn en stevige verkoudheid/griep. Alles zit vast. Ben nog maar niet in de ziektewet gegaan omdat ze thuis bezig zijn met wc en badkamer. Geweldige keus voor morgen: ziek naar mijn werk gaan, of thuis uitzieken terwijl ze met de drilboor aan de slag gaan.
Ik zou thuisblijven om alle rochels en ziektekiemen te laten uitdrillen.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Je mag altijd bij mij komen logeren Ramon. Kunnen we gezellig bijkletsen. 
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4907 votes
Dat wordt een kussengevecht..

anco12
-
- 116 messages
- 82 votes
hallo ik wil me even voor stellen ik ben anco12 en ik ben vandaag voor het eerst ik vindt het heel leuk om comentaar te geven van films die ik al gezien heb ik lees zelf ook altijd voor ik een film binnen haal in het echt heet ik annet en ben 44 jaar oud ik woon in tilburg en kijk heel veel films ha ha ha
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Welkom Annet!
Op Moviemeter gebruiken ze wel leestekens in een zin
.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Je weet wel hoofdletters, komma's, punten, vraagtekens,... Die dingen zodat je tekst wat leesbaarder word.