- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mocht iemand me hebben gemist: ik ben de afgelopen twee maanden weggeweest van MovieMeter door achtereenvolgens vakantiewerk als suppoost op De Parade, drie weekjes Australië, vakantiewerk als toiletmeester op De Parade en daarna nog een paar dagen Parijs. Maar ik ben er weer! En is dit bericht ook bedoeld om op te scheppen over mijn geweldige vakantie? Welnee... 
Australië?! Ik ben jaloers op jou zeg!
Zou daar zo graag een keer heen willen, ben benieuwd naar het mooie landschap, de mensen, de dieren. En ben gek op het geweldige accent!
Leuk dat je ff komt opscheppen haha 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Over reizen gesproken, vanaf morgen zit ik voor 11 maanden in de Verenigde Staten en ik weet dan niet of ik nog op MM kan komen... Ook al zal ik het wel proberen. Dus mochten er opvallend weinig blockbusters verdedigt worden dan weten jullie waarom 
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4908 votes
Veel plezier daar!
Ennuh, voor 11 maanden? Mag ik vragen wat je reis ongeveer in gaat houden?
niethie
-
- 7319 messages
- 7285 votes
Of hij was nog niet helemaal wakker en bedoelde 11 dagen. 
Rhythm & Poetry
-
- 31 messages
- 0 votes
Dag vriendjes en vriendinnetjes,
De leden van musicmeter zullen mij zeker weten wel kennen en ik heb me nu onder dezelfde naam aangemeld op moviemeter. Ik zal hier minder te vinden zijn omdat ik niet echt een grote filmliefhebber ben. Waarom heb ik me hier dan aangemeld? Om wat nieuwe films te ontdekken, ik hou ervan als de film een goede sfeer uitstraalt, films over ghetto's vind ik over het algemeen indrukwekkend om te zien. Favoriete films van mij zijn dan ook Our America en 8 Mile. Ben ik dan nog wat vergeten? Oowja mijn echte naam is Rob ben 19 jaar en volg de opleiding SPW ik wil activiteitenbegeleider worden. Mijn grote passie is naast mijn werk, uitgaan, muziek luisteren (voorkeuren hiphop, soul, jazz en electronic).
Hopelijk kan ik wat opsteken van jullie!!!
Toedels,
R&P
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Welkom R&P
Goede tip trouwens, Our America. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik moet toch eens informeren waar je een suikeroom haalt. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Die komt met de familie
aan elke kant één
Maar het gaat dus om een jaar High School en tja, dan gaat het vooral om zelfstandigheid. En je woont in een gastgezin dus hele dagen achter de pc zit er niet bij. Ik kom in een betrekkelijk klein dorpje (lees; Middle Of Nowhere) dus of er internet is en als het er is of het fatsoenlijk genoeg is om te kunnen MM-en, is nog maar de vraag... Maar dit was dus voorlopig m'n laatste MM-bericht, want nu is het bedje toe, want morgen vroeg, is er een vliegtuig waar ik in moet zitten!

zeus
-
- 1201 messages
- 2891 votes
Dan zul je dit waarschijnlijk niet meer lezen, maar alsnog veel plezier....
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ja ik ken vooral je naam van Musicmeter want je hebt een andere smaak dan mij
Maar ik zie je naam wel eens voorbij vliegen.
Leuk dat je je hebt aangemeld op Moviemeter.
Mary_Shaw
-
- 238 messages
- 39 votes
juist terug van een maandje Portugal 
zalig weer en dan word je verwelkomt met typisch belgisch weer

Mary_Shaw
-
- 238 messages
- 39 votes
zaaaalig echt
maar mijn vingers begonnen bij de laatste dag toch te jeuken om weer terug op moviemeter te komen

Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12062 votes
maar mijn vingers begonnen bij de laatste dag toch te jeuken om weer terug op moviemeter te komen

zo mag ik het horen 
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12062 votes
hoe kan ik dit nou missen 
misschien had je beter thuis kunnen blijven 
niethie
-
- 7319 messages
- 7285 votes
Ja man, als je nog een weekje langer weg was gebleven had je de site echt niet meer terug herkent.