- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
He Quaero, welkom op MM! Mooie brede filmsmaak.
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Merci, merci.
ik zet August Rush gelijk op m`n 'nog te zien' lijstje (die behoorlijk lang is)
Er valt nog genoeg te genieten! 
Apollinisch
-
- 21300 messages
- 0 votes
Welkom Joost! Ik was al lange tijd benieuwd naar Dogville en La Peste, maar naar aanleiding van jouw bericht hebben beide werken nog meer prioriteit gekregen. Binnenkort zal het er eindelijk van komen (Dogville in ieder geval).
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Juist! Doet me goed om te horen, Dogville is briljant, zeker kijken! Als je meer van Camus wilt lezen, kan ik je zeker ook L'étranger en la Chute aanraden, zijn heel erg goed.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Welkom Quaero. Fijne toplijst heb je (moest overigens wel direct aan erCee denken). En nu je dan ook nog eens begint over De Vreemdeling, moet ik je bijna wel geweldig vinden! Wat een boek...
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Haha, dat is wel grappig, ik denk dat ik wel dezelfde smaak heb als eRCee ja. Ook qua boeken trouwens; ik ben ook fan van Dostojevski en Kafka. Kan gebeuren hè.
In jouw smaak kan ik me overigens ook goed vinden hoor: Sátántangó staat héél hoog op mijn verlangelijstje 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Vooral Dostojevski is erg goed ja (zitten we eigenlijk net op het verkeerde forum, om over boeken te praten)
. En het is telkens mooi om mensen tegen te komen die een dergelijke smaak hebben (of waar je in ieder geval raakvlakken mee hebt).
kos
-
- 46735 messages
- 8888 votes
Ik zou overigens August Rush zeker niet aanraden.
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Dit is het forum, dus daar mag alles hè, zelfs over Dostojevski praten. (Het kan toch ook wel slechter)
En er zijn inderdaad een aantal mensen waar ik regelmatig een kijkje bij in de top lijsten neem, dan weet je dat je het niet slecht kan treffen 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Welkom Quaero, leuke en vooral erg aparte top 10. 
cinema.
-
- 230 messages
- 0 votes
Eerder binnen zijn context redelijk conventioneel 
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
heb je misschien andere aanraders?
Ik wel. Check m'n top tien 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik wel. Check m'n top tien 
Haha, als we zo beginnen 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Neem mijn top 10 naast die van HarmJanStegenga ook maar eens door 
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Top 10 gecheckt En nu? 
Zo heel apart is mijn top-10 toch niet? Dolls en Ghost in the Shell passen er niet helemaal bij, maar voor de rest is het allemaal redelijk conventioneel 
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3291 votes
Vroeg me zomaar af.. aan gezien ik wo2-Freak nietmeer op het forum ziet en zijn profiel ook nietmeer bestaat.. wat is er opeens met hem gebeurd..?
Is hij gebannend.. of is hij er gewoon zelf mee gestopt..?
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Vroeg me zomaar af.. aan gezien ik wo2-Freak nietmeer op het forum ziet en zijn profiel ook nietmeer bestaat.. wat is er opeens met hem gebeurd..?
Is hij gebannend.. of is hij er gewoon zelf mee gestopt..?
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3291 votes
Wat was de reden daarvoor..? als ik vragen mag..
Teveel onnodige posts ofzo? haha
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Dat zou best kunnen. Ik geloof vloeken enzo. Schijnt uitgelokt te zijn op de één of andere manier, maar dan nog in principe geen excuus. Het fijne weet ik er niet van./edit, inderdaad, grote discussie enkele pagina's terug
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Welkom Quaero.
Wij hebben al kennis gemaakt met een filosofisch gesprekje over "Det sjunde inseglet" van Bergman.
Jij gaat filosofie studeren? Dan zijn de films van Bergman en Tarkovsky erg geknipt voor jou. Ikzelf bekijk de films van deze twee regisseurs altijd door een filosofische bril. Daarom vervelen hun films mij nooit. Ik ontdek elke keer weer nieuwe dingen.