- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
The Oceanic Six
-
- 60509 messages
- 4107 votes
Ik heb me in de kleine 2 jaar dat ik op MM zit ook nooit voorgesteld nog.
Ik ben 22, HBO student Communicatie en ik ben een groot filmfanaat. Heb een flinke eigen collectie en ben altijd geinteresseerd in de nieuwste films. Heb nog op zoveel films die ik heb niet gestemd, dus ik blijf hier nog wel even haha.
Ben ook actief op de dochtersite Gamesmeter, omdat ik ook al jaren een gameliefhebber ben.
Tevens ben ik een groot Ajax fan, ga er regelmatig heen. En ik ben actief voor de website www.voetbalzone.nl.
Groeten!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Welkom mensen. Ajax&Litmanen beter laat dan nooit zullen we maar zeggen:p Ajax is DE club uiteraard.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hallo dieterverhaeghe, Wouser & Ajax&Litmanen1; Welkom. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik ga nú carnavallen dus ik zal op moviemeter voor één dag of 5 dood of spoorloos verdwenen zijn!
Blue Velvet
-
- 22 messages
- 10 votes
Kijk, Nieuw op Moviemeter en al gelijk je verhaal over je gevoelens en situaties kwijt, en dat nog wel in een vreemde omgeving. 
Inderdaad is het soms lastig om puber te zijn (kwa school enz vooral als je in het examenjaar zit) Als je inderdaad terugdenkt aan de kindertijd krijg je een warme deken over je heen. Soms denk je tegenwoordig: ben ik nou ongelukkiger geworden dan vroeger?
Maare, ik hoop maar dat het lukt met je korte film en dat wij hem te zien krijgen.
En van harte welkom op MM. 
Zonder anonimiteit zou ik dit nooit doen, te trots voor denk ik 
Maar ik wou me gewoon even op een oprecht manier voorstellen, dus dat heb ik ook gedaan...
Jullie zijn de eerste die ik iets laat weten wanneer het af is 
Blue Velvet
-
- 22 messages
- 10 votes
ey,