- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
The Oceanic Six
-
- 60509 messages
- 4107 votes
Ik heb me in de kleine 2 jaar dat ik op MM zit ook nooit voorgesteld nog.
Ik ben 22, HBO student Communicatie en ik ben een groot filmfanaat. Heb een flinke eigen collectie en ben altijd geinteresseerd in de nieuwste films. Heb nog op zoveel films die ik heb niet gestemd, dus ik blijf hier nog wel even haha.
Ben ook actief op de dochtersite Gamesmeter, omdat ik ook al jaren een gameliefhebber ben.
Tevens ben ik een groot Ajax fan, ga er regelmatig heen. En ik ben actief voor de website www.voetbalzone.nl.
Groeten!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Welkom mensen. Ajax&Litmanen beter laat dan nooit zullen we maar zeggen:p Ajax is DE club uiteraard.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hallo dieterverhaeghe, Wouser & Ajax&Litmanen1; Welkom. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik ga nú carnavallen dus ik zal op moviemeter voor één dag of 5 dood of spoorloos verdwenen zijn!
Blue Velvet
-
- 22 messages
- 10 votes
Kijk, Nieuw op Moviemeter en al gelijk je verhaal over je gevoelens en situaties kwijt, en dat nog wel in een vreemde omgeving. 
Inderdaad is het soms lastig om puber te zijn (kwa school enz vooral als je in het examenjaar zit) Als je inderdaad terugdenkt aan de kindertijd krijg je een warme deken over je heen. Soms denk je tegenwoordig: ben ik nou ongelukkiger geworden dan vroeger?
Maare, ik hoop maar dat het lukt met je korte film en dat wij hem te zien krijgen.
En van harte welkom op MM. 
Zonder anonimiteit zou ik dit nooit doen, te trots voor denk ik 
Maar ik wou me gewoon even op een oprecht manier voorstellen, dus dat heb ik ook gedaan...
Jullie zijn de eerste die ik iets laat weten wanneer het af is 
Blue Velvet
-
- 22 messages
- 10 votes
ey,
ik ben julie, 21 jaar en studeer nog. Ben grote filmliefhebber. Ga gemiddeld één keer per week naar de film ( althans dat probeer ik maar tijdens de examens lukt dit niet). Samen met mijn moeder hebben we bijna 400 dvd's in huis.
Heb niet echt een filmgenre dus mijn top 10 maken was heel moeilijk...
Ben grote fan van Quentin Tarantino.
Zo kdenk dat alles gezegd is
xxx
Grappigste profile pic die ik tot nu toe hier gezien heb Julie 
Ja, QT is een 'great filmmaker' maar al z'n ideeën zijn wel afkomstig uit oudere films, boeken (voor Four Rooms is er een volledige scene uit het boek "Man From the South" van Roald Dahl overgenomen zonder hem zelfs in de aftiteling to noemen), catchy dialogen die ik in andere films al eerder gezien heb komen geheel onsubtiel terug in QT's films. Dat heet stelen maar hij noemt het "een ode" tot alles in deze wereld dat hij cool vindt.
Het is maar dat je het weet 
lillou
-
- 11 messages
- 20 votes
ey blue velvet,
goeie top tien. Zijn allemaal wel goede films alhoewel ik mulholland drive nog steeds niet helemaal begrepen heb. Moet hem dringend nog eens bekijken.
Tja ieder zijn mening over waar QT zijn inspiratie haalt of naar wat hij verwijst in zijn films. Voor mij is het eigenlijk wel een ode maar ja ieder denkt wat hij wilt hé
maar bedankt voor de inlichting hé 
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Je hebt inderdaad een erg mooi top 10 blue velvet alleen die day of the women moet je evntje nader verklaren 
deLeeuw
-
- 680 messages
- 1945 votes
Na anderhalf jaar op MovieMeter, dacht ik bij mezelf: '' Ik zal me eens voorstellen! ''.
Ik ben 17(bijna 18), vandaar dat mijn top 10 nogal bestaat uit de bekendste titels (dit zal in de loop van de tijd vast veranderen)
Ben nu bezig met mijn MBO-opleiding Bank & Verzekeringswezen, om daarna door te stromen naar HBO Makelaardij.
Heb net een fulltime-stageperiode van een half jaar bij de ABN AMRO achter de rug.
Ik ben (denk ik) één van de jongste maar met 2 meter dan ook één van de grootste op school.
Ben een grote filmliefhebber en kijk ze dan ook regelmatig. Series volg ik ook; zoals 'Lost'. Omdat het volgend seizoen toch pas over een jaar hier verschijnt pindakaas ik hem lekker van het Net.
Dat was het zo'n beetje. Privéberichten zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
Alsnog welkom deLeeuw! Toevallig heb ik zelf ook de opleiding bank & verzekeringswezen gedaan en heb ik ook bij de ABN AMRO stagegelopen. Veel plezier op de site ondanks dat je al anderhalf jaar member bent! 
Hectometerpaal
-
- 722 messages
- 964 votes
Hallo beste filmvrienden, Ik ben Dirk aka Hectometerpaal. Sinds ik mij kan herinneren ben ik een filmfanaat. Van mijn jongste jaren kan ik mij nog goed voor de geest halen dat ik Duitse ridderfilms helemaal het einde vond....of in ieder geval Duits gesproken....Nu ben ik gek op Maffia/Komedie/Avontuur en drama films. Bijna elke week kijk ik wel een film dus ik heb er al veel achter mijn kiezen.
Ik keek vaak voor het huren/aanschaffen op MovieMeter en merkte dat de meningen zo goed als meestal een goede indicatie was of een film goed of slecht is. Na een tijdje heb ik me dan ook aangemeld.
Mijn mening is erg kritisch hoor ik van mensen, ik kan er mijn tanden flink in vastzetten.
Ook ben ik een groot muziekliefhebber en ben sinds kort dan ook "te bewonderen" op MusicMeter als Lexicon Devil.
Het is een groot genoegen om gebruiker bij MM te zijn!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
welkom de Leeuw
Welkom Dirk, snel maar weer is een discussie voeren.. 
deLeeuw
-
- 680 messages
- 1945 votes
Dank jullie wel allemaal.
En idd HarmJanStegenga héél toevallig!
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
hallo allemaal
ik ben john,14 jaar oud en ik woon in kelpen-oler.ik zit nog op de middelbare school. ik kijk veel films bij vrienden ik heb niet echt een favoriete filmgenre.mijn top 10 in nog niet hellemaal compleet ,maar dat komt nog wel door de jaren.
als je nog iets moet weten van mij kun je altijd een prive berichtje sturen.
de groetjes john.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1832 votes
Welkom, je top 10 is zeker niet verkeerd. 
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
De Leeuw, Dirk en John welkom op MovieMeter. 
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Welkom, je top 10 is zeker niet verkeerd. 
dank je
scratchy
-
- 8 messages
- 419 votes
Hallo, ik ben Maarten, en ben al een hele tijd op Musicmeter actief als itchy. Aangezien die account hier al bezet was, is het niet meer dan logisch om me hier als Scratchy aan te melden 
Ik ben wel meer een muziek- dan filmfanaat, maar er zijn periodes dat ik in vlagen erg veel films bekijk. En dan is het ook leuk om er wat over te lezen of te schrijven! Dus jullie zullen me af en toe wel zien langskomen...