- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Wat zou er nou met djelle aan de hand kunnen zijn? Hij is al dik een maand niet meer op Movie/gamesmeter geweest.
Ik begin me nu al ernstig zorgen te maken. 
Mescaline
-
- 7101 messages
- 3292 votes
Ik begin me nu al ernstig zorgen te maken. 
Misschien is zijn internet eruit.. pc problemen... kan van alles zijn toch ? 
all4all
-
- 28 messages
- 12 votes
In De Site > Gebruikers > Goede site, ik doe graag mee!:
Hallo mede film-fan's ,
Complimenten: Tof forum dit zeg, echt een ontdekking!
Mede door jullie allemaal, films ruilen, titels noemen naar aanleiding van uitleg opdat we die dan kunnen opzoeken voor koop e.d.
Ook goed opgezet is de onleesbare geheime inkt methode 'spoiler kleur' voor de teksten onder films.
Uit mijn profiel Echte naam: breand Geboren: 0 december 1968 (39) Woonplaats: NH Geslacht: Man
Url naar gehele profiel: http://www.moviemeter.nl/user/60791
Daar zie je mijn huidige top 10. Huidige? ja want ik vulde er maar 3 in, maar het moesten er 10 worden, die top 10 is niet juist en dus ook nog niet voltooid maar geeft wel een beeld denk ik. Het leuke is dat ik gewoon het eerste dat in mij opkwam invulde. Terwijl na wat mutaties er ook weer wat weggehaald werden en ik verder uit mijn geheugen dus bijv. le huitieme jour opdiste.
Ik kijk wel eens film omdat ik geen zin heb om dikke verhalen boeken te lezen, non-fictie lees ik overigens wel veel, tot info stress aan toe soms
+ Een film kan een verhaal vertellen, (Onderstaande is mijns inziens natuurlijk, smaken verschillen) iets herkenbaar of begrijpelijk(er) maken, op je emoties of humor chakra werken enz.
- drama niet zelden, daar hou ik dan gelijk niet zo van als het om lange scenes in huizen gaat, familie drama's.
+ drama met dieren, honden vaak, kan wel weer heel pakkend zijn.
++ Actie films is gewoon tijdverdrijf, kan oppeppend werken voor een vechtsport wedstrijd.
+++ SF, dat is een klasse apart, dat kan van alles herbergen, zo ben ik fan van stargate atlantis (maar SG1 totaal niet) uit de StarTrek reeks: voyager. Kwa films, Terminator, Alien, Species e.d.
++++ Een humor film zet ik op waar die voor bedoeld is, gewoon lachen tot je op streefgewicht bent. Daarbij denk ik dan aan 'married with children' of http://www.imdb.com/title/t...humor zoals in dumb and dumber, http://www.moviemeter.nl/fi..., southpark de movie, meet the parents, 40 year old virgin en dergelijke.
En er is de categorie +++++ die voor mij echt juweeltjes zijn, films uit alle categorien, die zo merk ik op, iets van jezelf doen ontdekken dat je anders niet zocht of had ontdekt. Films die een ander huurde en die gelukkig geheel tot de verwachting heel goed bleken.
Zo vond ik tot mijn verbazing Forrest Gump een regelrechte top 10 film, idem met (nog verbazingwekkender) http://www.imdb.com/title/t... of die film waar richard gere zich voordoet als de dood gewaande burgeroorlog soldaat van een southern belle, een doorgaans bekende actrice die ik ook zo voor mij zie maar wiens naam ik top of mind niet weet.
Ook zoiets, ik kijk films als vermaak, zoek wel eens wat, maar ben geen kenner, zo zijn namen aan mij niet besteed. Wie ik echt ken van naam zijn: Sigourny Weaver (Hoofdrollen voor vrouwen in best bekeken / verkochte films zijn dun gezaaid of zo?) , Schwarzenegger, Tom Hanks, Nicolas Cage, Jackie Chan en zo nog wat, maar hun echte leven, gossip, prive en story zeg maar, dat boeit me 0,0 dus ben ik redelijk slecht in namen uit hollywood.
Ook interviews met- / tv programma's over actrices en acteurs doen me niets. Aandacht aan nieuwe films in een of ander programma trekt wel mijn aandacht.
Nederlandse films van eigen kleibodem:
Vaak in de aldaar gebruikte vloek en veel gezucht samen te vatten.
Niet aanwezig in mijn favorieten dus. Toch zijn er wel enkele die ik goed vond, zoals over een bende ergens in het land met tiko germants(?) uit van speijk. Of met gerogina verbaan en nog 3 bekenden die als meiden een gang worden en gaan overvallen.
En last but not least, omdat het actie is en een redelijk verhaal: vet hard en iets soortgelijks van een amsterdamse jongen en diens broer waarvan er 1 taxi rijdt, de ander monteur is en ze ergens in de nabije toekomst een limo service willen gaan starten. Die film speelt zich af vlak voor en ten tijde van de dan ineens vrije taxi markt.
Mescaline
-
- 7101 messages
- 3292 votes
Welkom all4all helemaal geen slechte top 10 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom duitsestaander, The Last en Breand 
Manschot
-
- 152 messages
- 0 votes
Hallo allemaal
Ik heb dit 2 dagen geleden ontdekt toen ik zocht naar mensen die ervaring hadden met het aanmelden voor de NFTA. Ik kwam hierop uit en ik vind het nu al een fantastische site moet ik zeggen, mijn complimenten.
Ik film al sinds mijn 11e stop motion filmpjes waarin LEGO mijn medium is. Sinds kort ben ik overgestapt op klei animaties en ik ben ook van plan om live action te proberen.
Op het moment zit ik in 4 HAVO en mijn liefste keuze voor het maken van films is dan wel de montage. Je hebt veel vrijheid (als je geen regisseur op je bureau hebt zitten) en je kan heel creatief zijn. Eerst leek mij het leuker om met een camera op je schouder te filmen maar daar uiteindelijk sloeg het om naar montage.
Normaal kijk ik 1 film per week maar ik denk dat ik dat maar omhoog ga halen.
groetjes Jesse
clutch
-
- 201 messages
- 679 votes
Nou, ik zal me hier ook eens voorstellen
. Op musicmeter ben ik deze user en op musicmeter ben ik ook meer te vinden dan hier aangezien ik me meer in muziek interesseer
maar af en toe een filmpje is wel lachen dus ik dacht: ik schrijf me voor het gemak ook ff in op moviemeter.

all4all
-
- 28 messages
- 12 votes
Nog geen 24 uur lid en ook ik mag en kan al mensen verwelkomen, manschot, jesse en clutch, welkom.
the godmother
-
- 5 messages
- 1 votes
hoi hoi ik wil mijn even voorstellen ik ben wendy. wat een leuke site, gezellig .... films flims flims houd ik van!
mijn favorite acteur is jack nicholson
mijn favorite flim is the godfather
ik hou van film met diepgang, goed verhaal, goede acteurs..
niet zo van actie en sf
groetjes
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Maar hij is al ruim drie maanden niet op Movie/Gamesmeter geweest.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Ja, vrees dat we Djelle af kunnen schrijven. Jammer, aangezien het toch een acgtieve user was met een redelijk aparte smaak.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Ja, vrees dat we Djelle af kunnen schrijven. Jammer, aangezien het toch een acgtieve user was met een redelijk aparte smaak.
Waarom?
Laten we eerst maar eens een paar jaartjes wachten.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Haha, daardoor heeft hij zich niet laten wegjagen denk ik, hoor. Het kon er nogal eens heftig aan toe gaan tussen djelle en Ramon K, volgens mij...
..Inderdaad maar toen kwam ik als bemiddelaar tussenbeide en is het gestopt.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Als dat serieus bedoeld was: ja. Maar dat was het toch niet?
Mescaline
-
- 7101 messages
- 3292 votes
Djelle komt denkik vastwel weer boven water.. al is 3 maanden een hele lange tijd .. :O
Respekked
-
- 6286 messages
- 1231 votes
Hij is vast door de kijk- en luisterpolitie aangepakt om het feit dat hij Judge Dredd op nr.1 in zijn top10 had staan 
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Naief kind.
Dank je voor de compliment. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dat zat ik me nou ook af te vragen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31228 messages
- 5490 votes
Ja, vroeg me dat onlangs ook nog af. Die had wel leuke recenties en een eigen gezond willetje dat wel paste op de site. Jammer dat we er niks meer van horen...
pyt72
-
- 34 messages
- 71 votes
Hallo ik ben Mark en ben net nieuw.
kijk toch wel 3 a 4 films per week (ook veel 2 of 3 x)
ga zeker genieten van jullie site!
groetjes