Fame
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Niemand die het opmerkt op Moviemeter. 
Stomme downloaders!!!!

dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Dit is ERG goed nieuws. Bezoekje stad staat meestal gelijk aan bezoekje Fame en dat mag straks in een veel mooier pand. Erg blij mee.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Er word wel gezegt dat het 1/3de van de huidige Fame word, maar dan wel 600 vierkante meter. Nou dan moeten we toch niet klagen? Is de grote van een ijsbaan. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
600 vierkante meter, niet kilometer. Is meer dan twee keer zo klein als de ijsbaan op het Museumplein.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Geen problemen mee. Het blijft bestaan en dat is al heel wat.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Dorps-ijsbaantje dan.
Nee, zolang het niet blijft bij die skrale Fame afdelingen bij de bijenkorf (wat een miezerige boel zeg, is ook gewoon meer dan hetzelfte als toen het een van Leest afdeling was, maar dan met de naam "fame" om zogenaamd de pijn te verzachten) blijft is het geen probleem nee. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Liep net nog langs de winkel, daar staat nog steeds aangekondigd dat ze 29 januari definitief de deuren gaan sluiten. Toch merkwaardig.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ja, zal natuurlijk weer veel geld kosten om weer een hele nieuwe aankondiging aan te plakken.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Bovendien sluiten de deuren dan ook definitief op 29 januari. Er staat overigens vermeldt dat de uitverkoop wéér uitgesteld is, maar gaan ze die nog wel doen dan?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ja, er word wel steeds gezegt: Ja Fame gaat echt definitief sluiten op 29 jan. Maar hoe dan ook: Het gaat toch weer verder in Magna Plaza? Waarom blijft dat personeel steeds zo negatief?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Vandaag is de uitverkoop gestart, alleen ze maken alleen melding van muziek. Zijn de DVD's ook afgeprijsd?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Zijn anders nog heel weinig dvd's over toen ik er laatst was.
93.9
-
- 3124 messages
- 4209 votes
In Filmdragers en apparatuur > Winkels en videotheken > 50% korting op ALLES bij Fame Plaza:
Al die dvd'swaar je soms echt 3-4 x zo veel voor hebt betaald.
Nu op de laagste prijs nog eens 50 % korting.
Ook boxen, arthouse, classics, u.k import....
OMG!
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ik vandaag naar Eindhoven, is d'r geen één dvd meer te vinden in de Bijenkorf. 
Die complete ruimte was verdwenen en is nu opgevuld met nog meer boeken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bombong
-
- 480 messages
- 2704 votes
Ik vandaag naar Eindhoven, is d'r geen één dvd meer te vinden in de Bijenkorf. 
Die complete ruimte was verdwenen en is nu opgevuld met nog meer boeken.
Hier in Maastricht zijn de dvd's bij de Bijenkorf ook opgedoekt en vervangen door nog meer kleren en tassen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
FAME schrijft zwarte cijfers | Nieuws | Entertainment Business - entertainmentbusiness.nl
Drie maanden na de heropening van FAME schrijft de Amsterdamse entertainmentwinkel al zwarte cijfers.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Platenzaak Fame vanaf morgen per direct gesloten - AMSTERDAM CENTRUM - PAROOL
Helaas...
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Plotseling per direct sluiten wegens de slechte financiele situatie? Klinkt als een faillissement. Zonde. Maar wellicht toch te groot en wat weinig uitgesproken. Concerto is daarmee definitief de grote overlever in Amsterdam als algemene winkel. Die blijft wel, de niche markt die de geluid- en beelddragersmarkt nu is geworden blijft groot genoeg.
Nog geen twee jaar na de optimistische doorstart alweer ter ziele...
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Verbaast me eigenlijk niet, was er vorige week voor het eerst in lange tijd weer eens. Was de enige klant en het assortiment was ronduit teleurstellend, Bluray aanbod verwaarloosbaar.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Damn. Ik kocht daar als zestienjarig jochie veel van mijn films op koopvideo. Speciaal vanaf Texel met de trein naar Amsterdam (want als je dan toch gaat, waarom zou je genoegen nemen met Den Helder of Alkmaar?)...
Het verbaast me niets, en de manier waarop ik persoonlijk media consumeer is er mede schuldig aan. Ik betaal voor Netflix, Mubi, HBO en heb twee Spotify Premium abonnementen. Daarnaast download ik me het schompes. Maar in de winkel een fysieke drager kopen doe ik al zolang niet meer dat ik het bijna niet meer weet. Vroeger kwam ik met tassen vol terug van een spending spree . De laatste fysieke dragers die ik kocht waren een limited edition Metropolis Blu-Ray, Bela Tarr boxsets uit de UK en BBC Earth blu-rays. Het patroon is simpel: alledrie niet op dezelfde manier (of in dezelfde kwaliteit) digitaal te krijgen.
Jammer...
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Mja, zonde maar kijk er idd niet van op.
Verhuizen van de Kalverstraat naar de Magna Plaza bovenverdieping met een treurig assortiment heeft de zaak niet kunnen redden.
Vroeger kwam ik er nog wel eens voor de muziekboeken, tshirts en andere geinige merchandise. Nu kun je alles vanaf internet bestellen.
Reg29
-
- 86 messages
- 219 votes
Wie koopt er nog fysieke dragers?Ik koop al een tijd bijna niks meer wegens ruimte gebrek!Veel jongeren willen fysieke schijven niet in hun handen hebben.Alleen oude mensen hebben graag iets in hun handen maar die groep wordt ook steeds kleiner om fysieke dragers in leven te houden!
Daenelia
-
- 210 messages
- 178 votes
Wie koopt er nog fysieke dragers?Ik koop al een tijd bijna niks meer wegens ruimte gebrek!Veel jongeren willen fysieke schijven niet in hun handen hebben.Alleen oude mensen hebben graag iets in hun handen maar die groep wordt ook steeds kleiner om fysieke dragers in leven te houden!
Yep. Gelukkig ben ik oud genoeg om blij te zijn met fysieke dragers. Behalve voor games, daar maak ik nog wel eens uitzonderingen voor, omdat veel oude games toch niet meer te instaleren zijn op mijn pc.
En ik ben blij dat als er een kinkje in de kabel zit (letterlijk) ik toch fijn mijn favo films kan kijken.
Fame. Daar heb ik mijn derde pc game gekocht. Of mijn vierde.
Ik kwam er niet veel voor muziek of films. Hooguit een keer een VHS van een Star Trek serie. Toch jammer. Zal wel weer een goedkope modewinkel in het pand komen, net als bij de Bonneterie.
zonde.
Reg29
-
- 86 messages
- 219 votes
Ik kijk tegenwoordig films via Netflix en Apple tv scheelt weer ruimte in huiskamer!
Daenelia
-
- 210 messages
- 178 votes
Ik kijk tegenwoordig films via Netflix en Apple tv scheelt weer ruimte in huiskamer!
*peinst* Dat ben ik met je eens. Niet dat ik Netflix iets vind, maar er is een voordeel aan geen doosjes meer te hoeven opbergen. Maar... dan mis je ook het leuke eens-per-jaar spel 'In welk doosje zit deze film?' Waarbij je ineens Spider-Man tegenkomt in het doosje van 300 en vervolgens een soort van speurtocht moet doen, om via Borat, X-Men en A Knight's Tale uit te komen bij Stardust!
Maar goed. Ik ben zo'n dino, ik heb zelfs nog 8 boekenkasten met boeken vol. En geen e-reader.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Denk niet dat er ooit een Fame-winkel in België is geweest. Ik had er ook nog nooit van gehoord, jammer alweer een winkel minder. Voor films heb ik toch nog graag een fysieke drager voor als ze de film die ik graag wil herbekijken plots niet meer moesten maken...
Ik bewaar mijn schijfjes in mapjes, iets handiger om dingen snel terug te vinden, ook handig als reisformaat of als je naar familie/vrienden gaat en niet meteen weet welke film meenemen 
Ik heb ook wel een aantal boekenrekken met oude strips. Dat heeft voor mij veel meer charme dan prentjes lezen op een scherm.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik vond Fame helemaal niet zo goede winkel en Concerto eerlijk gezegd ook niet. Ik ben er laatst na heel lange tijd weer eens geweest. We hebben het wel over dvd's, 2e hands viel ook erg tegen. Met cd's/elpees wel, alleen die koop ik niet meer en dvd's ook nauwelijks....en ruimte ja, wat een ruimte creëert het als je ze weer weg doet. Ik zal het maar niet over boeken hebben.