• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.370 votes
Profile

Fame

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Klinkt goed, maar ik ken de winkel niet. Waar is die te vinden?

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Ik ken hem alleen in Amsterdam.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Niet bepaald om de hoek voor mij dus

Jammer, want voor die prijs wil ik The Maltese Falcon wel kopen.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Hij is alleen in Amsterdam geloof ik. Heel veel aanbiedingen en veel verschillende films.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

http://www.fame.nl

1,95 verzendkosten.

mrtve

• 14 messages
  • 1183 votes

Mmmmmm.....Ik zit nou al meer dan 3 weken ofzo op mijn bestelling te wachten (Hana-bi), en nog steeds niets ontvangen noch gehoord. Heb al een mailtje gestuurd, maar daar ook nog niks van gehoord. Slechte service, jammer......

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Online bestellen kan niet meer daar.

Maar fame, het is de dvd-hemel van Nederland, echt alles is er te koop. Maar het is jammer genoeg helemaal in Amsterdam

Stonebridges

• 21 messages
  • 567 votes

Loop vooral voorbij de enorme bak met DVD's in het begin van de winkel. De meeste DVD's uit de bak vind je ook gewoon netjes gesorteerd in de DVD kelder. Heel veel grote titels voor € 5,00!

swankel

• 261 messages
  • 536 votes

fame is egt zoo relaxt,egt vette prijzen en ook veel muziek en zelfs t-shirts van films en posters enzo.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

Wat een winkel ! Een walhalla voor de filmliefhebber; schitterende films en vanaf 5 euro. Een hele hoop moois ook en goede service ! Had 13 films voor een kleine 60 euro en niet de minsten !

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Ik ben het met Wouters eens, itt tot free record shop zijn de meeste films ook nog eens in plastic verpakt. Verder vaak klassiekers voor 5 euro als All About Eve en Double Indemnity. Ik ga zker 1 keer per maand even langs.

damianodebeste

• 838 messages
  • 0 votes

Ik had voor 7,50 Suspiria gekocht in de fame.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

voor 5 euro Lost Highway

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Gisteren 2 dvd'tjes gekocht bij de Fame. An Evening With Kevin Smith 2 en Master And Commander 2-Disc. Best een aardige verzameling dvd's daar maar te weinig import. Wel een lekkere uitgebreide muziekcollectie daar!

Mads Smikkelsen

• 525 messages
  • 2977 votes

Aaaaaahhhhaaaaaaaaa,

ik ga morgen naar A'dam dus dat wordt via Fame, ik lees net op de site dat de Hitchcock films € 5.00 zijn, meerdere titels!!

Ik kan niet wachten................

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Zoals in het Amsterdam (algemeen) topic te lezen was veel Artificial Eye titels goedkoop te vinden bij Fame op dit moment.

Een handjevol voor 7,50 euro waaronder het vergeten meesterwerk Ceux Qui M’Aiment Prendront le Train (Those Who Love Me Will Take the Train) van Patrice Chereau en Chantal Akerman’s La Captive. En Rois et Reine van Desplechin.

Een heleboel voor 10 euro, waaronder Mother and Son, Fatehr and Son, Russian Ark van Sokurov, Ivan’s Childhood en Mirror van Tarkovskiy, Chess Players van Satyajit Ray, Blue van Derek Jarman, Floating Weeds van Ozu, Lady Musashino van Mizoguchi, A la Verticale de l’Ete van Tran, Kusturica-films, Ruiz, Kieslovski’s, Iraanse cinema en nog veel meer.

Tot slot een aantal voor 12,50 euro, waaonder de AE titels van Bresson (helaas geen Jeanne d’Arc en Argent meer te vinden). En wat speciale dingen (zoals Dekalog) voor 15 Euro

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

mmmz dekalog 1-5 en dekalog 6-10 zeker ? niet heel veel goedkoper dan fame, euro of 6 per. Maar misschien wel de moeite waard.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ja 15 euro per deel (1-5) en (6-10). Dit is bij de Fame, dus ik begrijp je opmerking niet helemaal, niet heel veel goedkoper dan...

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

eeeh ja nog niet helemaal wakker. goedkoper dan play bedoelde ik.

stephan73

• 6269 messages
  • 14440 votes

Gisterenavond naar een kleine exclusieve mini(Fame)-meeting geweest, met FatMike en Pastichio Rocker.

Erg gezellig en thuis gekomen met een klein stapeltje DVDs.

Picnic at Hanging Rock (3 disc versie)

Across a 110th Street

Rumble Fish

The Wariors

The Wayward Cloud

En een muziek DVD van TAD!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Het was inderdaad gezellig. En alles was met 20% korting dankzij FatMike's klantenpas.

Mijn score van gisteren:

- The Godfather (Coppola Restoration Box Set) 5xDVD

- Silicone Soul 'Silicone Soul' CD

- The Crystal Method 'Divided By Night' CD

(afbeelding)

FatMike

• 631 messages
  • 1976 votes

Wanneer je met Stephan73 en de Rocker ergens heen

gaat heb je rekening te houden met een aantal punten:

-Beide zijn erg verlegen, komt geen woord uit.

Ik was blij dat ik bij de kassa iemand trof die wel

iets tegen me zei, al was het enkel "dat is dan 84 Euro en

60 cent alstublieft".

-Beide heren zijn zwaar aan het lijnen met als gevolg dat ik in m'n

eentje bij de Febo een kilo aardappelen met mayo naar binnen

aan het schuiven was.

-Hun enorme slechte film-en muzieksmaak.

Ik verheug me al op een volgende ontmoeting.....

Awake78

• 1022 messages
  • 496 votes

Fame heeft echt superveel films, netjes gesorteerd op alfabet. Ook veel Quality Collection en Artificial Eye (voor bijvoorbeeld Stalker).

Alles redelijk tot goedkoop geprijsd, alleen soms de buitenlandse arthouse films iets duurder. Zo liep ik bijvoorbeeld tegen La Meglio Gioventu aan voor 24,99, terwijl ie online voor de helft is.

Verder prima winkel, veel filmboeken, series en andere filmprullaria. Leuk om ff rond te kijken. Gelukkig werk ik er om de hoek

_manga_

• 171 messages
  • 43 votes

weet iemand of ze daar death note of one piece seizoenen hebben? en hoeveel het kost?

Awake78

• 1022 messages
  • 496 votes

Ik zal binnenkort ff kijken als ik weer eens langswip. Het zit op 1 minuut van m'n werk dus dat moet niet zo heel moeilijk zijn

Moet alleen ff kijken wat je precies bedoelt want het zegt mij niet zoveel.

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Best leuke winkel inderdaad. Erg veel films, minpuntje vind ik wel dat het erg onoverzichtelijk is. Bij bijvoorbeeld Concerto is dat veel beter

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Jaja, met 100 euro kom je nog steeds te kort in fame.

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Mooie winkel grote vooraad enkel wel vrij prijzig

Awake78

• 1022 messages
  • 496 votes

Vind ik wel meevallen. Wat vind jij prijzig dan? Alleen de arthouse en buitenlandse films zijn net even iets duurder. Ik heb vorige week voor Heat en 21 Grams 'gewoon' 5 euro betaald.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.