• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.086 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Eventjes verder lezen dan je neus lang is he. Achter die zin stonden namelijk nog enkele zinnen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

kimberlyVD wrote:

Wat erg jammer is want bij ons zitten zo goed als alle titels uit beide actie's in de 3=25 euro... Toch een behoorlijk verschil in prijs dus.

Ik haal hier nergens uit dat je wel de 5 voor 10 actie hebt

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Jongens toch...

Nee, weet je, je hebt gelijk. Ik heb het nergens gehad over de 5 voor 10 actie. Omdat die titels simpelweg niets te maken hebben me de titels uit de andere actie's die ik opnoemde.

Maar de zin in mijn eerste post hierover waaruit je kan afleiden dat ik het niet over de 5 voor 10 heb zie je blijkbaar niet staan.

Namelijk:

Wij (in België) hebben namelijk enkel de actie 3=25 euro, niet de 2=12 euro of 3=2... Ik denk dat ik dus maar eens wat ga bestellen op FRS.nl.

Trouwens, wat doet het er toe? Iedereen weet volgens mij wel wat ik bedoel. Dat wij in België de 2=12 euro en de 3=2 actie's niet hebben dus.

Einde 'discussie' dus...

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

kimberlyVD wrote:

Jammer dat FRS België zoveel duurder is dan in Nederland.

Wij (in België) hebben namelijk enkel de actie 3=25 euro, nie de 2=12 euro of 3=2... Ik denk dat ik dus maar eens wat ga bestellen op FRS.nl.

Ik woon in Eeklo (tussen Gent en Brugge) en daar heb je dat mooi wel. In de winkels zelf liggen er meestal erg weinig voor de 5 voor 10 actie maar het is online waar je ze kunt bestellen. Grote keuze ook !

5 voor 10 actie Frs

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

JDSsmetje wrote:

(quote)

Ik woon in Eeklo (tussen Gent en Brugge) en daar heb je dat mooi wel. In de winkels zelf liggen er meestal erg weinig voor de 5 voor 10 actie maar het is online waar je ze kunt bestellen. Grote keuze ook !

5 voor 10 actie Frs

?? De 5 voor 10 actie hebben ze inderdaad overal, het gaat em hier over de 2=12 euro en 3=2 actie, voor de 1000ste maal.

Dat heb ik trouwens al dikwijls vermeld in mijn vorige posts.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Tot dusver nooit problemen gehad met afspelen van dvd. Voor het eerst eentje aanschaft die het niet goed deed. In plaats van eraan te peuteren, teruggegaan, verteld wat er aan de hand was, zonder gezeur ander exemplaar gekregen (die het probleemloos doet), stond binnen een minuuut weer buiten.

Goede service van FRS. Vriendelijk personeel, overzichtelijk, niks op aan te merken, goed als vanouds.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

kimberlyVD wrote:

(quote)

?? De 5 voor 10 actie hebben ze inderdaad overal, het gaat em hier over de 2=12 euro en 3=2 actie, voor de 1000ste maal.

Dat heb ik trouwens al dikwijls vermeld in mijn vorige posts.

In verwachting de 2+1 actie te krijgen heb ik me aangemeld via frs.be/p-magazine. Je moet hiervoor het magazine kopen (of niet dat ik weet). En plots komen de volgende acties erop : 2+1, 2 voor 15 , 2 voor 10 en 5 voor 10 maar wel maar met heel weinig dvd's in de acties.

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

In Sittard is het ook nog best duur X.x

En dan moet je nog niet over V&D sprekn.

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

3 films kostten mij 35€

Arrakis

• 41 messages
  • 1298 votes

De 3 voor 2 actie op de FRS website is wel leuk. Je betaalt dan 6,66 per stuk voor DVD's (normaal gesproken €9,99) als je het laat bezorgen bij een FRS filiaal. Je moet erg goed gaan zoeken wil je die titels dan ergens anders goedkoper krijgen.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Ik heb een tijd geleden een bestelling gedaan bij de FRS.

Toen de dvd's geleverd werden, zat er geen acceptgirokaart bij, dus ik moest daar zelf achterna gaan. Na ongeveer 1.5 week kreeg ik een bericht waarin nu wel de gegevens stonden dus ik kon het geld overmaken. Dit heb ik 2 werkdagen voor de 14-dagen termijn gedaan, dus op tijd, terwijl de vertraging aan hun lag.

Ik krijg een aantal dagen een herinnering en daarin staat dat ik binnen 5 dagen het bedrag over moet maken, maar dit heb ik al gedaan dus ik stuur een mailtje met een kopie van het afschrift. Ze zeggen dat alles in orde is, dus ik denk dat het daarbij bleef.

Ik krijg na 2 (net gekregen) weken weer een mailtje waarin staat dat ik het geld nog moet betalen en dat als ik het geld binnen 1 week niet betaal, er extra kosten zullen zijn. Ik heb dat bericht dus even beantwoord + naar de klantenservice gemaild met het bericht dat ik hoop dat ze dit snel op gaan lossen want ik heb het geld al lang betaald en dat weten zij zelf ook. Ik had namelijk een bericht gekregen een aantal weken geleden waarin stond dat alles goed was. Ik heb er ook even bij geschreven dat ik bij mijn 1e bestelling op de FRS site al problemen ondervond en dat ik daar dus niet meer ga kopen. Ik wil weten hoe ze reageren.

Dus: koop niet online bij de FRS. Koop trouwens niet meer bij de FRS, heb ik niet meer gedaan na dit gedoe. Totaal niet klantvriendelijk heb ik zo gemerkt.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

De volhouder wint, en als je je bek niet opentrekt kom je nergens.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Ik heb dit keer dan ook geen vriendelijk mailtje gestuurd zoals ik bij de vorige 3 deed.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Zie geen 5 voor 10 actie meer staan op de site.

xorobs

• 1 messages
  • 0 votes

JDSsmetje wrote:

Zie geen 5 voor 10 actie meer staan op de site.

Inderdaad

Eind vorige week waren ineens alle 5voor10 acties verdwenen. En nu is ook de link weg uit het menu

Dus ik vrees dat het einde actie is.

Net nu ik een bestelling wilde plaatsen voor een verjaardagscadeau, grmbl !

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Oh vergeten te melden, alles is al opgelost. Het was niet de schuld v/d FRS zelf, maar van een of andere Lindorf hupel de pup die voor de betalingen zorgt.

Mensen! Free record shop heeft weer een aantal mooie acties. de opruiming is begonnen en zo is de actie 3 voor 15 weer terug. met hele goeie titels erin waaronder: American gangster, love actually en nog veel meer. Ook zijn veel top titels naar de lowprice klasse van 5 euro gegaan waaronder recente films als what just happend?, Chocolate(asia) en W met josh brohlin! ik geef toe ik ben medewerker van FRS dus beetje propaganda maar daar hebben jullie natuurlijk ook wat aan:)

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Chocolate Ga ik meteen halen

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Van de week voor het eerst besteld bij FRS.nl

Ging mij prima af!

Ben eigenlijk benieuwd of je online ook met FreeBees kunt betalen.

Iemand enig idee?

T is in iedergeval goedkoper dan Bol.com ofzo!

Komt denk ik ook omdat je bij 3 films van een tientje vaak automatisch naar 25 EU gaat!

Scheelt toch weer 5 tenopzichte van dhr. Bol!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

inderdaad bol.com is veel duurder. Maar toch kiezen mensen dit i.p.v. een andere minder bekende interwinkel. Omdat Bol.com een gevestigde titel is. Heeft denk ik gewoon met vertrouwen te maken

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Erwinner wrote:

Chocolate Ga ik meteen halen

Die heb ik ook al besteld!!

mvhemmen

• 81 messages
  • 1382 votes

De hele 'The Directors Collection' van A-Film is in de aanbieding bij de FRS. Per regisseur(2films) 5,- !

o.a;

Akira Kurosawa

P.T. Anderson

Kim Ki-Du

2 films + 24 pagina's biografie 5 euro!

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

Klinkt goed. Is dat ook op de site? Ik kan het namelijk niet vinden.

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

Ok bedankt voor de hulp!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Typ gewoon 'meet' in of gewoon de namen van de volgende regisseurs waar je interesse in hebt.

Volgende regisseus:

Wim Wenders € 5,00

(Paris, Texas + Land of Plenty)

Akira Kurosawa € 5,00

(Seven Samurai + Dodes Ka-Den)

Mike Leigh € 5,00

(Secrets & Lies + Vera Drake)

Roman Polanski € 5,00

(Repulsion + The Pianist)

Jim Jarmusch € 10,99

(Stranger Than Paradise + Broken Flowers)

Michel Gondry € 10,99

(Eternal Sunshine of the Spotless Mind + Science of Sleep)

Wong Kar Wai € 10,99

(In the Mood for Love + 2046)

Werner Fassbinder € 10,99

(Lili Marleen + ?)

Sofia Coppola € 10,99

(Lost in Translation + Marie Antoinette)

Kim Ki-Duk € 10,99

(Spring, Summer, Fall, Winter and Spring + Bin-Jip)

Michael Haneke € 10,99

(Le Temps du Loup + Cache)

Ang Lee € 10,99

(The Wedding Banquet + Brokeback Mountain)

Pedro Almodovar € 10,99

(Women on the Verge of a Nervous Breakdown + Volver)

Jean-Pierre en Luc Dardenne € 10,99

(Rosetta + L'enfant)

Ken Loach € 10,99

(Raining Stones + The Wind that Shakes the Barley)

Julio Medem € 10,99

(Vacas + Lucia Y el Sexo)

Susanne Bier € 10,99

(Brothers + After the Wedding)

P.T. Anderson € 10,99

(Sydney + Magnolia)

Robert Altman € 10,99

(Gosford Park + A Prairie Home Companion)

Alex Van Warmerdam € 10,99

(De Jurk + Ober)

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Opmerkelijk is weer wel dat op FRS.nl die dvd's 5 euro kosten terwijl ze op FRS.be 19,99 euro kosten.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Die Meet films zijn allemaal in de winkel 5 euro, dus als er staat 10,99 niet bestellen!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

MNV2 wrote:

Opmerkelijk is weer wel dat op FRS.nl die dvd's 5 euro kosten terwijl ze op FRS.be 19,99 euro kosten.

Pff! Dan moet ik toch weer naar holland rijden... (rijden = gevoerd worden)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Breda JDSsmetje, vanuit Mechelen (waar ik woon) 45 minuutjes! En ze hebben daar een FRS

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Een half uurtje van hier naar Sluis, en ook daar is er een FRS !

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.