• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.072 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

DaanVG

• 91 messages
  • 396 votes

Nee, ik heb de box met police story 1, 2 en New police story, op het doosje vermeld als Police story story... die met de drunken master kon ik niet vinden helaas. maar ik ga vandaag terug met die andere 2 boxen, kijken of ik nog een andere van jackie chan kan vinden.

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Ah, ja die box heb ik niet nodig aangezien ik Police Story 1 en New Police Story al heb.

Zijn die eerste twee Police Story's met originele stemmen, of net zoals mijn versie gedubt in het chinees?

DaanVG

• 91 messages
  • 396 votes

Ik heb de kans nog niet gehad om ze te kijken, maar op het doosje staat Chinees gesproken en NL ondertiteld

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Ah, dan vermoed ik dat die ook wel gedubt zullen zijn, aangezien mijn versie van Police Story 1 ook van HK legends is. Best wel jammer eigenlijk.

Maarja, mij is het vooral te doen om de schitterende gevechten van Jackie Chan.

DaanVG

• 91 messages
  • 396 votes

Precies, daarom ga ik de jackie chan box ook niet ruilen, die andere 2 wil ik zo snel mogelijk weg hebben, die bruce lee titel (Fist of Fury) zag ik trouwens ook nog eens in de 2,50 bak liggen.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Is Chinees dan niet de originele taal van de Police Story films?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Is Chinees dan niet de originele taal van de Police Story films?

HKlegends dvd is in Cantonees. Is gewoon de oorspronkelijke taal van de film ook.

Al die dvd's uit die HKlegends reeks zijn gewoon uitstekend hoor.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Bedankt voor de opheldering.

Ik dacht het ook al, maar ik begon al te twijfelen omdat men hier praat over een gedubde versie.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Zijn die eerste twee Police Story's met originele stemmen, of net zoals mijn versie gedubt in het chinees?

Die dvd's zijn gewoon in de oorspronkelijke taal. Dat de monden en stemmen niet immer gelijk lopen heeft waarschijnlijk gewoon te maken met post-dubbing (net zoals in de oude Italiaanse films). Imdb geeft ook gewoon Cantonees aan.

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Die post-dubbing geeft wel het effect van een gedubde film. Ik denk ook dat het niet de stemmen van de acteurs zijn die de tekst inpraten. Ik herken Jackie's stem toch nergens.

Maar voor de rest zijn het inderdaad goede films ja.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik denk ook dat het niet de stemmen van de acteurs zijn die de tekst inpraten. Ik herken Jackie's stem toch nergens.

Post-dubbing dus. Werd vaak ingesproken door andere acteurs. En dat is dus echt de originele languagetrack en je zult 'm nergens ter wereld op een andere manier kunnen zien. Staat dus gewoon in zijn puurste vorm op de Nederlandse dvd.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Als mensen Das Boot (de originele) willen. Bij free record shop ligt ie in een mooie uitgave voor 9,99 euro.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Ja, dat zijn die film uitgaven met zo'n rode rand, 2 disc. Je kunt 3 van die dingen halen voor €20,-. Waaronder:

- Lawrence of Arabia

- Das Boot

- The Bridge on the River Kwai

- Black Hawk Down

- The Guns of Navarone

En meer

bild

• 318 messages
  • 0 votes

Ze hebben wel heel veel edities van saw 3 bij free record shop online.

Saw 3 DVD - € 2,99

Saw 3 Special Edition DVD - € 6,99

Saw 3 Blu-ray disc - € 14,99

Saw 3 HD-DVD - € 31,99

Saw 3 Limited Edition DVD - € 41,99

Bij de limited edition betaal je blijkbaar voor foto's, trailer, 44 minuten extra speelduur, HD beeld, beter geluidsformaat, wat verwijderde scenes, Wat commentaar van de regisseur, en wat details van de moorden. Wat saw tanden en een poster. Komaan, is dit € 39 extra waard...

Dan de HD-DVD. Is dat dan zo'n groot verschil van € 29 voor betere kwaliteit ?

Conclusie: voor de gewone dvd'tjes is free record shop zeer goedkoop, maar de andere edities zijn werkelijk te duur.

bild

• 318 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

En zo zijn er natuurlijk nog meer voorbeelden te vinden.

Waar ligt dit prijsverschil eigenlijk aan?

Ja, het kan natuurlijk ook liggen aan de vershillende realisedata.

bild

• 318 messages
  • 0 votes

thunderball wrote:

Je hebt gelijk, we gaan wat off topic.

Wat er allemaal mis is met de FRS??

Er staan vaak, of kinderen achter de toonbank, of ongeinteresseerde twintigers, die de ballen verstand hebben van de producten, die ze verkopen.

Bij de simpelste vraag zie je ze kijken of ze water zien branden.

Wanneer je in de rij staat bij de kassa en je ziet hoe ze omspringen met de schijfjes wil je eigenlijk het liefst niks meer kopen en de winkel uit rennen.

Hoezo geen krassen? Bij FRS en trouwens ook Van Leest komt het haast niet voor dat je cd's of dvd's niet er mee onder zitten. Het is eigenlijk nog een wonder dat het meestal met het afspelen toch nog goed gaat.

Gaat het toch niet goed en kom je je cd of dvd terug brengen en je vraagt je geld terug, krijg je als antwoord:

wij geven nooit geld terug.

HOEZO niet? Wanneer je een product koopt en het is niet goed en ze hebben geen ander exemplaar, dan moet je gewoon je geld terug kunnen krijgen. Vraag me af of dat wettelijk eigenlijk wel mag.

Nee, dan krijg je een of ander pasje waar je geld op wordt gezet zodat je het de volgende keer weer in dezelfde k.t winkel aan wat anders kunt besteden.

Eeeerg klantvriendelijke keten, hoor!

Ho ja , ligt gedeeltelijk ook allemaal van winkel tot winkel. Mijn vriend had eens de volledige american pie box gekocht. 6 films voor € 30 , hadden de cd'tjes er niet ingestoken. Dag nadien teruggegaan en ze hebben toch op vriendelijke wijze de dvd's gegeven.

bild

• 318 messages
  • 0 votes

Heb net een bestelling gedaan op de online shop (mijn 1ste).

- Rescue Dawn

- Pathalogy

- Dresden

- 16 Blocks

Allemaal voor € 2,99/stuk.

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

bild wrote:

Heb net een bestelling gedaan op de online shop (mijn 1ste).

- Rescue Dawn

- Pathalogy

- Dresden

- 16 Blocks

Allemaal voor € 2,99/stuk.

Als je nog 1 film meer gekocht had dan had je in de 5 voor 10 euro actie gezeten, nu betaal je 12 euro voor 4 films.

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

ik wacht zelf ook nog altijd op een bestelling van bijna 50 euro waaronder waaronder Reservoir Dogs 2 disc SE met 6 shot glaasjes (t.w.v. 25,50 euro).

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Die glaasjes heeft een postbezorger.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Haha, in Turnhout stellen de postbodes niet joh, dat zijn nog echte vaklui

thunderball

• 5879 messages
  • 1414 votes

bild wrote:

(quote)

Ho ja , ligt gedeeltelijk ook allemaal van winkel tot winkel. Mijn vriend had eens de volledige american pie box gekocht. 6 films voor € 30 , hadden de cd'tjes er niet ingestoken. Dag nadien teruggegaan en ze hebben toch op vriendelijke wijze de dvd's gegeven.

Wanneer ze je schijfjes nog hebben liggen, of je wilt het ruilen voor een ander exemplaar wat ze op vooraad hebben, dan is er ook niks aan de hand, maar wanneer het item niet meer leverbaar is krijg je je geld gewoon niet terug en dat is bij hun standaard.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb trouwens mijn geld teruggekregen van een tijd geleden.

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Heb je dat snel kunnen regelen, dat je je geld terugkreeg? Of was dat een heel gedoe?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Is eigenlijk nog redelijk snel gegaan, al was het vooral lang wachten eer ik antwoord kreeg.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Grote bestelling gedaan bij free record shop. Ik heb nu 2 keer de 5 voor 10 actie .

- What's Eating Gilbert Grape

- Journey To The End Of The Night

- Spartan

- White Noise

- Evil Dead

- Bandits

- Wilderness

- True Romance

- Storm Warning

- Messengers

Deze dvd's allemaal voor € 20 . Dat is € 2 per stuk, terwijl je € 4 geeft om een dvd te huren. Ja, ik ben toch erg tevreden met mijn aankoop.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Jammer dat FRS België zoveel duurder is dan in Nederland.

Wij (in België) hebben namelijk enkel de actie 3=25 euro, nie de 2=12 euro of 3=2... Ik denk dat ik dus maar eens wat ga bestellen op FRS.nl.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik weet niet waar in België jij woont maar hier in Antwerpen hebben we ook de 5 voor 10€ actie hoor.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Metalfist wrote:

Ik weet niet waar in België jij woont maar hier in Antwerpen hebben we ook de 5 voor 10€ actie hoor.

Heb ik dan gezegd dat we die niet hebben?

Ik heb alleen gezegd dat we de 3=2 en 2=12 euro actie niet hebben.

Wat erg jammer is want bij ons zitten zo goed als alle titels uit beide actie's in de 3=25 euro... Toch een behoorlijk verschil in prijs dus.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

kimberlyVD wrote:

Wij (in België) hebben namelijk enkel de actie 3=25 euro

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.