• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.139 votes
Profile

Boudisque

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Celluloid Dreams wrote:

Ik ga altijd wel even kijken als ik in Amsterdam ben. Leuke winkel vond ik het. Wel vreselijk duur, de import tenminste. Maarja, dat is niet zo heel vreemd. Zo af en toe hebben ze bij Boudisque wel eens leuke aanbiedingen via internet, dan bestel ik wel eens wat.

Ik kan je dan "Silverscreen" aanraden. Die winkel zit in de Haarlemmerdijk en heeft net als Boudisque veel speciale labels, Masters of Cinema, Criterion, en veel, heel veel, klassiekers, Italiaanse , Franse, Duitse, Russische enz. meesterwerken.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

En soms wel koopjes. En je wordt zeer vriendelijk geholpen. Daarom zou je weer bijna in A'dam willen gaan wonen

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Jammer, ze hebben een mooi electronica rekje, en soms fijne DVD aanbiedingen. Personeel ook altijd vriendelijk en behulpzaam. Zonde hoor. Dit betekent dus dat ik voortaan naar de Fame of Concerto moet?

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Alsof dat zo'n schande is!

Concerto is nog altijd de prettigste winkel. Bij Boudisque kocht ik in feite toch alleen al online, en dat kan met het sluiten van de winkel nog steeds.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Gisteren is in Amsterdam de Opheffingsuitverkoop begonnen. Gestart wordt met 10% korting op alle artikelen. Het ging gister al behoorlijk rap. Al zijn sommige dingen ook met 10% korting nog vele malen duurder dan elders. Als je goed zoekt vind je in het segment tot 20 euro leuke dingen. Met de spaarpas en de 10% extra korting kom je dan ineens op concurrerende prijzen uit. Ik heb nog een film laten staan voor 12 euro, daar heb ik spijt van (ik zeg natuurlijk niet welke )

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

10% is nou niet echt veel korting.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik ga ervan uit dat het nog op gaat lopen En dat ze beginnen met 10%. Maar het ging al best rap zaterdag.

Gisteren was er in 1Vandaag ook een rapportage, waar gelukkig niet het downloaden de schuld kreeg (al wilde de voice over dat ons wel aanpraten). Zowel de directeur als muziekjournalist Gijsbert Kramer gaven aan dat er niet te concurreren is tegen internetshops, die net zulke hoge vastgoedkosten hebben en ook lagere personeelskosten.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ligt het aan mij of zijn de DVD's aan het uitdunnen daar bij Boudsque Utrecht? Waar ze vroeger een enorme rij aan Asian films hadden staan kun je ze nu op een hand tellen (bij wijze van spreken dan).

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik denk dat de Asia hype is gaan liggen, voor zover die hype er

uberhaubt geweest is.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ze hebben de winkel opnieuw ingedeeld. Er staan veel Azië films nu voorin rechts (bij de aanbiedingen) en voorin links (bij de classics en drama). Achterin staan alleen nog de chopstick toestanden geloof ik.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Erwinner wrote:

Ik denk dat de Asia hype is gaan liggen, voor zover die hype er

uberhaubt geweest is.

Ik geloof niet dat Boudisque zich ooit wat van de Asia hype heeft aangetrokken, aangezien ze al sinds ik een puber was anime en asia stuff verkopen. Maar tegenwoordig valt het zelfs qua anime erg tegen. Waar ze vroeger nog rijen met anime hadden staan hebben ze nu nog maar een half rek. Ik heb zo'n vermoeden dat die winkel (de dvd sectie dan) het ook niet lang meer zal uithouden. Ze hebben de laatste tijd ook vaak problemen met bestellingen. Heb al een paar keer zo'n 'uw bestelling heeft de levertijd overschreden' mailtje gehad. Ik ga toch maar eens mijn creditcard activeren...

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Inmiddels is de korting in Amsterdam 20%, maar qua DVD's is er denk ik nog 5% van de titels die ze ooit hadden aanwezig in de winkel. Een treurig gezicht en het is zoeken naar leuke dingen. In de Gore/Horror hoe liggen nog wel leuke dingen, zoals Toxic Avenger voor weinig. En wat de denken van deze...

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

O misschien vandaag nog even langs dan, 20 procent lijkt al een beetje ergens op. Misschien nog een paar van Russ Meyer zijn films, die dvd zien er altijd zo gaaf uit.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ja, die stonden er ook nog wel. In het Werid/Exploitation hoekje.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Is er in Nijmegen ook zo'n korting?

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

kos wrote:

Is er in Nijmegen ook zo'n korting?

Nijmegen gaat toch niet sluiten?

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Oh. .

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Bij de Boudisque in Utrecht liggen nu een hoop HongKong uitgave van Aziatische films voor het luttele bedrag van 6,99 euro.

Zelf heb ik zojuist About Love en Pistol Opera gekocht, ik zag ook nog Kamikaze Girls, Rampo Noir, Hana, Citizen Dog e.d. voor dat zelfde bedrag liggen!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Pistol Opera voor 6.99?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Die Pistol Opera had je beter kunnen laten. 4:3 volbeeld als ik me niet vergis. Komt binnenkort een NL-se uitgave van op Koinibori als ik me niet vergis... Ik heb er ook nog een aantal. About Love in derdaad, Hana, Great Yokai War, heb ik gekocht. Rampo Noir zou ook binnenkomen.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ow, dacht al een goede versie lag altijd voor 30 eurie geloof ik, bij die in Amsterdam.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Die Pistol Opera had je beter kunnen laten. 4:3 volbeeld als ik me niet vergis.

Die film is volgens mij ook in 4:3 geschoten dus dat lijkt me geen enkel probleem. Ik heb de Uk-release ook en de recensie van de dvd staat hier.

Degelijk release hoor.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Sorry. Jullie hadden 't over de Hong Kong uitgaves. Daar weet ik niets van, maar de film is gewoon in 4:3 opgenomen meen ik..., dus dat zal wel goed zitten.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Mijn versie is ook in 1:33:1 en die zag er prima uit. Niet het idee dat er van de zijkanten was geknipt.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Die Pistol Opera had je beter kunnen laten. 4:3 volbeeld als ik me niet vergis. Komt binnenkort een NL-se uitgave van op Koinibori als ik me niet vergis... Ik heb er ook nog een aantal. About Love in derdaad, Hana, Great Yokai War, heb ik gekocht. Rampo Noir zou ook binnenkomen.

Rampo Noir is binnen, voor weinig (onder de 10 euri geloof ik). Heb vandaag de 2 Disc Edition van Dog Bite Dog gekocht voor 10 euri. Billige Preise, genau!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Dan heb ik me verkeerd laten voorlichten. Mij werd afgeraden de 4:3 aan te schaffen, want dit is groots. Ik zal me er eens in verdiepen...

Het gaat inderdaad om de HK-release niet de UK-release van Yume. Maar de imdb meldt 1:1.37 (vrijwel normaal beeld) en de IFFR-catalogus weet het niet. Ik hoorde verhalen (uit tot-nu-toe betrouwbare bronnen) dat dit oogverblindend scope zou moeten zijn.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Heb 'm gezien, maar ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Over het algemeen duiden een recensie van DVD times en IMDB samen wel op een in 4:3 geschoten film.

FatMike

• 631 messages
  • 1976 votes

Net mijn uitgave van Pistol opera, Tokyo Shock, nagekeken: 4:3

Delivered in its proper aspect ratio of full screen 4:3, we get an image that’s about as good as a film this new should be.

Hieronder een link naar de volledige review:

http://www.kfccinema.com/reviews/action/pistolopera/pistlopera.html

Beeldformaat klopt en dus de moeite waard de Aziatische uitgave voor een prikkie mee te nemen!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Dank! Ik zal de Boudisque mannen vragen er eentje voor me apart te leggen dan.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Vandaag een laatste bezoek gebracht aan Boudisque in Amsterdam. De huidige algehele korting staat op dit moment op 30%. Volgens mij is de winkel alleen morgen nog open, maar alle films (en muziek etc) zijn bijna uitverkocht. Toch nog titels als Killer's Kiss, La Strada en het fantastische Il Vangelo secondo Matteo weten te vinden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.