Boudisque
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Laatst ook geweest. Was bijzonder weinig te vinden. Geen eens Russ Meyer meer 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nog even een triest slotbeeld (voor de Amsterdamse situatie dan)

SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
En Nijmegen, een erg fijne winkel, al is dat nu wel een beetje ver weg voor mij.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik heb een vraag over Boudisque in Utrecht. Ik ga er binnekort heen en ik wou vragen of ze een groot aantal horrorfilms hebben?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Tja, wat vind je een groot aantal. Ze hebben er Fulci, Argento en Bava, maar niet meer dan 2-4 van elke regisseur bijvoorbeeld. Ik denk dat Amsterdam meer had, maar als de restanten daarvan zijn overgekomen, zou het in Utrecht toegenomen kunnen zijn. Nekromantik hebben ze ook (vind ik erg tof, maar die is helaas vreselijk duur).
Er is voldoende goedkope B-horror uit de 50-er jaren. Moderne horror ben ik niet zo in thuis, omdat ik daar niet naar zoek. Maar twee rekken met cult en horror halen ze wel. Maar of je dat veel vind, denk het niet. Alle uitverkoop staat (p[er genre in aparte bakken en rekken trouwens). De zaak is niet al te groot en erg vol, omdat ze een brede sortering hebben, docu, anime, silent classics,veel Kung Fu.
Over het algemeen erg behulpzaam personeel, dus kunnen je vast helpen met titels en de voorraad.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Oke heel erg bedankt. Ik ben benieuwd wat ze hebben. Ik heb gehoord dat ze ook veel limited editions etc. hebben. Hebben ze er ook titels als Maniac, The Burning etc.
Nogmaals bedankt voor de informatie 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik ben er helaas nog nooit geweest. Ik heb geen idee hoe groot die rekken zijn. Hoeveel films gok je dat er in staan?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Och, het valt best mee qua films daar. Ze hebben daar eens flink huisgehouden en er staat nu heel veel in de koopjesbakken. Wat dat betreft had je in Amsterdam een ruimere keuze. Wel hebben ze altijd importfilms veel eerder (soms draaien ze zelfs hier nog in de bios), zoals laatst met My Blueberry Nights. Jammer genoeg is ook de anime sectie flink uitgedund, maar dit komt omdat 2 grote importleveranciers op de schop zijn gegaan volgens hun. De winkel in Nijmegen ken ik niet maar die schijnt DVD-only te zijn.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Die in Nijmegen is echt nog een stuk kleiner, tenminste in Utrecht is het grond oppervlak wellicht niet veel groter, maar staan er zeker 2x zoveel titels. Echt propvol.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik kan in iedergeval al niet meer wachten. En ik heb flink wat verjaardags geld te spenderen dus dat komt wel goed.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Het lijkt me ook leuk om al die importtitels in de rekken te zien staan.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
wat ik eigenlijk niet begrijp is dat de Boudisque in Amsterdam is gesloten, maar in Utrecht en Nijmegen nog gewoon open is. Komen er dan in Utrecht en Nijmegen meer klanten?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
wat ik eigenlijk niet begrijp is dat de Boudisque in Amsterdam is gesloten, maar in Utrecht en Nijmegen nog gewoon open is. Komen er dan in Utrecht en Nijmegen meer klanten?
Daar is de huur niet zo dramatisch verhoogd waarschijnlijk.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik zie liever Free Record Shop's verdwijnen dan winkels als Boudisque met het meer exclusieve spul. Ik hoop dat Boudisque in Utrecht en Nijmegen dan ook nog lang bestaat.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik zie liever Free Record Shop's verdwijnen dan winkels als Boudisque met het meer exclusieve spul. Ik hoop dat Boudisque in Utrecht en Nijmegen dan ook nog lang bestaat.
Dat hoop ik ook voor de mensen in Nijmegen en Utrecht
het is jammer dat hij in Amsterdam weg is 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
En dat zal dan wel in combinatie zijn met te weinig klanten
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
En natuurlijk personeel en alle andere kosten. Heel jammer
.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
En natuurlijk personeel en alle andere kosten. Heel jammer
.
Ja 
Maar he! Er is altijd nog de Fame en natuurlijk Concerto 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik ben vooral op zoek naar horror. Hebben ze bij Fame en Concerto ook veel horror dan?
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik ben vooral op zoek naar horror. Hebben ze bij Fame en Concerto ook veel horror dan?
Bij de Fame hebben ze nog best veel horror. Ik kijk er zelf ook veel, en af en toe zitten er goede en interessante films tussen bijv. Inferno ( argento) en The Blob ( laatst nog aangeschaft). Bij Concerto hebbenze weer een kleinere horrorcollectie dan bij de Fame, maar bij Concerto verkopen ze dan ook weer minder bekende horrorfilms ( althans ik ken de titels niet echt). En bij Concerto zijn ze heel behulpzaam en bestellen ze ook voor je. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
In de zomervakantie ga ik naar Amsterdam en dan zal ik zeker even bij beide binnenstappen. Ik ga in Mei naar Boudisque in Utrecht lekker mijn verjaardags centjes spenderen
. Het zal dan ook een lange dag worden, want ik krijg geen genoeg van bakken met films doorspitten.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
In de zomervakantie ga ik naar Amsterdam en dan zal ik zeker even bij beide binnenstappen. Ik ga in Mei naar Boudisque in Utrecht lekker mijn verjaardags centjes spenderen.
Aaah. Geld uitgeven aan dvd's, er bestaat niks mooiers 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik kon het niet beter zeggen!
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik weet het adres van Boudisque in Utrecht, maar hebben jullie mischien iets waardoor ik het makkelijker zou kunnen vinden?
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik weet het adres van Boudisque in Utrecht, maar hebben jullie mischien iets waardoor ik het makkelijker zou kunnen vinden?
Je kan via Google maps kijken
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Het zal niet moeilijk zijn je geld uit te geven, want er zijn voldoende koopjes, maar er zijn ook DVD's waar je zo ongeveer de goudprijs voor moet neertellen...
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Het zal niet moeilijk zijn je geld uit te geven, want er zijn voldoende koopjes, maar er zijn ook DVD's waar je zo ongeveer de goudprijs voor moet neertellen...
Bedankt! Ik heb ook via google maps een kaartje uitgeprint en nu ook met deze info erbij zal het zeker lukken.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Heel simpel, gewoon alsmaar rechtdoor lopen.