• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.271 votes
Profile

Boudisque

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Voorheen moest je altijd eerst betalen. Ik neem aan dat dat niet is veranderd.

stephan73

• 6269 messages
  • 14440 votes

Volgens mij is dat alleen als je in de winkel iets besteld, maar of dat ook zo is via hun website? Lijkt me stug!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik heb eerdere bestellingen in mijn mail gecheckt en het is eerst betalen en dan pas wordt het verstuurd.

stephan73

• 6269 messages
  • 14440 votes

Dus je moest eerst geld overmaken, voordat je bestelling er door was?

Ik moet toegeven dat ik nooit via internet bij Boudique heb besteld, maar dit lijkt me niet een normaal iets.

hellboy.ray

• 2056 messages
  • 2100 votes

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Dit is een mail van Boudisque naar aanleiding van een bestelling van mij (uiteraard de persoonlijke gegevens verwijderd):

Beste SelmaDuim,

Dit is een ontvangstbevestiging van de volgende order met ordernummer 00000:

Artiest: Leuke film

ArtikelNr: 00000

Drager: DVD

Prijs: 13,99

Verzendkosten: EUR 1,50

Totaalbedrag: EUR 15,49

Dit artikel wordt (na ontvangst van de betaling) verstuurd naar:

SelmaDuim

Adres...

NL

We nemen de bestelling zo spoedig mogelijk in behandeling en houden je op de hoogte.

Het is ook mogelijk om online de actuele status van de bestelling te volgen, via Boudisque.

Met vriendelijke groet,

Boudisque

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Had pas in een ander topic een licht kritische toon over Boudisque, maar die slik ik bij deze in. Had This Gun for Hire en Murder my Sweet besteld, maar door de steeds minder wordende kwaliteit van TNT, deze dvd's nooit ontvangen.

1 mailtje was voldoende en ik krijg ze weer toegestuurd. Geen gedoe, geen gezeik, geen wantrouwen. Bij deze roep ik vanwege de voortreffelijkie service, iedereen op bij Boudisque te bestellen. Voor sommige films (waaronder 2 genoemden) zijn ze zelfs goedkoper dan bijv. Play.com.

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13393 votes

mister blonde wrote:

Voor sommige films (waaronder 2 genoemden) zijn ze zelfs goedkoper dan bijv. Play.com.

^daarnaast hebben ze regelmatig wel import dvd's die ik bij play niet kan vinden (bijvoorbeeld een aantal boxen uit Criterion's Eclipse serie)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wat een verschrikkelijke website heeft dat Boudisque zeg. Amper wijs uit te worden.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Gelijk heb je!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Neen hoor, ik vind het overzichtelijk genoeg!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

uiteraard had ook niet anders verwacht Nomak.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Hoe bedoel je moviemafketel? Ik begrijp echt niet wat er zo verschrikkelijk aan is.

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Ook ik geef moviemafketel gelijk. Maak wel mijn weg erin wijs, maar vind het niet echt overzichtelijk.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Wat wel zo is, is dat er meer productinformatie over de dvd's mag staan. Als je een leuke box van Haneke wil aanschaffen (om maar wat te noemen) moet je gokken welke films er in zitten, of het het juiste beeldformaat is etc.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ook in Utrecht gaat het doek dan toch vallen. Het was ook bijna niet te doen in de bouwput en het werd steeds rustiger... Beneden bij de klassiek afdeling bleef het wel altijd redelijk druk. Niet echt verrassend, maar ik had een beetje het idee dat ze het nog wel even konden uitzingen...

Onze winkel aan het Vredenburg 31 in Utrecht zal helaas per 1 juni 2013 zijn deuren gaan sluiten.

Na een enthousiaste en veelbelovende doorstart op het Vredenburg in 2009, leek het mogelijk met ons mooie assortiment een vaste plek in dit winkelgebied te behouden.

Echter de vertraagde bouw van het Muziekpaleis Vredenburg aan de overkant, de herinrichting van het omliggende gebied en het (tijdelijk) verdwijnen van de bushaltes, hebben ervoor gezorgd dat het Vredenburg als winkelstraat onaantrekkelijk en moeilijk begaanbaar is geworden. Mede als gevolg hiervan hebben wij de omzet dusdanig zien dalen dat het voortbestaan van Boudisque als fysieke winkel niet meer mogelijk is.

De webwinkel blijft wel. Erg balen voor diegenen die er werken!

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ahh nee.. echt? Doodzonde.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Nu nog wachten tot het doek valt voor de webwinkel. Gun het ze meer dan van harte, maar met de huidige sell-thru-cijfers...

hellboy.ray

• 2056 messages
  • 2100 votes

daar gaat DE winkel met de aparte dvd's waar de dvd's ook echt

fysiek te koop waren/zijn.

Ook enorme klote voor het vriendelijke personeel dat er werkt!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Argh balen dit. Naja dan zal ik er in mei nog wel ff rondsnuffelen op koopjes.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ah jammer! Was sinds het uit Amsterdam weg was voor mij al redelijk dood. Maar toch jammer dat die enkele keer dat ik in Utrecht ben ik er niet meer heen kan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Erg spijtig inderdaad, groot gemis van een goede speciaalzaak. Ik bestel er wel eens online, dat kan dus voorlopig nog steeds.

Jammer dat de website zo onoverzichtelijk is mbt films. Zitten soms mooie arthouse aanbiedingen bij (2 voor 10,-; 2 voor 15,-)

De Free Record Shop zal uiteindelijk ook meer en meer uit het straatbeeld verdwijnen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

In de binnenstad van Utrecht heeft Boudisque de FRS zelfs nog "overleefd".

We hebben nu nog Fame (in de Bijenkorf), Plato (dat staat zo ongeveer gelijk aan alles van QFC, Homescreen en Lumìère maar dan ook geen titel extra) en MediaMarkt. Voor koopjes van reguliere titels kan je dus nog wel ergens terecht, maar verder...

Probleem van de speciaalzaak is dat er geen massa zit in de verkoop (die zit in de winkels hierboven) en in dit geval Boudisque als speciaalzaak zich wilde (moest?) concentreren op teveel uiteenopende specialiteiten (muziek én film, klassiek, rock én metal, klassiekers, import van kwaliteitslabels én cult). Dat gaat niet, want je hebt eigenlijk net nooit de goede titels op voorraad en wat je hebt kom je niet vanaf. En door de risico's in voorraden waren ze toch wel aan de prijs. Zeker qua Regio 2 - die waren gewoon onbetaalbaar - als het je het vergelijkt met Silver Screen in Amsterdam bijvoorbeeld. Regio 1 en regio 3 titels waren over het algemeen prima geprijsd in vergelijking met internet.

Dat heeft ze denk ik wel de das opgedaan, naast het teruglopen van de verkopen en de rottige locatie in de bouwput die Utrecht heet. De webwinkel van Boudisque vind ik trouwens een ramp. Als ze dat niet serieus verbeteren gaan ze daar de oorlog niet mee winnen...

FatMike

• 631 messages
  • 1976 votes

Nu 20& korting bij Boudisque dus zeker langs gaan!!!!!!!

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

Ik kom v/d week zeker langs.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Dankzij het LAFF ja

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

Ja, dan ben ik toch in Utrecht. Maar anders was ik ook wel even langs gegaan - optimaal gebruik maken van m'n laatste jaartje OV.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Misschien kunnen we er morgen met zijn drieën naartoe?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik ben er morgen ochtend, want s middags ben ik in Amsterdam.

Dus de leukste dingen zijn dan al weg

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.