Boudisque
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hopelijk hebben jullie maandag ook nog wat leuks staan, want dan ben ik weer in de buurt. 
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Balen, ik heb net een hele hoop geld opgespaart om zondag bij de filmbeurs in Arnhem uit te geven 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Kan ik via de website reserveren?
Vampyr dan graag!
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik loop de laatste tijd niet meer zoveel langs de Boudisque, maar zal binnenkort weer eens even dat kleine straatje in Utrecht inslaan
Goed trouwens Michael dat er nu weer eens een fatsoenlijk aantal Aziatische films staat! Heeft ook jaren geduurd eer dat weer bij gevuld is 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
"De korting geldt niet voor niet voor [sic] (internet)bestellingen."
Haal ik van de site af.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
LOL
Die goede Aziatische films zijn inderdaad nu: een fijne (her)aanvulling.
En [ahum-modus] soms een tweede exemplaar van een titel die ik besteld had - hebben ze er gelijk eentje voor de winkel [ahum-modus off] bijbesteld.
En het feit dat ze er nog steeds staan, is dat er geen sterveling in geïnteresseerd is blijkbaar: Woman with Red Hair, World of Geisha etc. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Kom er net (nou ja, net) vandaan. Staat idd weer een aardig rijtje Aziatische dvd's. Heb er de Lim. Ed. van Electric Dragon 80000V uitgevist.
Maar wanneer wordt het rek met de anime dvd's eens bijgevuld? Er is de laatste 2 jaar echt heel weinig bijgekomen.
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
Waar is de Boudisque in utrecht precies??
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
In een straat (Drieharingstraat) tussen Vredenburg en de Oude Gracht. Als je Hoog Catharijne uit komt lopen ga je gewoon rechtdoor. Als je ietwat naar links kijkt zie je een aantal flappentappen in een ronde muur zitten. Die straat ga je in en dan zit de Boudisque aan je linkerhand.
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
In een straat (Drieharingstraat) tussen Vredenburg en de Oude Gracht. Als je Hoog Catharijne uit komt lopen ga je gewoon rechtdoor. Als je ietwat naar links kijkt zie je een aantal flappentappen in een ronde muur zitten. Die straat ga je in en dan zit de Boudisque aan je linkerhand.
Thankss
Mads Smikkelsen
-
- 525 messages
- 2977 votes
Naar mijn mening is Boudisque behooorrrrrrrrrrlijk duur!! Kijk maar naar Quality Film Selection, bij Bol.com en FRS online € 7,50 (ex. porto)
Ze hebben wel heeeeeeeeel veel mooie titels, da's natuurlijk ook wat waard!!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Bij Boudisque (in de winkel) zijn die QFC €7,91 (incl. 5% vaste klantenkorting op de spaarpas). Maar liefst 41 cent! Dat lijkt me toch niet zo'n onoverkomelijk probleem, zeker niet omdat je dan geen porto kwijt bent 
Bovendien wordt je buitengewoon goed geholpen, is er altijd veel informatie over releases etc. En hoef je niet eerst de verkoper/verkoopster uit te leggen dat je een titel zoekt die geen Amerikaanse film betreft (moeilijk!) en mogelijk zelf s een importttitel (helemaal moeilijk!). Moet je voor de grap eens doen bij Van Leest of FRS. Die vragen altijd gelijk "huh?".
Klopt dat ze verder (soms) duur zijn met bepaalde importt titels (die overigens in een winkel nauwelijks geodkoper te vinden zijn, zoals Plato of Velvet. Internetshops hebben gewoon minder vaste lasten aan personeel, winkelruimte en voorraden, dus die zijn altijd goedkoper.
Beetje oneerlijke vergelijking. Ik kom er graag.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Bij de FRS en Van Leest staan vaak jongeren die geld willen verdienen en zich niet bezig houden met het filmmedium, en al helemaal niet als het om buitenlandse films gaat. Die expertise hebben ze bij de Boudisque wel in huis.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Vreemd, de winkel in Utrecht was vandaag (donderdag) 'wegens omstandigheden' gesloten en ook de website is (tijdelijk?) offline.
Toch geen faillissement o.i.d.? Dat zou nl. een groot gemis zijn, ik kom er graag en straks kun je nergens in Utrecht nog fatsoenlijke import-dvd's kopen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Vreemd, de winkel in Utrecht was vandaag (donderdag) 'wegens omstandigheden' gesloten en ook de website is (tijdelijk?) offline.
Toch geen faillissement o.i.d.? Dat zou nl. een groot gemis zijn, ik kom er graag en straks kun je nergens in Utrecht nog fatsoenlijke import-dvd's kopen.
Aj vervelend. Alleen de DVD's? Of ook de rest van de zaak? Ik was er dinsdag nog. Wilde morgen met MM Meeting ook nog even langshobbelen, tussen station en Hoogt. Zie wel wat ik dan aantref.
Website nog niet gecheckt.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Nee, de hele zaak. Ik vraag me af of de toko in Nijmegen dan ook dicht is.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Die toko in Nijmegen was gisteravond ook dicht, terwijl het koopavond was. Ik moet toch nog maar eens even kijken straks.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Hmmm... Hopelijk gaan ze niet op de fles want ik heb niet voor niets al die korting op mijn spaarpas opgespaard. Maar het zal geen kleinigheidje zijn als je alle winkels voor onbepaalde tijd dichtgooit.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hopelijk gaan ze niet op de fles want ik heb niet voor niets al die korting op mijn spaarpas opgespaard.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Inderdaad, straks moet ik ook nog een credit card aanschaffen wil ik kunnen genieten van die fijne import-dvd's!
Maar er zitten hier toch een paar mensen die bij Boudisque werken? Wellicht dat zij (mits ze geen stilzwijgende clausule hebben ondertekend) wat licht op de zaak kunnen werpen? Ik vind de tekst op de site nl. nogal summier.
Twist & Shout, White Noise en Midtown hadden toen ook dit soort briefjes op de ruit geplakt en een maand later was het pand leeg. Hopelijk geldt dit niet voor Boudisque.
Ik kwam gisteren trouwens dit tegen. Geen idee wat het is maar de pagina verwijst door naar Boudisque, en als je in de Google cache kijkt staat er het volgende:
Dit is Google's cachegeheugen van http://www.cdmarkt.nl/. Dit is een momentopname van hoe de pagina eruitzag op 21 maart 2009 08:42:41 GMT.
TIJDELIJK GESLOTEN
Boudisque heeft de beslissing moeten nemen om CDMARKT.NL tijdelijk uit de lucht te halen. Alle gebruikers bedankt voor jullie support (en vaak geduld).
Openstaande bestellingen graag versturen voor 30 juni. In de eerste week van juli volgen dan de definitieve (terug-) betalingen.
Reageren graag via [email protected]; onderwerp: cdmarkt.
Celluloid Dreams
-
- 510 messages
- 510 votes
Op DVD.nl staat het volgende:

informatie komt van de kvk website.

Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wat erg, zo een goede winkel.
Ik had er trouwens ook nog enkele films in bestelling staan.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Damn, dat is mooi kut zeg! De Boudisque was één van de weinige zaken waar het leuk was om naar binnen te lopen, te keuvelen met de altijd enthousiaste medewerkers over films en muziek en whatnot. Dit zie ik mezelf i.i.g. nog niet zo snel doen bij de Plato of de Plaatboef. Wat een ellende.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Jammer voor de medewerkers maar Boudisque is altijd al te duur geweest. Marktwerking, valt weinig aan te doen,
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Toch verbaast het me niet dat ze failliet zijn. Ikzelf kwam regelmatig in Boudisque in Nijmegen. Vaak was ik de enigste bezoeker. Ze hadden een geweldig mooie collectie, maar ze waren daarentegen verschrikkelijk duur. Dat heeft ze toch genekt volgens mij.
-fal
-
- 2028 messages
- 2290 votes
Jammer. Mijn vrouw moest eens in Utrecht zijn en via haar en een mobieltje kon ik door de rekken struinen met het vaste voornemen er eens echt naar toe te gaan.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Tja, ze zullen zoals zoveel zaken wel ingehaald zijn door het internet. Maar ik vind het leuker om door de bakken te struinen en daarna een sociaal babbeltje te maken met andere filmliefhebbers dan achter mijn pc een paar websites te bezoeken. Dan betaal ik wel een paar euro meer. In dat geval vind ik dat helemaal niet erg.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
pff wat een kutnieuws. Toch wel de beste zaak in Utrecht en ook Nijmegen destijds. hmm. Hopelijk is het maar tijdelijk, maar dit soort berichten zijn toch altijd vrij ernstig.