Boudisque
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Was Boudisque nog maar in Amsterdam... Staan zeker tien films tussen die ik zo zou meenemen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Klinkt goed inderdaad, maar ik vrees dat ik het niet ga redden. Zit hier met een opkomende hernia.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Als er mensen uit de buurt van Utrecht interesse hebben in één of meerdere van deze films hoor ik het graag. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Blijkbaar wel, heb hem zelf net ook gekocht. EAN-code 9789085141075 van Total Film/Cinéart. Met NL-se ondertitels.
Stapels lagen er.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik heb zelf ook al een tijdje een Nederlandse uitgave van Pickpocket in bezit. Ze bestaan dus wel degelijk. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Was Boudisque nog maar in Amsterdam... Staan zeker tien films tussen die ik zo zou meenemen.
Het is jammer ja.. 
Maar er is voor mij een klein lichtpuntje, m'n nieuwe opleiding is in Utrecht. Dat betekent dat ik in de toekomst lekker (vaak) bij Boudisque Utrecht binnen kan vallen. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Net nog even een mini MM-meeting bij de Boudisque met FatMike achter de toonbank en Die Hard,Willis (berg je maar, hij had weer een stapel aan ontploffende hoofden!) en mijzelf als klanten.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Gisteren voor het eerst in Boudisque geweest. Altijd fijn als er zo'n winkel in de buurt van je opleiding zit. Ik heb in elk geval Masculin Feminin meegenomen, 4,99 vind ik voor een Godard best een vriendelijk prijsje. En als verjaardagscadeautje voor mezelf heb ik de Criterion uitgave van La Passion de Jeanne d'Arc besteld
.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Net nog even een mini MM-meeting bij de Boudisque met FatMike achter de toonbank en Die Hard,Willis (berg je maar, hij had weer een stapel aan ontploffende hoofden!) en mijzelf als klanten.
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Ik ga er binnenkort ook eens naartoe, ook al is het niet bij mij in de buurt. Ben echt benieuwd.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik zal ook eens bij de Boudisque in Utrecht binnen wippen, zit tenslotte ook in Utrecht op school.
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Dan heb je het wel mooi voor elkaar Ruben, kan je er zo een keertje langs als je zin hebt 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Dan heb je het wel mooi voor elkaar Ruben, kan je er zo een keertje langs als je zin hebt 
Ik ga het ook zeker een keer doen. Uiteraard niet te vaak. 
Misschien een keer leuk voor een mini MM meeting? 
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Ik zit ook in utrecht op school, ben er vandaag nog geweest maar heb niks meegenomen.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Zou inderdaad leuk zijn!
Nou, wie weet? 
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
In de hersftvakantie ga ik naar Boudisque in Utrecht
Ik ben nu alvast geld aan het opsparen!
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Heb er voor het eerst een bestelling geplaatst dit weekend.
Voordelen:
- Snelle en vriendelijke communicatie als je een vraag hebt.
- Ruim assortiment, zowel wat DVD's als CD's betreft.
- Hebben veel import.
Nadelen:
- Niet erg goedkoop (maar ook weer niet extreem duur).
- Bedroevend weinig productinformatie beschikbaar online.
En nu maar hopen op een fijne levering...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Was deze site niet gesloten ofzo?
Enkel de winkel in Amsterdam is gesloten.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
... al was het maar de simpele melding of een artikel nog op voorraad is (of uberhaupt nog verkrijgbaar is). Heeft mij er vaker van weerhouden iets te bestellen daar. Verder is het vrij duur daar, maar de levering is snel en inderdaad vriendelijke communicatie.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ze geven zelf ook toe dat de site beter kan. Ik dacht dat er plannen waren voor een nieuwe look, maar wanneer dit van de grond komt...
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Goede wil te over inderdaad. Ik stelde vorige week per e-mail een vraagje over een product met gebrekkige informatie online en kreeg meteen antwoord op mijn vraag plus de melding dat ze de productinfo zo snel mogelijk zouden aanpassen. Het bleef niet bij loze woorden, want de info werd ook daadwerkelijk aangepast.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik hoop ook echt dat ze de site een keer verbeteren. Ik gebruik meestal amazon om productgegevens na te zoeken (.com voor regio 1, .co.uk voor regio 2). Zij hebben zeer veel goede info over beeldratio, ondertiteling, extra's etc.
In de winkel waar ik vaak kom, omdat ik lekker dichtbij woon zoeken ze meestal in hun bestel database, waar ook veel goede info te vinden is. Dus ik gebruik het winkelpersoneel meer om in hun bestelsysteem te zoeken dan het internet.
Merkwaardige situatie natuurlijk.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Mijn eerste keer in Utrecht en natuurlijk was Boudisque mijn reden om naar deze mooie stad te gaan.
Hele mooie winkel en heel fijn om een MovieMeterlid achter de kassa tegen te komen.
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
Boudisque in Utrecht staat nog steeds op mijn lijstje, ik ben pas bij Boudisque in Nijmegen geweest, en dat was ook erg interessant. In de kerstvakantie doe ik Utrecht maar eens.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Hoe kom je bij Boudisque als je van het Neude komt? Ligt het er vlak bij?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Oude Gracht oversteken (Jansbrug) en dan ligt Boudisque in het zijstraatje aan de linkerkant dat naar de Vredenburg loopt (Drieharingstraat).
FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
Nu bij Boudisque 25 % korting op hele assortiment, dvdees en cdees!
Zie link....