- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Meest overgewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Meest overgewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Van mij mag ie de flop 100 in.

FeZ
-
- 460 messages
- 3170 votes
Zo slecht vond ik hem anders niet,beter als deel 1.
Nee dat niet, maar in de top 250 vind ik wel overgewaardeerd.
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Voor mij ook pulp fiction , kan er nog steeds niet bij.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Als ik dan die lijst van alle users die hem in hun Top10 hebben staan bekijk, dan begrijp ik het steeds minder.. 
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Als ik dan die lijst van alle users die hem in hun Top10 hebben staan bekijk, dan begrijp ik het steeds minder.. 
Net zo min als veel users het zullen begrijpen dat jij de gehele Rambo trilogie in je top 10 hebt staan. Het enige verschil is dat men daar moeilijk van kan beweren dat ze overgewaardeerd zijn...
Xenophon
-
- 73 messages
- 616 votes
Voor mij ook pulp fiction , kan er nog steeds niet bij.
Amen.
Daarnaast ook reservoir dogs en jackie brown. Het zijn alledrie wel aardige films, maar wat mij betreft niet zo briljant als iedereen zegt (de flop 100 lijkt me ook wel erg overdreven).
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
The Shawshank Redemption, Pulp Fiction, Resevoir Dogs, Fight Club.
Owjee, dit had ik beter niet kunnen typen 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Reservoir Dogs en Pulp fiction ben ik met je eens,maar Fight Club en The Shawshank Redemption zijn imo niet overgewaardeerd.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
The Shawshank Rememption is een mooie film, maar ik vind het zeker wel over-gewaardeerd, bijna overal waar ik kom staat ie in de top 3, damn...is die film zo speciaal dan???!
as
-
- 3548 messages
- 5932 votes
het is een goede film maar zeker geen meesterwerk. Vindt ik inderdaad ook wel overgewaardeerd. Nog een die ik me voor de geest haal: Trainspotting.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Bij Finding Nemo:
Helemaal Top100-waardig. 43 wel wat te hoog, maar het is wel een meesterwerk. Heeft de status die het verdient.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Bij Finding Nemo:
Helemaal Top100-waardig. 43 wel wat te hoog, maar het is wel een meesterwerk. Heeft de status die het verdient.
Ik zie hier toch enige controverse, je vindt het een meesterwerk, maar plaats 43 vind jij weer te hoog.
Een meesterwerk hoort zoiezo in de top 10 thuis.
BTW. een meesterwerk vind ik persoonlijk weer net iets 'te' voor deze gewoon goede 'tekenfilm'.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Vind niet alle MM-top 10 films meesterwerken hoor.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Vind niet alle MM-top 10 films meesterwerken hoor.
Nee ik ZEKER ook niet hoor 
Maar als ik een film een meesterwerk vind, dan hoort die film absoluut in mijn top 10, en als velen het er dan mee eens zouden zijn, dan zeker ook in de top 10 van de top 250, al vind ik zelf.
morpheus
-
- 1034 messages
- 675 votes
Een greep uit de in de top 100 voor mij overgewaardeerde films:
-Lord of the rings trilogy
-The usual suspects
-Amelie
-Fargo
-Heat
-Mullholland Drive
-21 Grams
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik zie hier toch enige controverse, je vindt het een meesterwerk, maar plaats 43 vind jij weer te hoog.
Een meesterwerk hoort zoiezo in de top 10 thuis.
Ik verdeel meesterwerken in in 2 klassen: meesterwerk en Meesterwerk. Ik vind Finding Nemo een meesterwerk, maar enkele films in mijn top10 vind ik echte Meesterwerken (hoofdletter). 
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Ik verdeel meesterwerken in in 2 klassen: meesterwerk en Meesterwerk. Ik vind Finding Nemo een meesterwerk, maar enkele films in mijn top10 vind ik echte Meesterwerken (hoofdletter). 
Das een manier van omschrijven 
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Dat kan er maar 1 zijn: Gladiator....voorspelbaar, saai en zouteloos....en zeker niet de topper die in de top 250 thuishoort!!!
dennis1984
-
- 121 messages
- 314 votes
Dat kan er maar 1 zijn: Gladiator....voorspelbaar, saai en zouteloos....en zeker niet de topper die in de top 250 thuishoort!!!
Voorspelbaar? Ging je ervan uit dat hij dood ging dan. Ik denk dat velen uit met jouw oneens zijn.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
scareface. Leuk verhaal, maar niet echt super orgineel.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Last Samurai komt erg in de buurt voor mij.
Sluit ik mij bij aan.