- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Meest overgewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Meest overgewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Wordt mijn hele top 10 hier te grabbel gegooid of zo? 
LOTR en a Beautiful Mind overgewaardeerd, hup terug naar school jullie.
En we zwijgen dan nog over "Requiem for a Dream (2000)" 
Al moet ik die wel nog eens herzien
Jonesy
-
- 409 messages
- 159 votes
haha @Courtes, precies INCEPTION zijn wij nou de enigste die het niet begrijpen. leuk spektakel filmpje voor een keer maar never nooit geen 4.1 waard.
Courtes
-
- 140 messages
- 721 votes
nee inderdaad, en als je dan zegt dat je hem niet heel tof vond, krijg je om je oren :' dat is omdat je hem niet begrijpt' .. 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Mag eigenlijk wel wat hoger van mij.
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
Dan ben jij 1 van de redenen dat die overgewaardeerd is hier 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Heb er nog geen stem bij hoor, moet hem nodig herzien. Toch vond ik hem toen 4,5* Waard. In dat geval, mijn excuses 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Requim for a dream
Silence of the Lambs
A Clockwork Orange
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Requim for a dream
ga ik ook me akoord,maar ik moet die film nog eenkeer herzien zie wel de potentie erin.
Wat ik niet zie in een Avatar om er een te noemen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Goh, drie meesterwerken en je herkent ze niet eens... 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Irriversible
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Goh, drie meesterwerken en je herkent ze niet eens...
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Mischien herken ik het meesterwerk erin niet nee, maar vond ze allen persoonlijk erg tegenvallen. Silence of the Lambs moet ik mischien nog eens herzien. De andere twee vond ik dat niet waard.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Amelie
Schindler's List
Apocalypse Now
Donnie Darko
heb ik op het moment laag staan. Vond ze destijds tegenvallen, maar moet ze eigenlijk nog eens herzien om te kunnen concluderen of dat ze echt overgewaardeerd zijn.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Alleen Schindler's List is daarvan rijp voor de prullenbak, de rest staat naar mijn mening waar ze horen te staan.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Alleen Schindler's List is daarvan rijp voor de prullenbak, de rest staat naar mijn mening waar ze horen te staan.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Amélie heb ik ook echt op het verkeerde moment gekeken. Toen was ik volgens mij net lid van MM, begon toen ook pas met echt actief film kijken en zoeken naar minder bekende Hollywood films en begon dus meteen met een Franse film wat ook nog eens helemaal mijn genre niet is.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Taken, 3.8* voor zo´n misbaksel, dat hoort toch niet in de top 250 thuis, even hoog als 2001 
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
The social network mag wat lager staan. Begrijp niet zo heel goed de hype erachter.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Taken, 3.8* voor zo´n misbaksel, dat hoort toch niet in de top 250 thuis, even hoog als 2001
Tja. Vond hem wel te eten maar even hoog als 2001 is erg overdreven inderdaad.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Taken kan heb ik op 4,5* staan. Geweldige film. De emotie die je voelt op het moment dat zijn dochter gegrepen word aan de andere kant van de lijn is geniaal weergegeven.
Mn haren gaan alweer overeind staan als ik er aan denk..
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Die van mij gaan al omhoog staan als ik alleen al aan die film denk, hoezo ongeloofwaardig?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Sinds wanneer is geloofwaardigheid een criteria waar een film aan moet voldoen?
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Sinds wanneer is geloofwaardigheid een criteria waar een film aan moet voldoen?
Sinds altijd al. 'Ongeloofwaardig' is niet hetzelfde als 'onrealistisch'.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Dat verschil hoef je mij inderdaad niet uit te leggen. Echter ging ik er voor het gemak even van uit dat hij onrealstisch bedoelde, aangezien ik me daarin wel kan vinden.
Nakkie13
-
- 970 messages
- 265 votes
Inception mag lager, en Star Wars ook.
Clockwork en dergelijke lekker laten staan.
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
I agree,een opa op Rambo-tour,die erg simpel door een hele organisatie afgaat,geen enkele aansprekende badguy,geen enkele spectaculaire actie-scene en dat voor een actie-film,geen enkele twist,en waar de vriendin van dochtertje dood gevonden wordt is de dochter zelf niet verkracht of vermoord of iets,prachtig einde jaja.
De scene die Schram101 beschrijft is wel een goede scene ja,maar daar is alles mee gezegt.
Gelijk maar even kijken of ik al gestemd heb op deze film.