- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Rock Hudson...volgens mij zou hij zelf liever in het actrices topic hebben gestaan toch?...
Want mannen die op mannen vallen voelen zich vrouw ofzo? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes

Ruben Nicolai, Hollands's lekkerste 
En nog zo'n leukerd, Jeroen van Koningsbrugge:

Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Want mannen die op mannen vallen voelen zich vrouw ofzo?
Nee ik denk dat ie liever door mannen werdt bekeken!
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
(afbeelding)
En nog zo'n leukerd, Jeroen van Koningsbrugge:
(afbeelding)
Over homo's gesproken...
Ruben is wel leuk hoor, maar vind het niet echt een vent ofzo.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
wordt of werd?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Dus omdat jij hem niet echt een vent vindt, issie een homo? Rare redenatie! Is dit wraak vanwege 't songfestival? 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik heb me gisteren mogen vergapen aan (een van de) mooiste man(nen) van Nederland. Alleen is hij geen acteur. Maar omdat hij in zijn eigen clipjes speelt, mag ik wel voor één keer vals spelen, vindt ik. 

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Leuke kerel, goeie kop met haar. Wie is het?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Dus omdat jij hem niet echt een vent vindt, issie een homo? Rare redenatie! Is dit wraak vanwege 't songfestival?
Hij heeft gewoon wat homo trekjes ja! Geen wraak hoor 
@Selma: werd! (dees en tees...grrrrr)
Is dat niet die gast die ook aan die zoektocht voor een nieuwe zanger van D-irect mee heeft gedaan?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Het is Jelle Schrooten, zanger van de Rotterdamse band Face Tomorrow.
Hij heeft inderdaad aan die zoektocht meegedaan, maar is er gelukkig op tijd uitgestapt en is nog steeds de zanger van zijn eigenlijke (en veel betere) band.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Door de titel van het topic "de allerlekkerste acteur" wat al meteen sexueel getint is zul je veel mannen zoals ik die op vrouwen vallen (maar ook mannen op mannen, ......) hier niet veel aantreffen. Ik zeg maar zo acteur is acteur en privé is privé.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
@Dick: ik snap je niet helemaal. want we treffen jou aan hier? en mij (man die op mannen valt). en je laatste zin? geldt dat niet voor actrices? en het topic Mooiste / leukste actrice zou moeten heten: 'wie is het mooist met zonder kleren of weinig kleren'.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Eigenlijk zouden alle topics gewoon moeten worden voorzien van een korte inleiding anders ga je zaken heel verschillend interpreteren. Misschien was het dan handiger geweest als er vier topics waren geweest. Twee voor acteurs, een met en een met zo weinig mogelijk kleren aan, en hetzelfde voor de actrices.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat was het dus eerst ook:
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik had het graag gescheiden gezien van elkaar. Maarja, er is niet voor niets voor gekozen.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Mag ik ook even zwijmelen...?

(hopelijk blijft 't plaatje het doen)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik had het graag gescheiden gezien van elkaar.
Ik heb het hele topic doorlopen en kwam dit bericht tegen. Voor mij is de bedoeling bij dat topic nu duidelijk. Bij dit (acteurs) topic weet ik het niet. Maar waarom had je het graag gescheiden gezien?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik heb het hele topic doorlopen en kwam dit bericht tegen. Voor mij is de bedoeling bij dat topic nu duidelijk. Bij dit (acteurs) topic weet ik het niet. Maar waarom had je het graag gescheiden gezien?
Omdat er een verschil is tussen: 'Dump foto's van lekkere wijven/gasten' en actrices en acteurs die beoordeeld worden vanwege het feit dat ze leuk zijn.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Thanks! You made my day! 
Plaatjes doen het zelden bij mij... Wat doe ik fout?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ik weet het niet, maar nu doet ie het wel!! Misschien deed ik iets fout 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Jouw plaatje doet het wel, de mijne nog steeds niet. Of bij jou wel?
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Plaatje van Benicio op 1 juni 2010, 16:06 uur?! Zie ik alleen (afbeelding).
Hopelijk heb je wat aan mijn advies Benicio 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Benicio Del Toro is sexy btw. De acteur dan hè 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hihi, de user ook! 
Bedankt voor je info, laundromat!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik heb helemaal niks met Benicio, vind hem iets te grof in zijn gezicht, beetje een norse uitstraling. Maar hij is wel een 'echte' vent en dat is dan wel weer een pluspunt 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Eigenlijk is ie ook helemaal niet knap, maar hij straalt iets uit waardoor ik denk 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat kan inderdaad, dat heb ik bijvoorbeeld bij Joshua Jackson, die is ook niet echt knap maar heeft wel een bepaalde uitstraling waardoor ik hem heel erg leuk vind 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik heb helemaal niks met Benicio, vind hem iets te grof in zijn gezicht, beetje een norse uitstraling. Maar hij is wel een 'echte' vent en dat is dan wel weer een pluspunt
Dat van dat 'iets te grof in zijn gezicht' snap ik wel ja. Maar hij heeft een bepaalde uitstraling dat ik denk...ja! En tis een man-man ja.