• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

MovieMeter Top Horrorfilms

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Heb hem doorgestuurd.

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

mijn lijstje is ook binnen, met gepaste trots ,

kijk uit naar het eind resultaat

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Heb mijn lijst ook net gestuurd.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

leatherhead wrote:

Heb mijn lijst ook net gestuurd.

ontvangen en doorgestuurd!

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3836 votes

Mijn lijst is ook binnen. Het was toch moeilijker dan verwacht om tot 50 te komen.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

De 3 mensen die het lijstje niet hebben ingestuurd (Valak, only1ELEANOR en VanRippestein), zijn de laatste paar dagen niet online geweest. De deadline is voorbij dus wat mij betreft kan het feest beginnen of beter gezegd morgen, toch alexspyforever. Wat is het programma voor morgen?

U96

• 731 messages
  • 762 votes

ik ben benieuwd welke films er allemaal te voorschijn gaan komen !!

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik ben gisterenavond niet meer online gekomen, het feestje waar ik heen ging is nogal uitgelopen

Dit is het schema voor vandaag en komende 6 dagen.

Zondag 24 maart 2019

Chainsaw

U96

Gang_Star

Alastor

Zandadder

Alexander1900

wibro

Maandag 25 maart 2019

Shaky

VanRippestein

remorz

Glacius

Dopke

alexspyforever

handsome_devil

Dinsdag 26 maart 2019

BlueJudaskiss

Onderhond

Lord Flashheart

John Milton

Valak

scorsese

mikey

Woensdag 27 maart 2019

Baggerman

Collins

Hollywood007

arno74

IH88

joolstein

MovieMind

Donderdag 28 maart 2019

only1ELEANOR

jeroentjuhhhhh

Miss Z

baspls

DjFrankie

Metalfist

ikkegoemikke

Vrijdag 29 maart 2019

john mcclane 2

Film Pegasus

Noodless

wendyvortex

Woland

Dievegge

TornadoEF5

Zaterdag 30 maart 2019

TheBunk

Kondoro0614

Ramon K

leatherhead

Shadowed

Dying Rose

Shinobi

Kijk dus goed op welke dag je uw lijstje moet plaatsen. Het maakt niet uit op welk tijdstip van de dag je dat doet als je het maar op de aangegeven dag doet en uiteraard moet dit hetzelfde lijstje zijn als je bij uw controleur hebt ingediend.

Voor de mensen die vandaag 24/03 moeten plaatsen, gezien de laatheid van deze boodschap mogen ook nog morgen plaatsen.

De mensen die geen of niet tijdig een lijstje indienden, het is aan Alexander1900 om te bepalen of ze alsnog met een lijstje mogen komen. Als ik het goed heb gaat het om VanRippestein, Valak en only1ELEANOR.

Zandadder

• 2595 messages
  • 3080 votes

Is het de bedoeling dat ik mijn lijst nu hier plaats?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Zandadder wrote:

Is het de bedoeling dat ik mijn lijst nu hier plaats?

Ja nu of op een ander moment deze dag

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik heb 4 films van jou ook op mijn lijst staan Zandadder. Op het eerste gezicht zie ik geen 'speciallekes' al heb ik niet alles gezien van jouw lijst. Als ik goed heb geteld 39/50 gezien. Dank om Devil (2010) te nomineren. Ik heb die ooit op een Halloween special gezien destijds maar was de titel vergeten. Die kan ik nu dus meteen afvinken op icm

Bij wibro ook 4 op mijn lijst en er zijn er andere die ook wel kans hadden gemaakt indien we voor een hogere top waren gegaan. Ik dacht dat er meer arty films in gingen staan dus ben enigszins opgelucht dat het toch een vrij gevarieerde lijst is geworden al mis ik een goede gore film

Zeer blij met de nominatie van Alice, sweet Alice en Company of Wolves

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Met zandadder deel ik 7 titels. Met wibro maar liefst 11.

Kill List was ik helaas vergeten, anders had die er vermoedelijk wel in gestaan. En als ik de lijst niet al had ingeleverd, was Us (2019) er wellicht ook in beland.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Met Wibro deel ik 9 titels. En Zandadder ook 9.

Kom nu toch wel weer wat titels tegen waar van ik denk: SHIT, had ik die ook maar gepakt. Toch heerlijk om weer wat titels tegen te komen die ik nog wel eens wil zien, een soort 'reminders' .

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Deel 6 titels met Zandadder en 11 met Wibro. Een film als Climax heb ik er dan zelf uitgelaten omdat ik die gewoon echt wat te weinig met horror van doen vind hebben, ondanks dat-ie die genre aanduiding wel krijgt op imdb.

madmadder

• 371 messages
  • 3054 votes

Met Zandadder deel ik er 6, met wibro maar liefst 14. op wibro’s lijstje staat ook een aantal films die ik weliswaar hoog scoor maar die ik voor mezelf niet horror genoeg vond. Maar ik ben toch blij dat ze meedoen.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Welgeteld 1 film van Alastor die mijn lijstje heeft gehaald. Niet alles van de lijst gezien maar die wat ik wel heb gezien zijn niet meteen mijn soort films. Hoewel Sante Sangre vond ik best nog wel tof.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Toffe lijst. Maar liefst 12 overeenkomsten.

madmadder

• 371 messages
  • 3054 votes

Leuk, wat Aziatisch spul. Ik deel 6 films met Alastor en ben benieuwd naar de films van zijn lijst die ik nog niet ken.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Zandadder 11

wibro 14

Alastor 2 - Genoeg films die ik nog moet zien .

Climax had normaal gesproken ook mijn lijst gehaald, maar zat te twijfelen of het nu horror was of niet.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

nul ...

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

madmadder wrote:

Leuk, wat Aziatisch spul. Ik deel 6 films met Alastor en ben benieuwd naar de films van zijn lijst die ik nog niet ken.

Dat bedoel ik nu enerzijds leren we op deze manier de smaak van een ander kennen en als die overeenkomsten vertoont met die van jezelf in een of andere mate kun je meteen leuke tips opdoen.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Slechts 1 van Gang_Star die ik ook heb op mijn lijst, dat verbaast me toch een beetje. Nu goed er zijn er wel tussen die mijn lijst hadden kunnen halen bij meer dan 50 zoals Livide, Hellraiser en Ghost Ship. Het merendeel heb ik er wel van gezien met dank aan de horrordrafts vooral

madmadder

• 371 messages
  • 3054 votes

23 gezien van Gang_Stars lijst, 7 titels komen ook voor op mijn lijstje.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

8 titels .

joolstein

• 10828 messages
  • 8913 votes

Veel films van de lijstjes gezien maar zijn er wel degelijk ook paar verassingen die ik niet heb gezien!

Van Zandadder heb ik 2 films in mijn lijst opgenomen

Bijzonder is dat in zijn lijst, Book of Shadows: Blair Witch 2 (2000) staat. Een echte Turkey en vermoedelijk de laagst gewaardeerde film van alle genomineerde films

Van wibro staan erbij mij 6 films in mijn lijst

En blijkbaar deel ik de liefde voor Zombies The Lords of Salem (2012) en Cerdà's The Abandoned (2006) Twee films waar niet iedereen de kwaliteit van kan waarderen!

Alastor 1 film in mijn lijst en van wat ik gezien heb scoorde er een paar films zeer laag. Wel erg leuk dat Rubber erin staat!

Gang_Star 4 films van hem staan ook in mijn lijstje! Opvallend vind ik dat Geung Si (Rigor Mortis) voor de tweede keer werd genoemd1 Niets mis mee want het is ook een goede film maar had dat niet verwacht!

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

alexspyforever wrote:

Slechts 1 van Gang_Star die ik ook heb op mijn lijst, dat verbaast me toch een beetje. Nu goed er zijn er wel tussen die mijn lijst hadden kunnen halen bij meer dan 50 zoals Livide, Hellraiser en Ghost Ship. Het merendeel heb ik er wel van gezien met dank aan de horrordrafts vooral

Op welke manier bedoel je dat? Dat je verbaasd bent omdat er maar één op je lijst staat, of juist dat je het bijzonder vind dat die ene er op staat (toch onverwachts een titel)?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.