• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.292 votes
Profile

MovieMeter Top Horrorfilms

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Op IMDb staan genres altijd alfabetisch, dus als de H al voorbij is zoals met "Genres: Crime | Drama | Thriller" dan hoef je niet verder te kijken

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Kijk eens, dat scheelt nog eens 3 milliseconden... Thanks Arno

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

madmadder wrote:

Ik wil toch graag meedoen (heb toch een stuk of 70 horrors blijkbaar 4,0 of hoger gegeven). Naar wie mag ik mijn lijstje sturen?

Fijn wat meer vrouwelijke input is altijd welkom

Je mag jouw lijstje naar joolstein sturen.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

En ach ik moet zelf toegeven dat ik dat eigenlijk niet heb gecontroleerd of de films die ik heb ingediend allemaal het horror label hadden op imdb en/of MM (maar ik heb ze allemaal opgezocht via MM en daar zag ik toch bijna altijd horror bij staan). Ik denk dat de meeste van ons toch vooral uit het buikgevoel en wat algemeen als horror is aanvaard kiezen.

Die miserie is allemaal begonnen op het moment dat er steeds vaker het thriller label werd geplakt op films die vroeger meestal als horror werden bestempeld (maar toen nog niet zo grafisch waren als nu) en dan zitten we nu met dat eeuwige en eindeloze ik vind het meer thriller dan horror discussies.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

alexspyforever wrote:

En ach ik moet zelf toegeven dat ik dat eigenlijk niet heb gecontroleerd of de films die ik heb ingediend allemaal het horror label hadden.

Bij deze: ik heb je net gecontroleerd en je kan met een gerust hart slapen. Al je films hebben het horror label.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Alexander1900 wrote:

(quote)

Bij deze: ik heb je net gecontroleerd en je kan met een gerust hart slapen. Al je films hebben het horror label.

Someone has (too?) much time on his hands

Ik dacht dat je zei dat je geen controleur ging spelen?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Maximaal 50? Kan ik ook een lijst insturen?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik wil ook wel meedoen. Als het duidelijk is hoeveel films je mag opsturen, wat de criteria is om als horrorfilm te mogen doorgaan en naar wie de lijstjes mogen gestuurd worden, kan dit best in de beginpost opgenomen worden. Er zijn nu al een massa berichten om door te nemen als je dat wil weten.

En sowieso succes aan de organisator(s)!

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

alexspyforever wrote:

Someone has (too?) much time on his hands

Ik dacht dat je zei dat je geen controleur ging spelen?

Yep, en steekproefsgewijs. Op het moment heb ik weinig tot niks te doen dus ik controleer maar het e.e.a. Alle toplijsten die ik via de pm heb gehad, zijn verwerkt. Dit zijn er 15.

Ik verwerk de lijstjes en ben min of meer (eind)verantwoordelijk voor de uitslag.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Herhaling en de beginpost kan ik niet meer aanpassen Film Pegasus, ik ben geen moderator.

Ik stel de deadline op zaterdag 23 maart 2019 om 23:00 u

* Een lijst van minimum 10 tot maximum 50 films

* De films moeten op MovieMeter geregistreerd staan

* De films moeten op MovieMeter en/of imdb 'horror' als een van de genreaanduidingen hebben

* Gebruik de originele titel met jaartal tussen haakjes zoals die op MovieMeter staat. Wil je bijvoorbeeld "Jaws (1975" in je lijst opnemen dan kan je dit doen door de url zijnde [/quote]https://www.moviemeter.nl/film/909 [/quote] te plakken dan zal de correcte titel verschijnen als je deze in de pm plakt die je uiteindelijk zal versturen naar jouw controleur.

* Kies de films die je zelf tot je favorieten rekent. Kijk niet naar algemene gemiddeldes ze zullen niet automatisch een hogere ranking gaan krijgen. Het gemiddelde wil ik niet laten meespelen voor de rangschikking.

* Aantal stemmen die de films op MM of imdb hebben gekregen maakt niet uit, weet wel dat als je veel obscure titels gaat nemen deze wellicht een lage ranking gaan krijgen, onbekend is onbemind zeg maar. Maar het kan natuurlijk anderen aanzetten om die titels te gaan bekijken.

Dit is de verdeling, zoek je naam op en kijk naar wie je uw lijst moet sturen. Stuur je toplijst via pm door maar pas als je een definitieve versie hebt. Eens je een lijst hebt doorgestuurd dan mag je nadien geen aangepaste lijst meer sturen, dus stuur pas door als je echt tevreden bent met je lijst. Gelieve geen nummering te gebruiken als je uw lijst doorstuurt, dit bezorgt Alexander1900 enkel extra werk bij de verwerking, dank u.

Controleurs sturen na ontvangst van een lijst deze asap door naar Alexander1900.

Collins ontvangt een lijst van

arno74

Chainsaw

John Milton

john mcclane 2

Dying Rose

Alexander1900

wibro

TheBunk

alexspyforever

Shinobi

Dopke

Hollywood007

Miss Z

Film Pegasus

jeroentjuhhhhh

joolstein ontvangt een lijst van

Shadowed

Kondoro0614

Zandadder

Shaky

Collins

ikkegoemikke

scorsese

baspls

U96

IH88

Noodless

only1ELEANOR

handsome_devil

Lord Flashheart

Dievegge

John Milton ontvangt een lijst van

BlueJudaskiss

Onderhond

mikey

wendyvortex

MovieMind

joolstein

Metalfist

leatherhead

Woland

DjFrankie

remorz

Gang_Star

Ramon K

Baggerman

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Ok, ik doe mee. Naar wie mag ik mijn lijst sturen?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Ik kan ook wel een lijst maken. Dus ook voor mij geldt, naar wie mag ik die sturen?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

alexspyforever wrote:

Herhaling en de beginpost kan ik niet meer aanpassen Film Pegasus, ik ben geen moderator.

Ik wel.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Baggerman en Lord Flashheart lijst voor jullie aangepast

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Hmmm, ik heb net op IMDB een lijst laten maken waarmee alle horrorfilms die ik gezien heb op mijn stem worden gerangschikt en daar staat ook 'Tenshi no tamago' (1985) tussen?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Baggerman wrote:

Hmmm, ik heb net op IMDB een lijst laten maken waarmee alle horrorfilms die ik gezien heb op mijn stem worden gerangschikt en daar staat ook 'Tenshi no tamago' (1985) tussen?

Op imdb staat toch horror bij de genres dus geen probleem als je die in je lijst wil zetten.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Huh? Bij mij staat horror er niet als genre, maar ik vermoed dat de zoekfunctie beter is dan mijn eigen zoekfunctionaliteit, dus ga ik gewoon de lijst maar af....

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Baggerman wrote:

Huh? Bij mij staat horror er niet als genre, maar ik vermoed dat de zoekfunctie beter is dan mijn eigen zoekfunctionaliteit, dus ga ik gewoon de lijst maar af....

Je moet ook verder naar beneden gaan op de filmpagina om alles genres te zien. Ik denk dat enkel de eerste 3 genres bovenaan worden getoond, genres staan ook alfabetisch

Dit zijn de genres die er staan voor de film:

Genres: Animation | Drama | Fantasy | Horror | Mystery | Sci-Fi

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Okay, dankjewel voor de uitleg!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

I'm in. Naar wie mag de lijst?

Dievegge

• 3166 messages
  • 8191 votes

Ik wil ook wel een lijstje maken.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

jeroentjuhhhhh en Dievegge aan de lijst toegevoegd, zie hoger voor de regels en naar wie jullie de lijst mogen sturen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Verzonden! Was nog redelijk pittig met 135 titels die 4.5* of meer scoren.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Naar wie kan ik mijn lijst sturen?

Valak

• 626 messages
  • 405 votes

Een paar weken niet online geweest, maar ik doe ook graag nog mee!

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ok er blijven zich maar mensen aanmelden, kun je het nog aan Alexander?

Ik stel de deadline op zaterdag 23 maart 2019 om 23:00 u

* Een lijst van minimum 10 tot maximum 50 films

* De films moeten op MovieMeter geregistreerd staan

* De films moeten op MovieMeter en/of imdb 'horror' als een van de genreaanduidingen hebben

* Gebruik de originele titel met jaartal tussen haakjes zoals die op MovieMeter staat. Wil je bijvoorbeeld "Jaws (1975" in je lijst opnemen dan kan je dit doen door de url zijnde [/quote]https://www.moviemeter.nl/film/909 [/quote] te plakken dan zal de correcte titel verschijnen als je deze in de pm plakt die je uiteindelijk zal versturen naar jouw controleur.

* Kies de films die je zelf tot je favorieten rekent. Kijk niet naar algemene gemiddeldes ze zullen niet automatisch een hogere ranking gaan krijgen. Het gemiddelde wil ik niet laten meespelen voor de rangschikking.

* Aantal stemmen die de films op MM of imdb hebben gekregen maakt niet uit, weet wel dat als je veel obscure titels gaat nemen deze wellicht een lage ranking gaan krijgen, onbekend is onbemind zeg maar. Maar het kan natuurlijk anderen aanzetten om die titels te gaan bekijken.

Dit is de verdeling, zoek je naam op en kijk naar wie je uw lijst moet sturen. Stuur je toplijst via pm door maar pas als je een definitieve versie hebt. Eens je een lijst hebt doorgestuurd dan mag je nadien geen aangepaste lijst meer sturen, dus stuur pas door als je echt tevreden bent met je lijst. Gelieve geen nummering te gebruiken als je uw lijst doorstuurt, dit bezorgt Alexander1900 enkel extra werk bij de verwerking, dank u.

Controleurs sturen na ontvangst van een lijst deze asap door naar Alexander1900.

Collins ontvangt een lijst van

arno74

Chainsaw

John Milton

john mcclane 2

Dying Rose

Alexander1900

wibro

TheBunk

alexspyforever

Shinobi

Dopke

Hollywood007

Miss Z

Film Pegasus

jeroentjuhhhhh

Valak

joolstein ontvangt een lijst van

Shadowed

Kondoro0614

Zandadder

Shaky

Collins

ikkegoemikke

scorsese

baspls

U96

IH88

Noodless

only1ELEANOR

handsome_devil

Lord Flashheart

Dievegge

Glacius

John Milton ontvangt een lijst van

BlueJudaskiss

Onderhond

mikey

wendyvortex

MovieMind

joolstein

Metalfist

leatherhead

Woland

DjFrankie

remorz

Gang_Star

Ramon K

Baggerman

Alastor

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

alexspyforever wrote:

Ok er blijven zich maar mensen aanmelden, kun je het nog aan Alexander?

Ja, het lukt wel. Het gebeurd helaas alleen te vaak dat er iets mis gaat.

Lijstjes met nummering, niet gebruik maken van de links, links die niet goed gaan (bug van MM), lijst met meer dan 50 films etc.

Het verwerken - het inzetten in Excel - van de lijsten duurt hierdoor veel langer en meer dan ik had verwacht. Het is niet 'even' gedaan. De MovieMeter Top Horrorfilms lijst maken is gelukkig wel in 5 min. gedaan. Alles gaat automatisch want anders had ik er een baan aan overgehouden.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Alexander1900 wrote:

(quote)

Ja, het lukt wel. Het gebeurd helaas alleen te vaak dat er iets mis gaat.

Lijstjes met nummering, niet gebruik maken van de links, links die niet goed gaan (bug van MM), film die geen horror is (ook niet als onderbuik gevoel...), lijst met meer dan 50 films.

Het verwerken - het inzetten in Excel - van de lijsten duurt hierdoor veel langer en meer dan ik had verwacht. Het is niet 'even' gedaan. De MovieMeter Top Horrorfilms lijst maken is gelukkig wel in 5 min. gedaan. Alles gaat automatisch want anders had ik er een baan aan overgehouden.

Nu eens alle lijsten binnen zijn moet sowieso eenieder zijn lijstje in het topic plaatsen volgens een willekeurige volgorde dan kunnen die 'fouten' er alsnog worden uitgehaald.

Collins, joolstein en John Milton kunnen jullie als deze fouten zich voordoen (vooral dan als er meer dan 50 films worden doorgestuurd) de betreffende users vragen dit zelf recht te zetten?

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Poeh wat een werk. Ik kan wel 100 horrorfilms noemen maar ga toch maar niet verder dan de 50. Lijkt mij toch wel voldoende.

joolstein

• 10824 messages
  • 8910 votes

alexspyforever wrote:

joolstein kunnen jullie als deze fouten zich voordoen (vooral dan als er meer dan 50 films worden doorgestuurd) de betreffende users vragen dit zelf recht te zetten?

Dat komt in orde! Ook heb ik lijsten waar nodig naar linkjes verwerkt. Echter dan blijkt dat er nogal wat bugs in MM zitten. Inmiddels heb ik 9 lijsten mogen ontvangen en door kunnen sturen!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.